Om vores rivaler VII

13 år 4 måneder siden #457 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

StefanR skrev: ... En lidt mere rutineret dommer havde aldrig dømt det straffespark..

Man kan vel ikke finde mange dommere som har mere rutine end lige netop Wolfgang stark?:)

Det er så fortsat lidt dumt/problematisk at man vælger ham til at dømme Barcelona, når han symaptiserer med denne klub og Messi... Hvorfor vælger man ikke bare en anden...(?)

.............................................................................................

Messi er måske ude i tre uger... Ikke engang HGH'en kan komme baglåret til hjælp, så det kan måske nå at hjælpe PSG.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #458 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

JimmyBroe skrev:

StefanR skrev: ... En lidt mere rutineret dommer havde aldrig dømt det straffespark..

Man kan vel ikke finde mange dommere som har mere rutine end lige netop Wolfgang stark?:)

Det er så fortsat lidt dumt/problematisk at man vælger ham til at dømme Barcelona, når han symaptiserer med denne klub og Messi... Hvorfor vælger man ikke bare en anden...(?).

Det kan man så diskutere, men hans rutine kan der stadig ikke pilles ved. Og i selve straffe situationen, er der vel ingen tvivl, om man er Barcamand eller PSGmand så er der vel straffe(?):)

M_linding skrev: [Messi er måske ude i tre uger... Ikke engang HGH'en kan komme baglåret til hjælp, så det kan måske nå at hjælpe PSG.

Tro mig, Messi faldt i HGH gryden som lille, han kan ikke skades i mere end 20-25 min. af gangen:P

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #459 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Bliver spændende at se hvordan Barca stiller op i forsvaret til returkampen. Det kunne vel godt ende med et midterforsvar bestående af Pique og Alex Song hvilket i mine øjne giver PSG gode muligheder i og med at Pique også flere gange blev overmatchet af Zlatan i aftenens kamp.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #460 af M_linding
For at være ærlig, så skal jeg også se Barcelonas trup mod PSG, før jeg føler mig sikker på noget... Det er jo set før i CL, at spillere pludselig er kampklar.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #461 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Messi er måske ude i tre uger... Ikke engang HGH'en kan komme baglåret til hjælp, så det kan måske nå at hjælpe PSG

Jeg tror Messi er klar til næste uges kamp mod PSG, han så ud til at være okay efter han blev skiftet ud, stod op normalt, og så kender vi jo hans skade historik...

Lucas Moura imponerede mig gevaldigt i dagens kamp, så hurtig med bolden, gode driblinger og havde et godt spil forståelse, men det der imponerede mig mest det var hans fysik. Han kom til europa for 4 måneder siden, men har allerede fysikken til at slås med Pique, som er en stærk stærk mand, og lige fysikken den ser jeg være den store forskel mellem ham og Neymar.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #462 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Bliver spændende at se hvordan Barca stiller op i forsvaret til returkampen. Det kunne vel godt ende med et midterforsvar bestående af Pique og Alex Song hvilket i mine øjne giver PSG gode muligheder i og med at Pique også flere gange blev overmatchet af Zlatan i aftenens kamp.

Helt enig. Men lad os nu se.
PSG er ikke uden chance, men vi så hvordan det gik Milan. Det ender formentlig på samme måde for PSG - med eller uden Messi. Men vi håber da!

Av av av Bayern. Beder til en hurtig 2-0 føring til Juve i Torino, men det er vidst ønsketænkning..
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #463 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Mathiaska skrev:

mortenj skrev: Bliver spændende at se hvordan Barca stiller op i forsvaret til returkampen. Det kunne vel godt ende med et midterforsvar bestående af Pique og Alex Song hvilket i mine øjne giver PSG gode muligheder i og med at Pique også flere gange blev overmatchet af Zlatan i aftenens kamp.

Helt enig. Men lad os nu se.
PSG er ikke uden chance, men vi så hvordan det gik Milan. Det ender formentlig på samme måde for PSG - med eller uden Messi. Men vi håber da!

Det kan du godt have ret i, men vi kan konstatere at PSG kommer ind med et andet udgangspunkt til returkampen på Camp Nou end Milan gjorde. PSG skal trods alt ud og jagte en sejr eller evt. et 2-2 resultat der kan føre til forlænget spilletid.
Der kan være ligheder mellem måden PSG og Milan spiller i mod Barca (kontra-angreb) men jeg mener trods alt, at PSG har lidt mere at skyde med rent offensivt. Derudover har de en solid defensiv med Thiago Silva som styrmand og som sagt, så skal PSG også ud og jagte et resultat, mere end Milan skulle.

Bliver i hvert fald spændende!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #464 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Matuidi imponerende mig klart mest, muligvis fordi jeg ikke havde nogle forudfattede forventninger til den løbestærke franskmand. Det er et stort bet for PSG at skulle undværre ham i returopgøret!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #465 af M_linding
PSG har den fordel (som det også nævnes), at de ikke kan lade sig "friste" til at forsvare den hjem. De er nødt til at spille fodbold, og det viste de i dag, at de faktisk magter - bedre end jeg havde troet.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #466 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Enig i begge indlæg, Matuidi gjorde det rigtig godt, men jeg har set PSG sidste par kampe samt Frankrig's kamp mod spanien, så helt overrasket var jeg ikke, men han gjorde det bestemt godt, han bliver også rost meget i medierne for at have en fantastisk sæson.

Troede heller ikke PSG kunne spille så godt fodbold, især i første halvleg synes jeg de spillede godt, kombinations spil og der var ro når de var på bolden.

Hvad sker der egentligt for Valdes? Han har været virkelig god ( hvis man fraregner PSG's andet mål) det sidste stykke tid, han stod fænomenalt mod Frankrig, og var også god igen idag, vigtige redninger.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #467 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Alle snakker om ibras offside maal igaar, umiddelbart vil jeg ogsaa kalde det en offside, men havde bolden kommet fra en spiller der var i onside position til ibra saa havde den aldrig vaeret doemt.

1 bold bliver headet i dybden til spiller i dybden, der kommer fra onside. Ibra samme position som da bold bliver spillet.
2 spiller aflevere til ibra, ibra scorer og vil aldrig kunne blive doemt offside
3 hvorfor ophaever stolpen ik en offside hvis en medspiller goer?

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #468 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Alle snakker om ibras offside maal igaar, umiddelbart vil jeg ogsaa kalde det en offside, men havde bolden kommet fra en spiller der var i onside position til ibra saa havde den aldrig vaeret doemt.

1 bold bliver headet i dybden til spiller i dybden, der kommer fra onside. Ibra samme position som da bold bliver spillet.
2 spiller aflevere til ibra, ibra scorer og vil aldrig kunne blive doemt offside
3 hvorfor ophaever stolpen ik en offside hvis en medspiller goer?

Ovenstående er ikke seriøst vel???

Gu' fanden er da ikke offside, hvis den kommer fra en modspiller ... og nu er reglerne nu en gang sådan, at stoplen ikke ophæver noget som helst, hvorfor din tese er slet og ret teoretisk og direkte ligegyldig.
Det ville svare til at spørge, hvorfor tre hjørnespark ikke giver straffe!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum