Om vores rivaler VII
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hazard er Chelsea's bedste spiller og er pt. i langt langt bedre form end Bale - det kan der ikke herske tvivl om... Medmindre man er en ekstrem farvet Real Madrid fan!
Du er godt nok ikke nem at stjæle rutebiler fra!!! Hold nu k...!!!
Lige nu er Casemiro også i bedre form end Khedira.
Sikke dog en anstændighed administratoren fremviser...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul7-2880 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: Hazard er Chelsea's bedste spiller og er pt. i langt langt bedre form end Bale - det kan der ikke herske tvivl om... Medmindre man er en ekstrem farvet Real Madrid fan!
Du er godt nok ikke nem at stjæle rutebiler fra!!! Hold nu k...!!!
Lige nu er Casemiro også i bedre form end Khedira.
Sikke dog en anstændighed administratoren fremviser...
Kig på dit eget indlæg og snak om anstændighed igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
raul7=kongen skrev:
Siempre Madrid skrev:
M de manglede så også El Kun, Nasri og Fernandinho, og Negredo var heller ikke helt klar selvom han spillede. Derudover lykkedes Mourinhos taktik til perfektion. Barcas præstation i weekenden var endnu mindre prangende, og ser man tilbage på sæsonen ellers så har City været enormt skræmmende. De scorer mål på samlebånd og har slået samtlige tophold pånær Chelsea 0 og 5-1 - og såde også
Har de 50 angribere i truppen og så spiller Negredo, selv om han ikke er klar? Der findes vel ikke en trup i England, som er bredere en Manchester Citys, så for at mangle et par mand bør man ikke blive udspillet på den måde.
Tak skæbne, godt at Pellegrini ikke længere er i Real Madrid ;-)
Well, det er ikke just fordi Barcelona viser skræmmende styrke heller. Selvfølgelig går Barcelona videre, men de skal i den grad også oppe sig, hvis de skal langt i denne sæson.
Generelt er det vel kun Bayern, som indtil nu har lignet et seriøst bud på en Champions League-vinder, resten har vist glimt, men ikke været der i længere perioder - måske med undtagelse af Lillesøster, men kan vi helt tage dem seriøst?
Jeg tror bestemt ikke på Barcelona som CL-vindere, men de kan godt nå langt. Lillesøster er sikkert i kvartfinalen, for de får ikke skyggen af problemer mod AC Milan og derfra kan det blive både en dreng og en pige for dem.
Bayern München er naturligvis lige nu det mest seriøse bud og som tingene står lige nu, skal man satse på en finale-kamp mod dem. Jeg er nemlig ikke i tvivl om, at vi sagtens kan slå dem over en kamp, mens jeg har min tvivl, hvis der kommer en returkamp oven i.
Altsammen vurderet på et øjebliks-billed af holdenes styrke, men meget kan se anderledes ud om tre måneders tid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DonSelf
- Gæst
-
- Jeg troet virkelige, at han var kommet til en klub hvor han kunne skabe sig et større manager år.
- Det begynder at ligne et mønster med at han ligger sig ud med ledelsen ?! Eller har jeg en forkert opffattelse af det ? Nogle venlige sjæle der kan forklare mig hvorfor de fyre ham ? Det kan umuligt skyldes pga. resultaterne - så dårlig har de så heller ikke været, når man tænker på alle de skader spiller mm.
Real HWL skrev: Har Swansea fået storhedsvanvid? De er med i EL, FA cuppen og ligger på en 12. plads i ligaen.... Plus de spiller noget af det bedste bold i PL. Det må være på direktionsgangen han har tabt kampen igen igen igen...
Og du rammer plet ved det sidste. Det er bag kulissen og det har lagt og luret siden i sommers. Om end han nok ikke var blevet fyret nu, hvis det heller ikke var fordi, at holdet kun har vundet én ud af de sidste ti kampe og de nu er i reel nedrykningsfare.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Han må have tabt kampen på ledelsens gangen.
Hvis jeg var Laudrup, så vil jeg starte helt forfra. Starte med at blive træner i Danmark og dernæst arbejde sig op igen.
El_Juan skrev: Real Madrid scorede i øvrigt et mål mod dem i pokalfinalen, hvorfor det sidste du siger ikke er sandt.
Du har fuldstændig ret. Jeg var også i tvivl, da jeg skrev det, men var for dovn til at tjekke det. my bad :-)
El_Juan skrev: Jeg har ikke misset en vigtig pointe. Men du misser til gengæld noget væsentlig når du nævner netop de to kampe.
1) Kampen kom Atlético kom ....
Hold nu op, El-Juan. De fleste af os er efterhånden klar over at vi taler om to vidt forskellige hold. Det hold, der startede ligaen er ikke det samme hold, der spiller nu. De ved vi og det har du selv gentaget 100000 gange :-)
Det jeg refererede til var mere dit udsagn om "præstere en stor sejr over Atlético" + noget du selv nævner:
El_Juan skrev: Gradvist herefter fastlagde Carletto sig på 4-3-3-systemet og langtsomt begyndte holdet, at kontrollere kampene, mens holdet endelig lignede et hold i balance. Det var heller ikke fordi holdet ikke var i balance mod Athletic. Eller spillede en decideret dårlig kamp. De lagde godt fra land i begge halvege, men overordnede set spillede Athletic - akkurat som Atlético - med større aggressivitet og intensitet. De spillede markant hurtigere. Og netop intensitet, aggressivitet og det hurtige spil var en mangelvare i starten af sæsonen, især i Atlético-kampen. Ligeledes blev det i størstedelen af kampen mod Athletic overmatchtet på midtbanen. Når det så er sagt, så var Real alligevel i fin balance og ligeledes i kontrol med kampen i fasen omkring scoringen. Ibai Gomez' mål var der ikke meget at gøre ved
Prøv at forklare mig det her for jeg forstår dig ikke helt: altså vi tabte til Atlético fordi det var i starten af sæsonen og vi havde ikke lagt os fast på et system, hvor nøgleordet balance ikke var til stede + Xabi manglede. Nu har vi lagt os fast på et system, balancen er oprettet og vi har Xabi, men vi taber til en modstander fordi vi igen bliver overmatchet lige som i kampen mod Atlético?? og alligevel kan du ikke forstår at folk stiller spørgsmålstegn ved 4-3-3 systemet, når vi alligevel taber på samme parametre (læs:intensitet, aggressivitet og det hurtige spil ), som i kampen mod Atlético i starten af året?
jeg er godt klar over at det kun drejer sig om den éne kamp, men det som jeg plus et par andre hæfter os ved er, at selvom vi har lagt os fast på et system, så mangler de samme ting, du påstår at vi har fået styr på!! Dette afspejler sig når vi møder et klassehold.
desuden er jeg godt klar over at du mener at vi havde styr på kampen. Men der er vi helt uenige. godt nok kom de ikke frem til mange chancer, men det gjord vi heller ikke selv.
El_Juan skrev: Du misser uendeligt meget, må jeg sige. Se det lige i det store perspektiv i stedet. Jeg har ikke sagt, at det udelukkende kun handler om én kamp. Det er en idé du har om, at det er sådan jeg ser det.
El_Juan skrev: En anden væsentlig ting du i øvrigt misser. Som Ancelotti selv har pointeret. Det er ingenlunde det samme Real Madrid-hold der møder Atlético i morgen, som det Real Madrid-hold der tabte til dem den 28. september. Det skal netop gerne afspejle sig i præstationen og resultatet. Og som jeg netop skrev før: "Real Madrid kan gå fra 1-1-kampen i Bilbao, til i morgen, at præstere en stor sejr over Atlético og så er al snakken fra efter kampen i Bilbao glemt igen, mens Athletic kan tage til Vigo på mandag, tabe der og forlænge deres elendige udebaneform, fordi indstillingen ikke - af den ene eller anden grund - ikke er den samme ude, som den er hjemme".
"Prøv at forklare mig det her for jeg forstår dig ikke helt: altså vi tabte til Atlético fordi det var i starten af sæsonen og vi havde ikke lagt os fast på et system".
Læs mit indlæg. Det står - i mit indlæg. I EN S-A-M-M-E-N-H-Æ-N-G. Kald det - det større perspektive. Ellers kontekst. Whatever floats your boat.
Med tænk nu forhelvede lidt over tingene før du sætter dig til tasterne. Det kan vel ikke være så svært. Du sidder og gengiver nogle af de selv samme ting, som jeg allerede har været inde på. Christ sake altså...
"og alligevel kan du ikke forstår at folk stiller spørgsmålstegn ved 4-3-3 systemet, når vi alligevel taber på samme parametre (læs:intensitet, aggressivitet og det hurtige spil ), som i kampen mod Atlético i starten af året?"
Når du stiller det spørgsmål har du endvidere ikke fattet en døjt af, hvad der er blevet skrevet. For selv det har jeg været inde på og udspecificeret. Bare - stop.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Lazio virker for mig, som det mest oplagte bud. De har en aldrende træner, sejler i Serie A og han har historie i klubben. Derudover ville Italien være et frisk pust i hans kariere. Spanien kunne som altid også være interessant, og her vil Villarreal være at foretrække, omend det nok er usandsynligt. Ellers kunne Sevilla være et godt bud.
Jeg håber personligt, han vælger at prøve sig af i Tyskland, hvor Schalke 04 ville være drømme scenariet. Hvis ikke det bliver i Italien, Spanien eller Tyskland, så kunne Ajax være et spændende sted, hvis Frank de Boer vælger at prøve sig af i en af de større ligaer.
Tror næppe vi får ham at se i Premier League lige foreløbig. Saint Etienne, Marseille eller Lyon kunne være det skæve bud, og selvom det virker urealistisk inden for de kommende år, så kan man heller ikke definitivt afvise det Danske landshold.
Hvad siger I andre?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ironi kan forekomme...
- Storken
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Nøøj hvor er Hazard bar' i vild form for tiden - men vores Bale spiller stadig bedre pt.
Ironi kan forekomme...
Hazard virker som en humørspiller. Han var også helt vanvittig god, da han først kom til Premier League, men faldt i niveau efter lidt tid. Det bliver spændende at se om han kan holde det nuværende niveau i resten af sæsonen.