Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #3541 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Hvornår har Real Madrid sidst spillet to uafgjorte og tabt en, på tre kampe i streg, i liga sammenhæng (ligesom Barca' lige har præsteret)? Det er da år siden..

De vandt over Malaga så sent som sidste weekend
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3542 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
Har Barca tabt var der ikke igår
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3543 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev: Har Barca tabt var der ikke igår

Hvorfor tjekker du ikke lige bold.dk, resultat.dk, livescore.com eller i det mindste bladrer en side eller to tilbage her i tråden for at finde svaret, inden du bruger tid på at stille spørgsmålet herinde?? Det er decideret uforståeligt må jeg erkende.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3544 af Real Madrid 7

mortenj skrev:

Hvorfor tjekker du ikke lige bold.dk, resultat.dk, livescore.com eller i det mindste bladrer en side eller to tilbage her i tråden for at finde svaret, inden du bruger tid på at stille spørgsmålet herinde?? Det er decideret uforståeligt må jeg erkende.

Undskyld man bare spurgte.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3545 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev:

mortenj skrev:

Du behøver skam ikke undskylde.

Men hvis man bare er lidt Real Madrid-sympatisør så må man da også på egen hånd kunne finde frem til om FC Barcelona vandt, tabte eller spillede uafgjort i går. Teknologien, og her tænker jeg internettet og smartphones, er der i hvert fald til at finde informationerne.
Jeg kan så fortælle dig at Valencia slog Barcelona med 3-2 - så er det på det rene :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3546 af Real Madrid 7

mortenj skrev:

Real Madrid 7 skrev:

mortenj skrev:

Du behøver skam ikke undskylde.

Men hvis man bare er lidt Real Madrid-sympatisør så må man da også på egen hånd kunne finde frem til om FC Barcelona vandt, tabte eller spillede uafgjort i går. Teknologien, og her tænker jeg internettet og smartphones, er der i hvert fald til at finde informationerne.
Jeg kan så fortælle dig at Valencia slog Barcelona med 3-2 - så er det på det rene :-)

Spiller Messi dårligt?
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3547 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Lidt om Valencias januar-udrensning, ovenpå deres sejr over Barcelona i går aftes, samt lidt om Óliver Torres' skifte fra Atlético til Villarreal: New-Look Valencia Get Surprise Early Reward After Rolling the Dice in January
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3548 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Nogen der har en ide om hvorfor Messi spiller så dårligt? Tror I det er fordi hans nye rolle? Hans skade? Normalt formdyk? Tror I han snart kommer tilbage i niveau?
Ronaldo har måske heller ikke spillet sit bedste, men forskellen er i hvertfald at Ronaldo kommer til så mange chancer alligevel og det er også grunden til at han selvom han spiller skidt, at han alligevel scorer 1 mål hver kamp. Og når skarpheden mangler, så er det kun et spørgsmål om tid før den kommer. Men det at komme til chancer og skabe noget.. Det er noget straks mere bekymrende og det er lidt det som sker med Messi.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3549 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: Nogen der har en ide om hvorfor Messi spiller så dårligt? Tror I det er fordi hans nye rolle? Hans skade? Normalt formdyk? Tror I han snart kommer tilbage i niveau?
Ronaldo har måske heller ikke spillet sit bedste, men forskellen er i hvertfald at Ronaldo kommer til så mange chancer alligevel og det er også grunden til at han selvom han spiller skidt, at han alligevel scorer 1 mål hver kamp. Og når skarpheden mangler, så er det kun et spørgsmål om tid før den kommer. Men det at komme til chancer og skabe noget.. Det er noget straks mere bekymrende og det er lidt det som sker med Messi.

Synes folk og pressen overreagerer helt vildt. i Cuppen scorede han, hvor dribleturen var imponerende. Ligeledes satte han 3 mål op for Tello og i sidste uge da de vandt i ligaen var han også med i målene. I går er det selvfølgeligt ærgeligt for Barca at han ikke udligner, men de 4 førstegangsafleveringer inden og rykket Messi laver gik satme stærkt. Barca burde have lukket kampen og nu er det op til os og Atletico at udnytte det. Men tror langtfra man skal afskrive dem som mester. Derudover fatter jeg stadig ikke debatten omkring mål og assist. For min skyld behøves Ronaldo ikke score min. 1 per kamp hvis han skaber chancer/assist der giver os 3 point. Ligeledes må det da være vigtigere for Barca at Messi skaber chancer og assist hvilket han har gjort. De har haft Neymar eller Messi konstant skadet, så de næsten ikke har spillet sammen. Kommer de skadesfri igennem resten af sæsonene tror eg stadig ikke man kan afskrive Barca i liga eller CL.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Vildfaren
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3550 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

HHB65 skrev:

SR4 skrev: Nogen der har en ide om hvorfor Messi spiller så dårligt? Tror I det er fordi hans nye rolle? Hans skade? Normalt formdyk? Tror I han snart kommer tilbage i niveau?

Synes folk og pressen overreagerer helt vildt. i Cuppen scorede han, hvor dribleturen var imponerende. Ligeledes satte han 3 mål op for Tello og i sidste uge da de vandt i ligaen var han også med i målene. I går er det selvfølgeligt ærgeligt for Barca at han ikke udligner, men de 4 førstegangsafleveringer inden og rykket Messi laver gik satme stærkt. Barca burde have lukket kampen og nu er det op til os og Atletico at udnytte det. Men tror langtfra man skal afskrive dem som mester. Derudover fatter jeg stadig ikke debatten omkring mål og assist. For min skyld behøves Ronaldo ikke score min. 1 per kamp hvis han skaber chancer/assist der giver os 3 point. Ligeledes må det da være vigtigere for Barca at Messi skaber chancer og assist hvilket han har gjort. De har haft Neymar eller Messi konstant skadet, så de næsten ikke har spillet sammen. Kommer de skadesfri igennem resten af sæsonene tror eg stadig ikke man kan afskrive Barca i liga eller CL.

AMEN!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3551 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII
Syntes faktisk at Messi var en af de få, der kunne være sin indsats bekendt hos FCB.
Messis formkurve har jo også været indsane de sidste mange år og bare fordi, at han ikke har ramt samme form efter sin skade, er han jo stadig verdensklasse. Han er bare ikke så afgørende som vanligt i øjeblikket.

Ang. CL så tror jeg ikke Barcelona har de store chancer ej heller vi. Bayern napper den sikkert igen, hvis ikke de ikke løber ind i en decideret offday.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Vildfaren.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3552 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII
Haha sidder lige og ser Arsenal-Crystal P.

Lord Bendtner fik sgu ekstra jubelråb fra publikum da han røg ind. Go go go Bendtner!

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum