Udlejet spillere/Mulige tilbagekøb

5 år 8 måneder siden #49 af Hugol

JesperA skrev: Jeg var ikke klar over at Saúl havde en fortid i Real Madrid, ham kunne jeg godt tænke mig stadig at have, sikke en spiller.

Yes, han blev herefter trænet af min kammerat i Atletico. Dygtige trænere giver dygtige spillere!

Er der nogen mellem 14-17 år herinde kan jeg sende jer afsted på hans akademi hvis det har interesse!

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #50 af Hugol
Kan faktisk være at han har trukket Saul med over til Atletico eftersom han var ansat i Real madrid først. Det var omkring den periode, om han har haft indflydelse kan jeg spørge ham om senere! Han går meget op i talent arbejde og mener at rigtigt talent arbejde foregår over flere år, hvor man arbejder intens med spilleren. Han anerkender eksempelvis Real Madrids arbejde med Iker Casillas og Carvajal !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Hugol.

5 år 8 måneder siden #51 af madrid2000
Nogen der ved noget om, hvordan Real Madrid holder øje med Vinicius udvikling?
Jeg har tjekket Flamengos kampe på flashscore.dk og han er ikke engang med i truppen til deres kampe og de gange han er med kommer han ikke engang på bænken.
Er han skadet eller hvad?

Som jeg ser det er det en af ulemperne ved at købe ham allerede nu. Flamengo har ikke rigtig nogen interesse i at udvikle ham på samme måde, hvis de selv ejede ham.

5 år 8 måneder siden #52 af Brylle

madrid2000 skrev: Nogen der ved noget om, hvordan Real Madrid holder øje med Vinicius udvikling?
Jeg har tjekket Flamengos kampe på flashscore.dk og han er ikke engang med i truppen til deres kampe og de gange han er med kommer han ikke engang på bænken.

Som jeg ser det er det en af ulemperne ved at købe ham allerede nu. Flamengo har ikke rigtig nogen interesse i at udvikle ham på samme måde, hvis de selv ejede ham.

Kunne man ikke forestille sig, at der er lidt præstationsbetingede beløb, som bliver sendt Flamengos vej, hvis disse bliver indfriet? Det ville give god mening, når man har med en spiller at gøre, der ikke dukker op lige med det samme. For jeg er helt enig med dig. Der er ingen grund til at lade en spiller optage en plads i truppen, hvis ikke han virkelig kan bidrage lige med det samme og man ikke får noget ud af at bidrage til hans udvikling. Det eneste kan være, at Flamengo selvfølgelig gerne vil have et godt ry, så de kan overtale de næste store talenter. Jeg håber i hvert fald, at der er tænkt over den del, men selv efter købet, har han jo fået lov at spille lidt for Flamengo.

5 år 8 måneder siden #53 af REAList
Er der nogen der ved hvad der sker med Lucas Silva? han havde nogle helbredsproblemer og blev lejet ud, men er han solgt eller lejet ud, og har han ikke nogen chance for at komme tilbage?

¡Hasta la Victoria Siempre!

5 år 8 måneder siden #54 af El_Juan

REAList skrev: Er der nogen der ved hvad der sker med Lucas Silva? han havde nogle helbredsproblemer og blev lejet ud, men er han solgt eller lejet ud, og har han ikke nogen chance for at komme tilbage?

Han er fortsat lejet ud til sin tidligere klub, Cruzeiro. Han vender retur næste sommer. Den oprindelige lejeaftale lød på halvandet år (fra 31. januar 2017 til 30. juni 2018). Så han vender med sikkerhed retur, men det bliver med overvejende sandsynlighed for at blive solgt eller lejet ud igen. Han har ikke nogen fremtid i Real Madrid. Det tør jeg godt sige allerede nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

5 år 8 måneder siden #55 af elle44

madrid2000 skrev: Nogen der ved noget om, hvordan Real Madrid holder øje med Vinicius udvikling?

Han fik massere af spilletid lige efter vi købte ham. Han kom ind efter 60 min i 3-4 kampe i streg og så startede han faktisk to kampe i træk. Han gjorde det dog så rædderligt at man simpelthen ikke kunne forsvare at han skulle spille.

5 år 8 måneder siden #56 af Zyconith
Her er der lidt af det seneste med ham:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

5 år 8 måneder siden #57 af PMO

Zyconith skrev: Her er der lidt af det seneste med ham:

Det var dog rædderligt. Det er i hvert fald ikke en salgs video.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Leveret af Kunena Forum
Annonce