Om vores rivaler VII

13 år 4 måneder siden #397 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
RAAAAMOOOOS.:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #398 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Brasilien - Rusland idag klokken 20:30 på Stamford Bridge med Mourinho som gæst, han er blevet inviteret af det brasilianske fodboldforbund. Han får mulighed for at se Kaka spille, da han er med fra start.

Hvis han vil have en chance for at spille sig tilbage på det brasilianske landshold så er idag nok hans allersidste chance. Han kom ind i de sidste 30 minutter i deres seneste kamp mod Italien, og i den tid han fik på banen der gjorde han sig ligeså positivt bemærket som jeg gjorde... Klodsede frispark var de eneste aktioner han havde.

Marcelo er i øvrigt også med fra start.

Flere VM kval kampe i morgen, og imens der er pause i Danmark kampen så kan man følge Tysklands kamp mod Kazakhstan, hvor Gündogan som vi er blevet kædet sammen med starter inde. Den kamp bliver vist på ARD.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #399 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
www.sporten.dk/fodbold/spaendingen-stige...-klar-til-barca-kamp

Zlatan er nu også med for PSG, når de møder Barca i deres første opgør:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #400 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: www.sporten.dk/fodbold/spaendingen-stige...-klar-til-barca-kamp

Dybt korrupt...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #401 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
1-0 til Portugal, uden Ronaldo, Bruno Alves efter hjørnespark.. det er ret tydeligt at han mangler,de er helt uden ideer.
Det er egentligt også ret pinligt af Azerbaijan at spille så defensivt som de gjorde, før de fik det røde kort og kampen stadig stod 0-0. Godt nok har de ikke på papiret hvad der skal til for at vinde over Portugal, men de kan næsten med garanti ikke kvalificere sig til VM, de har 3 point,Portugal er dårligt kørende, samtidig med de mangler deres bedste spiller, hvorfor ikke bare give det chancen...

2-0, Hugo Almeida.

Start opstillingerne til den store kamp mellem Frankrig og Spanien: Lloris; Jallet, Varane, Sakho, Evra; Cabaye, Pogba, Matuidi; Valbuena, Benzema, Ribéry.

Valdes; Arbeloa, Pique, Ramos, Monreal; Busquets, Xabi Alonso, Xavi; Iniesta, Pedro, Villa.

5 Real Madrid spillere med.
Hvor er det dejligt at se Varane starte inde, de sidste 5 måneder har virkelig ændret hans liv fuldstændigt, nu skal han bare fortsætte på samme måde.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #402 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Fuck hvor var Benzema dog usynlig. Jeg vidste slet ikke at det var så galt med ham på landsholdet. Under kampen så tænkte jeg på om hvordan det ville se ud hvis jeg spillede som angriber for Frankrig, hvor jeg for første gang skulle spille foran tusinde af mennesker. Hvordan jeg ville spille, ville være præcist som hvordan Benzema spillede i dag. Han var dårligere end elendig..
Hvor jeg dog håber han kommer stærkt tilbage snart. Der er gået alt for mange minutter uden et mål på landsholdet. Og den pibekoncert han fik da han blev udskiftet, jeg fik helt ondt af ham...

En anden ting jeg blev overrasket over var Riberys præsentation. Hvordan er det overhovedet muligt at spille så godt for et hold der spiller af h til?!! Manden var genial og en kæmpe trussel hele tiden.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #403 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: En anden ting jeg blev overrasket over var Riberys præsentation. Hvordan er det overhovedet muligt at spille så godt for et hold der spiller af h til?!! Manden var genial og en kæmpe trussel hele tiden.

Ribery har faktisk haft en forrygende sæson. Det er dog gået lidt under radaren.
Emnet er blevet låst.
  • Saforcada
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #404 af Saforcada
Besvaret af Saforcada på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

JimmyBroe skrev: www.sporten.dk/fodbold/spaendingen-stige...-klar-til-barca-kamp

Dybt korrupt...

Ja så kunne de tosser der smider om sig med "Uefalona" osv, forhåbentligt snart se hvor langt ude det er. Selve omstødelse virker en smule underlig, men så kan man da se frem til to måske mere tætte kampe.... Omend jeg vil tro, at Barca sikre sig semifinalen
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #405 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Det er dejligt at et af de hold som kan være en af de største udfordrerer til titlen får det sværere for avancement end forudset. De har skadesproblemer i forsvaret og Zlatan er så vigtig en brik i PSG offensiven.

Synes dog omstødelsen er træls med alt den debat den fører med sig. I forvejen er der meget fokus på aftalt spil, eventuel doping i fodbold osv. Denne sag giver igen en masse debat, og skal vi til at se flere omstødelser mv.?

Så som fodboldelsker gør det 1 kamp meget mere spændende, men igen synes jeg sagen er åndssvag.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #406 af Storken

Saforcada skrev: Ja så kunne de tosser der smider om sig med "Uefalona" osv, forhåbentligt snart se hvor langt ude det er. Selve omstødelse virker en smule underlig, men så kan man da se frem til to måske mere tætte kampe.... Omend jeg vil tro, at Barca sikre sig semifinalen

Det her handler slet ikke om Barca. Det handler om Platini, Paris Saint Germain og Qatars royale familie.

Platinis søn Laurent Platini er ansat hos Qatar Sports Investments, der ejer PSG. Det er den gængse opfattelse, at Qatar Sports Investments er en fond ledet af Qatars royale familie.

Derudover er det ikke nogen hemmelighed, at Platini var en stor fortaler for, at Qatar blev tildelt VM 2022. Det har endda været på tale, at Platini og Qatar lavede en aftale, hvor franskmanden stemte på Qatar som værtsland, og de til gengæld investerede i Frankrig, heriblandt PSG.

Det er som M_linding så fint skrev dybt korrupt.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #407 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Uh, et opgør mellem to Qatar-mandskaber ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #408 af Storken
@Siempre Madrid

I fremtiden bliver El Clasico kendt som kampen mellem Qatar og de Forenede Arabiske Emirater ;-)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum