Om vores rivaler VII
3.bp.blogspot.com/_-Yr1NQldmwI/TJjSb5h5K...A20100919_0075_3.jpg
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det var rart at se den gamle Beckham igen, han er jo gammel galactico. Og jeg synes han spillede en rigtig flot kamp, han stod meget defensivt, men det var også det han skulle, han dækkede konstant op, og lagde nogle perleaflevringer. Han spillede intelligent og løb meget på trods af at han var den ældste spiller, så jeg mener de var for hårde ved ham i studiet, han spillede flot, man skal bare huske at han aldrig har været en "messi eller Lucas" spiller, han er en inteligent spiller, som skulle stå meget defensivt.
Ibra spillede flot i første halvleg, udover at han skød forbi målet med venstre benet,, han holdte på bolden, løb godt, passede og tæmmede godt, i anden halvleg score han, men spiller egentlig dårligt, med dårlige tæmninger og driblinger, og manglende pasninger.
Lavezzi spillede bare fantastisk, det gjorde Lucas også i første halvleg.
Jeg sad med en lidt dårlig smag i munden ved straffe sparket. Jeg ville ikke have dømt det, da han tydeligt sparker bolden væk, og når bolden er kommet så langt væk at spilleren ikke længere kan nå den, kan der ikke dømmes straffe, der var en situation til PSG i første halvleg med en ligeså grov tackling, mener det var på Matuida(ikke sikker) men hvor dommerens fæøjte forblev tavs, da han sparkede bolden for langt væk da han ville tag trækket væk fra forsvaren, så enten skulle begge havde været dømt, eller ingen af dem.
Men det går måske lige op med at Ibra var offside. synes bare det er utroligt at de i studiet glæmmer den situation der var ligeså meget til straffe som Barca's straffe var, det blev ikke engang nævnt.
overall synes jeg PSG spillede rigtig flot, og egentlig bedre end Barca, måske havde Barca det meste possesion, men de spillede den bare rundt i forsvar og midtbane, PSG var klart chance overlegne, og havde også to stolper, det var en helt anden spillestil en Barcas, men det gør det ikke mindre flot, da de spillede virkelig flot.
Madrid - PSG kunne være en spændende kamp at se :)
Dios skrev: Må jeg ikke minde folk herinde på Ujfalusi's psykopat takling på Messi. Han var klar ugen efter. Så jeg vil ikke have nogle forhåbeninger om, at han er ude i længere tid. For det er jo Messi, så mon ikke han træner let med til træning idag ;)
Jeg har et bedre billede af samme "skade":
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Dios skrev: Må jeg ikke minde folk herinde på Ujfalusi's psykopat takling på Messi. Han var klar ugen efter. Så jeg vil ikke have nogle forhåbeninger om, at han er ude i længere tid. For det er jo Messi, så mon ikke han træner let med til træning idag ;)
Jeg har et bedre billede af samme "skade":
Min fod var faldet af:O
Jeg er her stadig XOXO
Et skud HCH med sprøjten og så en tur op i bjerghytten som iniesta brugte sidst og få lidt flere røde blodlegemer rundt i kroppen.
Han er klar til træning imorgen.
Kan i mærke ironien.
Dios skrev: Amen det er for sindsygt jo. Så en lille forstrækning er jo ingenting. Han er kampklar senere idag. Heldigvis er vi mange som kender til væksthormoner og generelt bare doping :) men den diskussion gider jeg ikke igen.
Har aldrig forstået diskussionen? Er det ikke bare et faktum at hans evner og kunnen skyldes massiv HGH (doping) indtag igennem laaang tid?
:D
Jeg er her stadig XOXO
HGH :)
Dios skrev: asp3200.
HGH :)
Sry my bad. stavefejl men i forstår vel meningen alligevel.
JimmyBroe skrev:
Dios skrev: Amen det er for sindsygt jo. Så en lille forstrækning er jo ingenting. Han er kampklar senere idag. Heldigvis er vi mange som kender til væksthormoner og generelt bare doping :) men den diskussion gider jeg ikke igen.
Har aldrig forstået diskussionen? Er det ikke bare et faktum at hans evner og kunnen skyldes massiv HGH (doping) indtag igennem laaang tid?
:D
Ens talent vil aldrig kunne forbedres med doping. Det ville ihvertfald overraske mig meget, hvis en mongol får en hormon kur, og han efter 2 måneder kan blive verdens bedste fodboldspiller :D.
Der skal ikke røres ved Messi's talent og fodboldkunnen, for det er intet andet end træning og talent. Der er dog en masse andre ting, men kun på det fysiologiske og psykologiske plan, hvor det kan have enorme fordele.
Kæmpe overraskelse!
Messi er alligevel ikke en skid skadet - i hvertfald ikke mere end, at han kun misser kampen i weekenden...
DarioGomez skrev:
Hugol skrev: Alle snakker om ibras offside maal igaar, umiddelbart vil jeg ogsaa kalde det en offside, men havde bolden kommet fra en spiller der var i onside position til ibra saa havde den aldrig vaeret doemt.
1 bold bliver headet i dybden til spiller i dybden, der kommer fra onside. Ibra samme position som da bold bliver spillet.
2 spiller aflevere til ibra, ibra scorer og vil aldrig kunne blive doemt offside
3 hvorfor ophaever stolpen ik en offside hvis en medspiller goer?
Ovenstående er ikke seriøst vel???
Gu' fanden er da ikke offside, hvis den kommer fra en modspiller ... og nu er reglerne nu en gang sådan, at stoplen ikke ophæver noget som helst, hvorfor din tese er slet og ret teoretisk og direkte ligegyldig.
Det ville svare til at spørge, hvorfor tre hjørnespark ikke giver straffe!
Der var nu ingen der skrev modspiller. Det er vel ikke værd at nævne at en modspiller skulle stå i onside position. Prøv nu at læs indlægget inden du fjolser dig et eller andet svar frem.
Jeg er godt klar over at stolpen ikke ophæver en offside, men egentlig taget var det bare en undren. For der er jo ingen forskel i Zlatans position om han modtager bolden fra en medspiller eller stolpen.
Har valgt at takke af på forum!