Castilla

13 år 2 uger siden #457 af Steen
Besvaret af Steen på emne Castilla
Alex Fernandez til Espanyol. futbol.as.com/futbol/2013/08/21/primera/...al+Madrid,+Barcelona

Tilbagekøbsklausul inkluderet.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #458 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Puha castilla. What to do?

13 år 2 uger siden #459 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla

Steen skrev: Alex Fernandez til Espanyol. futbol.as.com/futbol/2013/08/21/primera/...al+Madrid,+Barcelona

Tilbagekøbsklausul inkluderet.

Som forventet. Og det virker til at være en aftale, som er tilfredsstillende for alle parter. Det er i øvrigt tvivlsomt, at Álex nogensinde vender tilbage. Det tror jeg ikke selv på. Så skal der i hvert fald ske rigtig meget. Det siger jeg ikke blot, taget den måde han forlod klubben på i betragtning, men lige så meget fordi, at Álexs karriere desværre er gået lidt i stå. Derfor er det nok også godt for ham, at komme videre.

Han skal genfinde sig selv, udvikle sig i en positiv retning og løfte sit niveau gevaldigt, hvis han nogensinde skal komme tilbage. Og det tror jeg ikke umiddelbart på.

Realmadrid94 skrev: Puha castilla. What to do?

Castilla overlever nok uden Álex. Han har ikke været en del af holdet, hverken i opstartsfasen eller i sæsonens første kamp. Omar og José Rodríguez kommer til at overtage de to pladser på den centrale midtbane efter Mosquera og Álex. Og netop de to spillere er jeg ganske tryg ved. Det er i hvert fald ikke på den centrale midtbaneposition, at Castilla står svagest.

Faktisk ser det forholdvis godt ud med defensiven. Her tænker jeg målmandsposten, forsvarskæden og de to centrale midtbanespillere foran bagkæden (José Rodríguez og Omar). Det kniber mere på de fire forreste pladser, hvor Castilla efter min mening står svagest.

Med tiden tror jeg hurtigt, at Omar og ikke mindst José Rodríguez vil få Madridistas til at glemme alt om Álex. Hvis han ikke allerede er gået i glemslen. Han har i øvrigt ikke repræsenteret et spansk ungdomslandshold siden 2011, hvor han fik en enkelt kamp på U20-landsholdet. Det siger igen lidt om det jeg allerede har pointeret, om at hans udvikling er gået lidt i stå.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.

13 år 2 uger siden #460 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla
Og så bliver det jo bare virkelig spændende at følge Alex i Espanyol! Jeg synes i hvert fald, at han er en fremragende type;)

Jeg savner virkelig en kant til Castilla, og ser ikke umiddelbart en fra egne rækker, som er klar?

13 år 2 uger siden #461 af El_Juan
Et spændende rygte. Santos' centrale defensive midtbanespiller, Alan Santos, sættes i forbindelse med Real Madrid. Angiveligt vil Real Madrid hente ham og tilføje ham til Castilla-mandskabet, akkurat på samme måde, som man gjorde med Casemiro. Normalt er 22-årige Alan Santos ikke fast mand hos sin nuværende arbejdsgiver, selv om han er startet inde i deres seneste tre kampe.

Man kan læse historien her: www1.skysports.com/football/news/11095/8881310/

Det lyder interessant. Men desværre dækker det ikke behovet for en eller to nye spillere til offensiven, hvor holdet mangler noget tiltrængt forstærkning. Det kan man dog måske føre til, at man vil spille med en tremandsmidtbane, med José Rodríguez, Omar og Alan Santos.

13 år 2 uger siden #462 af El_Juan
Forstærkning til Castilla. Espanyol 24-årige midtbanespiller, Cristian Gómez, er hentet ind på en lejeaftale gældende for hele sæsonen. Interessant - med reference til ovenstående indlæg - om Toril vil gå over til en tremandsmidtbane.

13 år 2 uger siden #463 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla
Nu når vi er ved Castilla...

Er der nogen som har set Raul de Tomas mere end mig - og det er ikke meget - som kan give et bud på, og han kan blive en profil for Castilla nu....?

13 år 2 uger siden #464 af baggins
Besvaret af baggins på emne Castilla
Castilla tabte 0-1 mod Alcorcon. Dårlig start på sæsonen, 0 point i to kampe. Jeg så desvære ikke kampen, men noget kunne tyde på at de er hårdt ramt efter alle oprykningerne til førsteholdet og salgene af sidste sæsons profiler. nogle der ved om der er planer om flere køb, eller oprykning af yngre talenter?

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 2 uger siden #465 af El_Juan
Kampen forløb desværre lidt som forventet. Og Castillas problem var nøjagtig det samme som i opstartsfasen og i den første kamp mod Sporting. Offensiven ser tynd ud, der er ikke nok firepower oppe foran, de skaber ikke nok chancer og væsentligst af alt, så scorer de ingen mål. Omvendt står de godt i den bagerste kæde. Forsvaret og organisationen er på plads. I hvert fald den defensive organisation.

Jeg havde selv forventet en tæt kamp. 0-0 eller 1-1. Tæt ved. Men desværre også langt fra. Nu skal man dog heller ikke tage fejl af, at Alcorcon ikke er nogen let modstander.

Min konklusionen er vedvarende og den samme som efter opstartsfasen og Sporting-kampen. Målmanden og forsvaret er på plads, de lukker godt af nede bagved, forsvaret ser solidt ud og organisationen er på plads, ikke mindst defensivt med forsvaret og de kontrollerende midtbanespillere. Men det fremadrettede spil efterlader meget tilbage at ønske.

Jeg frygter lidt for sæsonen, med mindre man får en eller to offensivsspillere ind, som kan være med til at skabe noget. Ellers forventer jeg en masse tætte kampe og der er det vigtigt, at man så for alt i verden undgår nederlag og i det mindste hiver ét point hjem i disse tætte kampe. Det bliver en svær sæson.

Castilla stillede i øvrigt op således i aftenens kamp: Pacheco; Llorente, Derik (Cristian Benavente, 80. min.), Pulido, Casado; José Rodríguez, Omar (Cristian Gómez, 76. min.); Borja, Lucas, Jaime; Óscar Plano (Rubén Sobrino, 65. min.). Cristian Gómez fik altså din debut.

Mens der ikke var så meget at glæde sig over i Castillas kamp, så kan vi til gengæld glæder os over, at Real Madrid C besejrede Atlético B med 1-0 på et mål af Dani Suárez. Til dem der har efterspurgt Raúl de Tomás (M_linding), så var han med fra start for Real Madrid C-mandskabet og han fik godt og vel 80 minutter på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, baggins

13 år 2 uger siden #466 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Castilla
Hehe det var da stadig bedre end Pellegrinis Real Madrid ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

13 år 2 uger siden #467 af El_Juan
Tomás Roncero fra AS er i øvrigt ikke helt enig med mig. Han mener, at det var ufortjent at Castilla tabte og Torils mandskab spillede en god kamp, men målene manglede:

Animo Castilla. Derrota injusta. Nos falta gol, pero nos sobra fútbol.

13 år 2 uger siden #468 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Castilla

El_Juan skrev: Tomás Roncero fra AS er i øvrigt ikke helt enig med mig. Han mener, at det var ufortjent at Castilla tabte og Torils mandskab spillede en god kamp, men målene manglede:

Animo Castilla. Derrota injusta. Nos falta gol, pero nos sobra fútbol.

Tomas Roncero er nu meget sød og en god Real Madrid fan. Men særlig klog er han nu ikke at høre på.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum