Castilla
13 år 5 måneder siden #229
af anes
De ringeste 45 min. jeg har set fra Castilla nogensinde, Morata gider ikke, det gør Denis heller ikke, for ikke at sige jeg stadig ikke forstår hvad Borja han laver på det hold.
Casemiro og Mosquera er nok den ringeste duo man kan stille med på den centrale midtbane, hvilket er rigtig synd for Alex og Jose R.
Bagtil frygter man hele tiden at de skal lukke mål ind, og når de vinder en andenbold sender de den direkte tilbage til Hercules.
Der har ikke været noget positivt at berette om i den her kamp.
Casemiro og Mosquera er nok den ringeste duo man kan stille med på den centrale midtbane, hvilket er rigtig synd for Alex og Jose R.
Bagtil frygter man hele tiden at de skal lukke mål ind, og når de vinder en andenbold sender de den direkte tilbage til Hercules.
Der har ikke været noget positivt at berette om i den her kamp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 5 måneder siden #230
af M_linding
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
13 år 5 måneder siden #235
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Tja. Castilla ydmygede Cordoba. En 4-0 sejr og tiltrængt luft til bunden! Lækkert :-) Jese x2 og Morata x2 :-)
Edit: Jese scorede på et straffe. Kan forestille mig der sad en del og rystede da han skulle sparke :D. Der er nu 3 point ned til nedrykning.. Forventer at Jese og Morata bliver nøglefigurer i en redning.
Edit: Jese scorede på et straffe. Kan forestille mig der sad en del og rystede da han skulle sparke :D. Der er nu 3 point ned til nedrykning.. Forventer at Jese og Morata bliver nøglefigurer i en redning.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Realmadrid94.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
13 år 5 måneder siden #237
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Hovsa min fejl. Huesca har 32 Castilla har 38. :P 6 points forskel