Om vores rivaler VII

• gustafsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #493 af gustafsen
Besvaret af gustafsen på emne Om vores rivaler VII
Hvordan kan det være, at CL-kampene er lagt så underligt?

Dem som spillede tirsdag i sidste uge spiller onsdag i denne uge, og dem der i sidste uge spillede onsdag, spiller i denne uge tirsdag - Dvs Real, Gala, Malaga og Dortmund har 6 dages pause, mens PSG, Barcelona, Bayern og Juve har 8? Hvordan kan det være fair? Burde man ikke spille tirsdag - tirsdag & onsdag - onsdag, så alle har 7 dage?
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #494 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

gustafsen skrev: Hvordan kan det være, at CL-kampene er lagt så underligt?

Dem som spillede tirsdag i sidste uge spiller onsdag i denne uge, og dem der i sidste uge spillede onsdag, spiller i denne uge tirsdag - Dvs Real, Gala, Malaga og Dortmund har 6 dages pause, mens PSG, Barcelona, Bayern og Juve har 8? Hvordan kan det være fair? Burde man ikke spille tirsdag - tirsdag & onsdag - onsdag, så alle har 7 dage?

Jo det burde man... I princippet.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #495 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

gustafsen skrev: Hvordan kan det være, at CL-kampene er lagt så underligt?

Sådan har det altid været, og sådan vil det nok fortsætte med at være.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #496 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Folk har jo taget fejl...; Det er ikke Messi som minder om Maradona - Det er derimod Aguero!

Wooow et mål han lige har lavet mod United..;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #497 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Folk har jo taget fejl...; Det er ikke Messi som minder om Maradona - Det er derimod Aguero!

Wooow et mål han lige har lavet mod United..;)

Han er for vild. For Guds skyld, lad det være ham som kommer til Madrid til sommer.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #498 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Køb Sergio Aguero og lad ham blive de næste 10 år!
Han er så fantastisk en fodboldspiller, og tør slet ikke tænke på et Ronaldo-Aguero-Özil-Di Maria samarbejde

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #499 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Køb Sergio Aguero og lad ham blive de næste 10 år!
Han er så fantastisk en fodboldspiller, og tør slet ikke tænke på et Ronaldo-Aguero-Özil-Di Maria samarbejde

de kan ikke samarbejde min gode ven, grund, man kan ikke bare købe sig til smukt fodbold, og når det så ikke rigtig køre for dem så køre de ego stilen igen, vi har set det så mange gange i den her sæson.. de skyder fra højre og venstre...
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #500 af JimmyBroe

kongmadrid skrev: ... de skyder fra højre og venstre...

Er det ikke positivt?:D

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #501 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Agüeros mål var rigtig flot udført, hvor han viser nogle af sine kvaliteter - han er virkelig nærkampsstærk!

Higuain er dog bedre og endnu mere spektakulær i sine afslutninger og besidder mange af Agüeros kvaliteter, om end sidstnævnte er en snes bedre i sine driblinger. Lad os lige gense denne lækkerbisken, som får Agüeros mål til at se ganske ordinært ud:

Agüero kan snildt være en spiller, som Perez agter at hente til klubben, men med de angribere vi har i stalden, er det ikke videre aktuelt, såfremt en af disse ikke sælges!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Daniel. Begrundelse: Tilføjelse
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #502 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII
Jeg er skræmt over at i håber den lille mand kommer til klubben.
Han har spillet en frygtelig sæson, og startede Iøvrigt på bænken igår.

Men ja, flot mål helt klart, men det mål berettiger ham ikke til en plads i næste sæsons trup i min bog.
Hvad har han scoret over sæsonen, 8, 9 måske 10 mål?

Så vil jeg laaaaangt hellere beholde de to klasseangribere vi har nu, fremfor at købe en hurtigere Higuain mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #503 af JimmyBroe

Mathiaska skrev: Jeg er skræmt over at i håber den lille mand kommer til klubben.
Han har spillet en frygtelig sæson, og startede Iøvrigt på bænken igår.

Men ja, flot mål helt klart, men det mål berettiger ham ikke til en plads i næste sæsons trup i min bog.
Hvad har han scoret over sæsonen, 8, 9 måske 10 mål?

Så vil jeg laaaaangt hellere beholde de to klasseangribere vi har nu, fremfor at købe en hurtigere Higuain mere.

Jeg er faktisk mere eller mindre enig, jeg har også hele tiden givet udtryk for, at jeg helst vil beholde de to i klubben.
Men det ville undre mig meget hvis ikke, en af vores angribere smutter til sommer!
- Og hvis det sker så ser jeg helst, at Aguero er den nye mand fremfor; Falcao, Cavani, Suarez etc..

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
  • guti
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #504 af guti
Besvaret af guti på emne Om vores rivaler VII
nej nej og atter nej...

Malaga så tæt på....
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum