Castilla
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Nu skal Gammelfar ikke være pigesur, for jeg synes jo at det er fedt at I viser så stor interesse for drengene, men vi har en fremragende chat til at kommentere scoringer i kampene etc. Gider I ikke bruge den en anden gang?
Jeg spørger igen: Hvor er chatten henne? Jeg kan ikke finde rundt på hjemmesiden. :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg spørger igen: Hvor er chatten henne? Jeg kan ikke finde rundt på hjemmesiden. :)
madridista.dk/chat/
Ellers når du er logget ind på startsiden af madridista.dk, så under Debat kommer der to muligheder, Forum eller Chat.. Simpelt :)
iHala Madrid!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
On topic: Hvorfor får Jese ikke chancen? Ikke til at forveksle med pinocchio :) . Hvis Mourinho er utilfreds med Di Maria, kan han passe satse på Jese hvis han har opgivet?
1. Han er meget vigtig for Castilla, og en nøglefigur i deres kamp for overlevelse.
2. Når Castilla spiller i den næstbedste række, blive Jesé og co. testet på et højt niveau. I går vandt de f.eks. 5-0 mod et hold med Cani, Senna osv. på holdet. Han udvikler sig altså rigtig meget ved at spille på Castilla.
3. Man har inden sæsonen besluttet, at Morata skulle tage et halvt skridt imod førsteholdet, da han har spillet længere tid for Castilla, og er lidt længere fremme i sin udvikling. Det er meget fornuftigt, at man kun kører én Castilla-spiller ind på førsteholdets offensiv pr. sæson. Der er ingen idé med, at talenterne skal sidde for meget på bænken.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mourinho lavede efter min mening en genialitet tidligere på sæsonen, hvor han rykkede et af Fabrikkens mest lysende talenter (jeg har ikke sagt, at han er den nye Redondo!) op i førsteholdstruppen for at spille et par kampe, uden han endnu havde repræsenteret Castilla, i hvert fald i sådan et omfang, så Mourinho var tilfreds. Jeg snakker naturligvis om, José Rodriguez. Da jeg ikke selv ser kampene, vil jeg egentlig bare høre om, hvorvidt Toril har taget denne hentydning til sig eller om han stadigvæk ser bort fra, José?
Hvis han skulle spille regelmæssigt, viser han så eksponentielt lovende takter eller er der langt mellem snapsene?
Altså er det noget vi forsat skal glæde os til, eller er det gået i stå med udviklingen? - synes ikke man høre så meget til ham... Hvis jeg ikke tager helt fejl, blev han ikke rykket op på Castilla i sommers?
Pft
Hala
Det har hele tiden stået klart (også for Toril), at José er et kæmpe talent. Men Toril havde luksusproblemer, som Mourinho udnyttede til sin egen fordel, i deres interne "magt-kamp".
Toril har nemlig haft det "problem", at han har haft Omar, Alex, Mosquera, José og Cristian Benavente til sin rådighed. Fem spillere til to pladser, da Toril spillede en 4-5-1 opstilling. Alex er et giga-talent, i mine øjne, og han får en stor karriere - i Real Madrid eller et andet sted. Alex har hele tiden været fast mand, da han med sine 20 år er nået langt i sin udvikling. Mosquera er 24 år gammel, og spiller derfor for Castilla for at tilføre det unge hold lidt rutine.
José, Omar og Benavente blev vægtet lidt for lette af Toril, da de var 3-4 år yngre end Alex, som så blev det naturlige valg ved siden af Mosquera. José var dog allerede for mere end et år siden, tæt på at have Alex' niveau. Det så Mourinho, og brugte José på førsteholdet, og lod Alex forblive styrmanden for Castilla. Denne manøvre gav José meget positiv omtale, og Toril har efterfølgende ændret sin formation en smule.
Inden Mourinho begyndte at bruge José, havde han sammenlagt spillet 20 min for Castilla, på ca. 10 kampe. Efterfølgende har Toril ændret sin typiske opstilling således:
Fra:
..............Alex...........Mosquera............
............................................................
Juanfran..........Jesé.................Denis..
............................................................
.................Morata/Plano......................
Til:
.............Alex.........Mosquera.........
.......................José.......................
Juanfran............................Denis...
......................Jesé........................
José er altså pludseligt blevet fast mand, imens Omar er kommet tættere på holdet også. Og det har fungeret virkelig godt, rent spillemæssigt (resultaterne følger desværre ikke helt med det flotte spil). José har fået en rolle hos Casilla som minder lidt om...... Ja jeg vil næsten ikke sige det - men nok lidt om en mere bevægelig Xavi. Benavente er derimod kommet længere fra startopstillingen, men er stadig meget ung, og har mere gavn af at være stjernen hos Juvenil A, da han er i meget hård konkurrence på Castilla-holdet. Men ham kommer vi også til at se mere til.
Han har tidligere været omtalt som et kæmpe talent, store klubber har været efter ham og han har 5 landskampe for Brasilien. Hvordan i alverden er han endt i Castilla?
Nå, men det lyder til at være et scoop!
Er enig med dig Steen, det lyder godt nok som et godt scoop og det undrede mig også over hvordan de har fået hentet ham til Castilla. Nogle der ved hvilke positioner han dækker? Tænker på hvem skal han slå af på Castilla? Han ser ret målfarlig ud, især på dødbolde. Men dette er kun vurderet ud fra diverse Youtube film, da jeg ikke har set ham i andet..
Hala
Jeg forstår egentlig ikke handlen, da man jo netop har stærke talenter på den centrale midtbane. Men omvendt giver det jo en fanstisk mulighed, for at sammenligne Alex med det, som må siges at være et supertalent.
Nogen der ved, om Casemiro kan spille allerede på søndag?