Castilla
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Man må håbe at de "gamle" ryger videre, så Spillere som De Tomas og José spiller fra start af næste sæson :)
Jese er 1 mål fra Butragueno :)
Intet mindre end imponerende!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Nogen der har statistik for hvor mange kampe Jesé har spillet i forhold til de andre topscorer. Jeg kan huske, at han var ude i karantæne i et pænt stykke tid, eller er jeg galt på den?
Charles - 25(4) kampe, 20 mål.
Jesé - 28 kampe, 20 mål.
Deulofeu - 21(5) kampe, 18 mål.
Yuri - 23(5) kampe, 16 mål.
Realmadrid94
Jo, jeg vil mene at de har spillet en virkelig flot sæson - som der ser ud nu. De ligger 10 point fra stregen og kun 4 point fra Barcelona etablerede Liga Adelante-hold.
Spillet har været til flere point, men manglende rutine har kostet dyrt, i kampenes sidste 5 minutter. Så man kan kun være tilfreds:) Ikke mindst fordi, at Jesé ligner topkandidaten til at slutte som topscorer, da han er i bedst form af alle ligaens målslugere...
- RasmusKring
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
rezamadridista skrev: Nogen der har statistik for hvor mange kampe Jesé har spillet i forhold til de andre topscorer. Jeg kan huske, at han var ude i karantæne i et pænt stykke tid, eller er jeg galt på den?
Jesé - 28 kampe, 20 mål.
Nummeret i parentes, er det antal kampe de har startet som udskifter også senere skiftet ind? Og skal det trækkes fra antal af kampe? Altså for eksempel i Deulofeus tilfælde er det 21 kampe startet inde og 5 startet ude, eller er det 16 kampe startet inde og 5 startet ude?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
M_linding skrev:
Jesé - 28 kampe, 20 mål.
Nummeret i parentes, er det antal kampe de har startet som udskifter også senere skiftet ind? Og skal det trækkes fra antal af kampe? Altså for eksempel i Deulofeus tilfælde er det 21 kampe startet inde og 5 startet ude, eller er det 16 kampe startet inde og 5 startet ude?
F.eks: Yuri har startet inde i 23 kampe, og er blevet skiftet ind i 5. Altså 28 kampe i alt..