Om vores rivaler VII

13 år 4 måneder siden #517 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev: Radamel Falcao til.................................................Manchester United.

Den havde jeg ikke lige set komme. Marca melder, at en handel er nært forestående.

Hvis United ikke kan få Rooney og RvP til at fungere sammen, kan jeg slet ikke se hvordan det skal gå med RvP og Falcao...(?)

Det er måske også på tide, at Rooney finder en klub hvor han kan blive mere stabil. Jeg gad godt se ham på et hold, som har bare lidt kreativitet på midtbanen - så kan Rooney få RvP til at ligne en AC Horsens-spiller.

Nu smider jeg bare lige noget op i luften....
Er det helt sindsygt at Rooney kunne kommer til Madrid?

Man skal aldrig sige aldrig... Jeg tror dog ikke, at der er en Rooney vi mangler - selvom jeg tror, at vi stadig har det bedste til gode fra hans side.

For mig at se, minder Rooney lidt for meget om Benzema. Hvis vi altså bytter Benzemas elegance ud med britisk fight og dynamik. Men omvendt, så ser jeg hellere Rooney i Real Madrid end en type som Cavani, eller Bale for den sags skyld.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #518 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Tror ikke Rooney kommer. Er han ikke blevet for sløv, synes ikke man ser så meget til ham mere.

Isco kommer, faktisk reelt den eneste vi har brug for udover Carvajal. Holdet bliver også mere ungt og sultent.

De angribere (cavani,falcao) koster sku for meget har jeg indset, måske aguero.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #519 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Tror ikke Rooney kommer. Er han ikke blevet for sløv, synes ikke man ser så meget til ham mere.

Isco kommer, faktisk reelt den eneste vi har brug for udover Carvajal. Holdet bliver også mere ungt og sultent.

Men nu er det jo præsidentvalg til sommer = store (unødvendige) stjerner til Real Madrid.:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #520 af asp3200

JimmyBroe skrev:

asp3200 skrev: Tror ikke Rooney kommer. Er han ikke blevet for sløv, synes ikke man ser så meget til ham mere.

Men nu er det jo præsidentvalg til sommer = store (unødvendige) stjerner til Real Madrid.:)

Ved godt perez køber ind, men tror faktisk ikke han gør det denne gang, det er en fornemmelse. Jeg tror han køber carvajal, isco og aguero og sælger callejon.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #521 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ved godt perez køber ind, men tror faktisk ikke han gør det denne gang, det er en fornemmelse. Jeg tror han køber carvajal, isco og aguero og sælger callejon.

Isco og Aguero er vel også halvdyre...;) I øvrigt mener jeg, at det ville vlre en fejl at sælge Callejon. Det ville vi ende med at fortryde, når vi får en ny reserve reserve kant, som IKKE er tilfreds med at spille 700 min. på en sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #522 af JimmyBroe

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev:

Han kan ikke tillade sig kun at sælge Calle. Det ville være helt åndsvagt at købe tre og kun sælge en.!?
Det vil betyde endnu flere pengeslugende stjerner på bænken/tribunen.
En ting er at vi har bænken fyldt med stjerner, som kan gå ind og tage over uden at vi bliver synderligt dårligere ved udskiftninger, men at vi skal have 2-3-4 stjerne på tribunen også, det virker hul i hovedet imo.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #523 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

M_linding skrev:

Bernabéu skrev: Hør hvad jeg faldt over.. Man kan ikke lade være med at føle Dortmunds glæde lidt ;-)

Dortmund videre

Det kan jeg nu godt;)

Jeg fatter ikke hvad dommeren laver ved Dortmunds sidste mål?! Og det er da ærgerligt, at Malagas eventyr slutter på denne måde - De har sgu vundet min respekt, de gutter der!

Enig Linding.
Men hvis man ser bort fra at det er "synd" for Málaga, så er det sgu altid fedt at høre den slags begejstring ved et sådan comeback.!

Forresten, er det 100% sikkert at Málaga er udelukket fra Champions League i næste sæson?:)

Ja, det er 100% sikkert. De er udelukket fra alle europæiske turneringer i næste sæson.
Emnet er blevet låst.
  • Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #524 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
Lad os nu antage at Bayern går videre i aften. Altså så Real, Bayern, Dortmund er kvalificeret. Hvem vil i så helst have går videre. Barca eller PSG?
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #525 af JimmyBroe

Bernabéu skrev: Hvem vil i så helst have går videre. Barca eller PSG?

Are you kidding me?????

PSG:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #526 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Nu siger jeg lige noget, hold kæft hvor er Cesc dog et usympatisk, filmende møgsvin, der burde tildeles et par års karantæne for at være sådan et ynkeligt forsøg på en sportsmand ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #527 af asp3200
Fabregas har arvet barcas filmergen.

gad satme godt have verrati og lucas i den hvide trøje
Emnet er blevet låst.
  • Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #528 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

Bernabéu skrev: Hvem vil i så helst have går videre. Barca eller PSG?

Are you kidding me?????

PSG:D

Jeg vil helst møde Barca. Dem kender vi, og ved hvordan skal spilles :-)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum