AFSTEMNING! Skal Navas skiftes ud?
Afstemning: Skal Navas skiftes ud med De Gea, Courtois eller en helt tredje målmand i Dette transfervindue?
Ja! |
|
31 | 42.5% |
Nej! |
|
32 | 43.8% |
I tvivl! |
|
10 | 13.7% |
Antal stemmer: 73 | |||
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen |
Jeg ved hans ageren og bliven i klubben, har været diskuteret meget på siden, men jeg har svært ved at vurdere om der er en overvægt af ja'sigere eller nej'sigere.
Så stem og giv gerne en begrundelse:) Så vi kan få et billede på hvad størstedelen mener:D
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg siger kun ja, hvis jeg ved hvem alternativet er. Synes kun De Gea og Oblak ville være markante forstærkninger. Og især sidste nævnte ligner næsten et umuligt job.
Synes stadig Navas er et svagt(hvis ikke DET svage) punkt på vores hold.. men det også kun fordi vi er så sindssyge stærke på næsten alle andre pladser.
Lars1991 skrev: Af en eller anden grund kan jeg ikke stemme?
Men jeg siger kun ja, hvis jeg ved hvem alternativet er. Synes kun De Gea og Oblak ville være markante forstærkninger. Og især sidste nævnte ligner næsten et umuligt job.
Synes stadig Navas er et svagt(hvis ikke DET svage) punkt på vores hold.. men det også kun fordi vi er så sindssyge stærke på næsten alle andre pladser.
Så kan der stemmes. Jeg var en idiot:D
Jeg er her stadig XOXO
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
1) Når der bliver skudt på ham, bliver han ved med at parere den ud til en angriber og det er simpelthen en 'rookie mistake'. Det kostede mod Manchester United og det var tæt på at koste mod FC Barcelona.
2) Hans udspark/pasningsspil er stadig for dårligt. Fair nok hvis han er presset og vælger at spille sikkert, men selv i situationer hvor han ikke er presset vælger han at give bolden væk.
Hvis han kan rette op på disse ting igennem sæsonen, så er jeg fortaler for at beholde ham, men kun hvis muligheden for at hente De Gea er helt udelukket.
Florentino Pérez
DarioVonSlutty skrev: Kæft en latterlig afstemning. Fuck dig Jimmy!
Er du her stadig din analfabet:D Du kan glæde dig til i lidt senere, der kommer en afstemning mere:-O
On-topic: det er overraskende mere tæt end forventet synes jeg.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg synes virkelig, han steppede op i sidste sæson. Og så ved jeg godt, vi også kan begrunde det vores forsvar, der også sidste sæson var skide godt.
Der bliver dog begået stadig mange fejl, og som andre skriver, så er hans pareringer ikke super gode. De resulterer for ofte i et mål, da bolden lander for fødderne af en angriber. (Jeg har samme problemer med ham i FIFA, og det er pisse irriterende ;-))
Jeg vil gerne se en de Gea i Madrid igen, men jeg har også en vis kærlighed for Navas. Men som man siger: Ingen over klubben.
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Navas leverer uden fine fornemmelser, ingen drama, vellidt, fremragende reflekser og en god boldomgang. Dertil kommer at han vinder en helvedes masse trofæer - det er også en kvalitet at være pisse heldig ;)
Han kender forsvaret og forsvaret kender ham, syntes generelt der er gode bevægelser og kommunikation i mellem Navas og forsvaret.
Få en ny keeper tidligt ind i næste sæson, slut juni / start juli, så han kan komme ind i truppen over pre-season'en. Her ser jeg stadig gerne De Gea, selvom den nok er død..
- Siempre fiel
- Bandlyst
nono skrev: Navas er en fantastisk målmand og jeg savner personligt slet, slet ikke "verdens bedste målmand" Iker Casillas i buret. Måske var han i sin storhedstid marginalt bedre end Navas
Jeg må le - med mindre du ik er gammel nok til at huske Ikers 15 år i klubben og udelukkende taler om det svingende niveau han leverede de sidste par sæsoner - og det drama som ALDRIG har været en del af historien før Mourinho kom og startede det - så er det jo det mest syge jeg har hørt.
Vi taler her om den klart bedste keeper i Real Madrids historie og så totalt sviner du ham med et udsagn om at han evt var marginalt bedre end Mr Average. Det er så himmelråbende stupidt at al nogenlunde fornuftig debat jo er udelukket.
Jeg har stemt ja til at udskifte Navas simpelthen fordi han er holdets svageste punkt sammen med vores to Ber i front. Navas har et fint topniveau, gode reaktioner på stregen og kommer ret godt ud i 1-mod-1-situationer. En god keeper som dog er svag på indlæg. Jeg vil vurdere ham til at være en god gennemsnitlig La Liga-keeper. Han er måske en af de bedste shot stoppers i ligaen - til gengæld dropper han uendeligt meget oftere end en klassemålmand nogensinde må gøre. Han er ik i nærheden af de bedste keepere i verden, end ik i ligaen - jeg vil gætte på at han ik er i top 30 i verden. Og fordi man vinder trofæer, så er man ik nødvendigvis en bedre keeper - han står tilfældigvis bare for det bedste Real Madrid-hold i nyere tid og jeg forstår ik folks modstand mod at gøre holdet endnu bedre ved også på målmandsposten at ha noget international klasse. Men igen, folk er helt vilde med at han virker noget så sød og rar - personligt ville jeg være mere tilfreds hvis han ku undgå at klovne rundt i tide og utide - som da han ene mand ved at koste os tidlig exit mod Napoli sidste forår. Selv Buyo var mere stabil end Navas og det siger altså en del