Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #3625 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII
Det er da kun Sevilla's og Messi's skyld at Barca får tre point. Giver ikke meget for "dommer"-undskyldningen. Vi får vidst også vores kendelser med os til tider :-)

3 hold med 57 point. Vi har 15 finaler tilbage i ligaen!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3626 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Roesen7 skrev: Det er da kun Sevilla's og Messi's skyld at Barca får tre point. Giver ikke meget for "dommer"-undskyldningen. Vi får vidst også vores kendelser med os til tider :-)

Men det kunne da have været lidt sjovt hvis der ikke havde stået en blind linjedommer i den ene ende ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3627 af Roesen7

Real HWL skrev:

Roesen7 skrev: Det er da kun Sevilla's og Messi's skyld at Barca får tre point. Giver ikke meget for "dommer"-undskyldningen. Vi får vidst også vores kendelser med os til tider :-)

Men det kunne da have været lidt sjovt hvis der ikke havde stået en blind linjedommer i den ene ende ;)

Og Messi skulle have haft straffe. Lad os bare sørge for at vinde vores egne kampe, så kommer mesterskabet af sig selv :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3628 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Der er ingen grund til at snakke om dommeren... Men man kan godt ærgre sig lidt over Sevilla. De burde virkelig have scoret til både 2 og 3-0.

Spørgsmålet er så, om Barcelonas mini-krise sluttede i dag?
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved M_linding.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3629 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Der er ingen grund til at snakke om dommeren... Men man kan godt ærgre sig lidt over Sevilla. De burde virkelig have scoret til både 2 og 3-0.

Barcelonas minikrise er en årlig begivenhed og hedder februar måned. Det er på ingen måde slut endnu.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3630 af Roesen7

M_linding skrev: Der er ingen grund til at snakke om dommeren... Men man kan godt ærgre sig lidt over Sevilla. De burde virkelig have scoret til både 2 og 3-0.

Rayo hjemme, La Real ude, Almeria hjemme, Valladolid ude og Osasuna hjemme er de fem næste kampe for Barca. Jeg har svært ved at spotte pointtabene. Måske mod La Real, men ellers så der vel ikke meget udfordring i det program. Specielt når de er så kyniske som i dag.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3631 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Barcelonas minikrise er en årlig begivenhed og hedder februar måned. Det er på ingen måde slut endnu.

Ærgerligt februar måned er så kort...
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3632 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

Roesen7 skrev:

Rayo hjemme, La Real ude, Almeria hjemme, Valladolid ude og Osasuna hjemme er de fem næste kampe for Barca. Jeg har svært ved at spotte pointtabene. Måske mod La Real, men ellers så der vel ikke meget udfordring i det program. Specielt når de er så kyniske som i dag.

Hvem havde troet at Almeria vil tage de 3 point mod Atl. Madrid? Sådan som deres forsvar spiller for tiden, så er alt muligt. Men jeg giver dig ret i at de var meget kyniske i dag, modsat Sevilla, desværre,

Vi må håbe på at City kampen hjælper os lidt.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3633 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Nu vil jeg lige bryde ind :-)

Inden denne runde havde Real Madrid brug for udefrakommende hjælp, ligesom tilfældet var i mange af de forgangne ditto. Dette er ingenlunde tilfældet længere, hvorfor det er ganske omsonst at forholde sig til Barcelonas kommende modstandere, såvel som Lillesøsters ditto.

Real Madrid skal bare - i kolonorme anførselstegn - vinde, vinde og atter vinde uden overhovedet at skimte til ovennævnte holds form eller mangel på samme. Jeg er ganske overbevist om, at Real Madrid nok skal finde opskriften på at vinde La Liga anno 2013/14.

Det handler trods alt bare om at følge trop nu og vinde opgørene indbyrdes..... how difficult can it be ;-) ?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3634 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Faktisk oplever jeg, at La Liga har ændret sig i år.
Der er flere svære kampe end sidste år og året før det. Heldigvis i øvrigt!

Og nok ser programmerne for de tre tophold let ud, men der sker altså ting og sager i år, måske er det os, der snubler mod Getafe, måske er det Barcelona i Baskerlandet eller Atlético Madrid ude mod Osasuna.

Jeg tror i hvert fald på, at ethvert hold i dette års række skal være mere end lykkelige for overhovedet at nå 90 point.

Når det så er sagt, så ser programmet for top-tre holdene sådan her ud. Fraregnet de indbyrdes opgør.
Personligt mener jeg, at Barcelonas ser nemmest ud, mens Atléticos ser klart værst ud.

Barcelona
Rayo (H)
La Real (U)
Almería (H)
Valladolid (U)
Osasuna (H)
Celta (H)
Espanyol (U)
Betis (H)
Granada (U)
Athletic (H)
Villarreal (U)
Getafe (H)
Elche (U)

Atlético
Valladolid (H)
Osasuna (U)
Celta (U)
Espanyol (H)
Betis (U)
Granada (H)
Athletic (U)
Villarreal (H)
Getafe (U)
Elche (H)
Valencia (U)
Levante (U)
Málaga (H)

Real Madrid
Getafe (U)
Elche (H)
Levante (H)
Málaga (U)
Sevilla (U)
Rayo (H)
La Real (U)
Almería (H)
Valladolid (U)
Osasuna (H)
Valencia (H)
Celta (U)
Espanyol (H)

Indbyrdes kampe
Atlético Madrid - Real Madrid
Real Madrid - Barcelona
Barcelona - Atlético Madrid

Noget, der faktisk godt kunne ende i tre hjemmesejre, og så er vi lige vidt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3635 af Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3636 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes klart vi har det sværeste program.

Barcelona har 1 svær kamp ude imod La Real, hvis vi ser bort fra de indbyrdes opgør. Ellers har de At. Madrid på hjemmebane i sidste kamp, og os på udebane. Jeg spår overhovedet ikke At. Madrid en jordisk chance til mesterskabet, så derfor har de intet at stille op med i sidste kamp, omend æren altid er der, men har man sikret den 3. plads, så er der stor chance for at spolere mesterskabsdrømmene for Real Madrid, hvis det nu skulle afgøres i sidste kamp imellem Real Madrid og Barcelona.

Vi har 4 svære udekampe i La Real, Malaga, Sevilla og At. Madrid. Også er der altid det store opgør på Bernabeú imod Barca som altid kan blive en pige eller dreng. Vi har klart det sværeste kampprogram, hvis du spørger mig.

Oddsene for det bliver endnu sværere efter 1/8 delsfinalerne i Cl taler heller ikke for os. Lad os sige Barca ryger ud, så har de friske spillere resten af sæsonen, hvor vi skal sælge mange af kampene, og risikere point.

Den ligger lige til højrebenet for Barcelona!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum