Castilla

13 år 1 måned siden #433 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla
Den 23-årige venstre kant, Jaime Romero, skifter fra Udinese til Real Madrid Castilla på en etårig lejeaftale. Han har tidligere tørnet ud for Udineses spanske satellitklub, Granada.

www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...dor_del_Castilla.htm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #434 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Castilla

El_Juan skrev: Den 23-årige venstre kant, Jaime Romero, skifter fra Udinese til Real Madrid Castilla på en etårig lejeaftale. Han har tidligere tørnet ud for Udineses spanske satellitklub, Granada.

Nogen der kan give et kvalificeret skud på en startopstilling?
Jeg vil mene holdet ser noget svagt ud til sammenligning med sidste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #435 af El_Juan

Real Madrid skrev:

El_Juan skrev: Den 23-årige venstre kant, Jaime Romero, skifter fra Udinese til Real Madrid Castilla på en etårig lejeaftale. Han har tidligere tørnet ud for Udineses spanske satellitklub, Granada.

Nogen der kan give et kvalificeret skud på en startopstilling?
Jeg vil mene holdet ser noget svagt ud til sammenligning med sidste sæson.

Lad nu lige holdet komme på plads.

13 år 1 måned siden #436 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla
Holdet spiller kamp imorgen på hjemmebane.. Der kan man vel få en ide om hvordan vi vil spille. Den bliver desværre ikke vist nogen steder.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #437 af Hugol
Castilla fører i deres første træningskamp 1-0 ved halvleg. Fuenlabrada er modstanderen, desværre kan jeg ikke se målscoren men det kommer nok op i løbet af tiden.

13 år 1 måned siden #438 af Hugol
Kort før slutfløjt står den 2-0 til Castilla. Sobrino og Plano er målscorene.

13 år 1 måned siden #439 af Steen
Besvaret af Steen på emne Castilla
Derik Osede på Twitter: Im very happy for signing one more year with the best club in the world #HALAMADRID
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 måned siden #440 af Hugol
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...e_el_Fuenlabrada.htm

Castillas første kamp og uden Alex.. Her kan man få en lille fornemmelse af hvordan holdet kommer til at se ud, samt se de to mål mod Fuenlabrada.

Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 måned siden #441 af Hugol
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...t_de_preparacion.htm

Mere om Castillas optakt og deres program for la pretemporada. Det er ikke mange kampe i optakten, de skal spille med et helt nyt hold. Dog er det nogle gode test, specielt mod Alcorcon som er et af de stærkere hold i la segunda.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

13 år 1 måned siden #442 af Hugol
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...en_Palma_del_Rio.htm

Castilla stadig uden Alex. 0-0 mod Cordoba.

13 år 1 måned siden #443 af El_Juan
Startopstillingen mod Cordoba:
Pacheco; Quini, Pulido, Llorente, Noblejas; José Rodríguez, Omar; Borja, Lucas, Burgui; Óscar Plano
Indskiftere: Jacob, Caballo, Derik, Medrán, Aguza, Belima, Ramírez, Cristian Benavente, Sobrino

I fraværet af Álex indtog José Rodríguez og Omar den centrale midtbane. Jeg har lidt på fornemmelsen, at de to kommer til at udgøre en mere eller mindre fast midtbaneduo i denne sæson. Derfor er jeg heller ikke så utryg ved, at hverken Casemiro, Mosquera eller Àlex (måske) ikke er der. De to knægte skal nok klare det. De har i hvert fald talentet.

På målmandsposten ser det fint ud. Forsvaret er jeg heller ikke så bekymret for. Jeg synes det ser nogenlunde solidt og godt ud, hvis man kigger på det, spiller for spiller. I offensiven mangler der måske lidt. Jeg er ikke videre begejstret for hverken Borja, Óscar Plano, Burgui, Belima eller Sobrino. Det mangler noget, især i forhold til de spillere, som er væk. Her tænker jeg selvfølgelig især på Jesé, Morata og Denis. Forhåbentlig kan Raúl de Tomás og Cristian Benavente for alvor træde til.

Når det så er sagt, så er 0-0 mod Cordoba et ganske fint og tilfredsstillende resultat. En god indsats af de unge knægte.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

13 år 1 måned siden #444 af El_Juan
Real Madrid Castilla spillede i går venskabskamp mod Alcorcón. Opgøret endte med et 0-2-nederlag til Torils mandskab. Startopstillingen var stort set den samme som mod Cordoba, bortset fra en enkelt ændring. Derik erstattede Quini i forsvaret, hvilket betød, at Llorente gik ud og spillede højre back, mens Derik tog plads i det centrale forsvar ved siden af Pulido.

Holdet så således ud:
Pacheco (Rubén Yáñez, 75. min.); Llorente (Iván Sáez, 75. min.), Derik, Pulido (Quini, 64. min.), Noblejas; José Rodríguez (Medrán, 75. min.), Omar (Aguza, 60. min.); Borja (Sobrino, 46. min.), Lucas, Burgui (Belima, 60. min.); Óscar Plano (Cristian Benavente, 75. min.)

Info om kampen: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...repared_Alcorcon.htm

Et respektabelt nederlag til et af de hold, som formentlig igen i denne sæson, kommer til at spille med om oprykning til Liga BBVA.

Leveret af Kunena Forum