Castilla
Toril stillede med følgende 11 fra start: Pacheco; Llorente, Derik, Pulido, Noblejas; José Rodríguez, Omar; Quini, Lucas, Óscar Plano; Sobrino. Stort set samme opstilling som i den forrige kamp. Toril havde kun foretaget to ændringer. Quini startede i stedet for Borja og Sobrino var med fra start i stedet for Burgui. Netop Burgui kom ind og fik spilletid i løbet af opgøret Det samme gjorde Aguza, Belima, Jaime Romero og Cristian Benavente.
Alt i alt ser det ud til, at Toril har holdet sådan nogenlunde på plads. I hvert fald forsvaret og den centrale midtbane med José Rodríguez og Omar. Det ser forholdsvis solidt ud. Jeg er mere bekymret for offensiven, som ikke har gjort megen væsen af sig i opstartsfasen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: Det er lidt et problem at Alex ikke bliver brugt.. Ja offensiven ser heller ikke alt for god ud !
Som jeg ser det, er det ikke noget problem, eftersom de to der spiller på hans position gør det fint :-)
"Problemet" er i offensiven. Jeg har ikke fidus til hverken Borja, Quini, Lucas, Óscar Plano, Sobrino, Burgui eller Belima. Nuvel, det er nogle 'ok' spillere, men der er et lille stykke vej op til Juanfran, Denis, Morata og Jesé. Lucas, Borja og Óscar Plano kan måske lige gå an. Men jeg undrer mig over, hvorfor man ikke bruger Christian Benavente noget mere. Og hvorfor Raúl de Tomás ikke er en del af Castilla-holdet.
Man må notere sig, at holdet har været solide bag til i opstartsfasen. De har ikke lukket særlig mange mål ind, men til gengæld har de heller ikke scoret nok.
Macon skrev: Har ikke rigtigt fuldt med i CASTILLA i denne sommer, hvordan er deres styrke i år, i forhold til sidste år, nu når flere spillere er rykket op på førsteholdet og skiftet til andre klubber.
Det bliver vi forhåbentlig lidt klogere på i aften, når de gæster Sporting.
Truppen til kampen: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...ante_el_Sporting.htm
Steen skrev: www.sportsmole.co.uk/football/aston-vill...a-striker_99291.html
Haha...
Der har været mange tåbelige, mærkelige og sjove rygter i løbet af sommeren, men den tager prisen som nummer et. Haha
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Steen skrev: www.sportsmole.co.uk/football/aston-vill...a-striker_99291.html
Haha...
Haha jeg tror du skal slå den op i sjov og spas.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.