AFSTEMNING! Skal Navas skiftes ud?
Afstemning: Skal Navas skiftes ud med De Gea, Courtois eller en helt tredje målmand i Dette transfervindue?
Ja! |
|
31 | 42.5% |
Nej! |
|
32 | 43.8% |
I tvivl! |
|
10 | 13.7% |
Antal stemmer: 73 | |||
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen |
Vi to bliver nok aldrig perlevenner. Men mindre kan også gøre det:)
Din måde at skrive til dine meddebatører på er ikke okay. Du antager ting som du ikke har begreb om og du er små nederdrægtig hele tiden og så virker du utrolig bedrevidende. Det er ikke et angreb men en håndrækning til at du kan blive en bedre debattør. Det ville klæde dig at tage imod med kyshånd:)
Ja, som jeg rigtig nok skrev: "det sidste halve års tid". Det er nemlig inklusiv sommermånederne også:) Jeg er klar over hans dårlige "lidt over halve sæson", som jeg også skrev i det indlæg du citerer.
Jeg mener Navas har gjort det til ug -eller hvis det passer sig bedre; rigtig, rigtig godt- i hele sin Real Madrid-periode, pånær den famøse "lidt over halve sæson" hvor han underpræsterede.
Og i forhold til Iker debatten.. Jeg er 28 år og har fulgt Real Madrid så længe jeg kan huske. Jeg elsker du gang på gang smider "alderskortet" i forskellige debatter.
Vi er ikke indianere her, "de ældste" er ikke nødvendigvis de klogeste makker. Eller i dette tilfælde har svaret på alt. Du er i starten af 30'erne så vidt jeg erindre. Så du har måske fulgt klubben i et par år længere end jeg. Det ændre dog ingenlunde på hvad jeg skrev og som du tilsyneladende fik gevaldigt galt i halsen.
Casillas var en af verdens bedste i flere sæsoner, men de sidste 2-3 sæsoner var han ikke noget nær sin egen fordumsstyrke værdig.
Og så vær rar at hold "synk" og "spyt ud" hver for sig fremover:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev:
Og synes ik der er grund til at køre videre på Iker-debatten. Hvis din holdning til Iker er som du giver udtryk for, så er du med al respekt ik gammel nok til at ha fulgt alle mandens 16 år i klubben eller også har du vist ik fulgt dem tæt nok. Ingen tvivl om at de sidste par sæsoner var præget af uro og svingende præstationer, men det var de første, ikke ubetydelige 13-14 år så ik!
Underforstået, hvis du ikke er enig med Siempre fiel, så må det være fordi at han er mere Madridista end du er og dermed har han alligevel mere patent på sandheden end du har. Magen til børnehave-argumentation skal man lede længe efter.
- AmorMadrid
- Guld bruger
Det eneste reele problem Navas har, er hans manglende evne til at skubbe bolden ud af spillet, men personligt vil jeg mene, at alle hans mirakelredninger totalt overskygger det, hvis man kigger på det fra et større perspektiv. Og ligesom Navas har sine svagheder, så har en målmand som De Gea det også. Hans stædighed i forhold til at blive på stregen, i stedet for at gå ud i feltet, skal nok gå hen og irritere en masse, skulle Real Madrid en dag gå hen og købe ham.
Som man nok kan regne ud stemte jeg nej, da jeg mener at Navas' mangler bliver kørt op til noget de ikke er, imens man samtidig vælger at lade være med at kigge på de ting, hvor Navas er blandt verdens aboslut bedste. Han har igennem lang tid vist et uhørt højt niveau, og en enkelt sæson hvor han ikke spillede op til sit bedste i alle kampe, ændrer ikke på det samlede billede.
Ved godt at det er et meget brugt, og nogle ville mene ligegyldigt, argument. Men Navas virker altså som en af de spiller der er allermest vellidt i truppen, samtidig med at han tydeligvis vil give alt for klubben. Uanset hvad man mener, burde det aldrig være en ubetydelig faktor, og jeg kan virkelig ikke se nogen grund til at skille sig af med en sådan spiller. Og det giver især ingen mening i dette transfervindue, som jo egentlig er det afstemningen baserer på.
"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
En anden ting, der taler imod Navas er, at vi er blevet mere spilkontrollerende, hvorfor han skal kunne bruge fødderne til at spille fodbold. Selv vores 3. målmand er bedre, som vi så det igår.
Jeg synes, at Zidane skal se, om Navas kan bygge på sit spil i denne sæson. Hvis han lærer at bruge fødderne, og hvis han lærer at parere bolden ordentlig væk, så kan vi godt overveje at beholde ham. Hvis vi får tilbudt en bedre keeper, så bør vi slå til, men det skal være før preseason. Og det skal ikke være en eller anden overpræsterende keeper fra Nigeria til næste års VM.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Og det skal ikke være en eller anden overpræsterende keeper fra Nigeria til næste års VM.
Hahaha, det tror jeg ikke du skal være bange for.
Nigerianske landsholdsmålmænd:
Ikechukwu Ezenwa, 28 år, Ifeanyi Ubah F.C. (nigeriansk 1. division), værdi 50.000 euro.
Dele Alampasu, 20 år, Feirense (portugisisk 1. division), værdi, 75.000 euro.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre fiel
- Bandlyst
JimmyBroe skrev: @SiempreFiel
Din måde at skrive til dine meddebatører på er ikke okay. Du antager ting som du ikke har begreb om og du er små nederdrægtig hele tiden og så virker du utrolig bedrevidende. Det er ikke et angreb men en håndrækning til at du kan blive en bedre debattør. Det ville klæde dig at tage imod med kyshånd:)
Ja, som jeg rigtig nok skrev: "det sidste halve års tid". Det er nemlig inklusiv sommermånederne også:) Jeg er klar over hans dårlige "lidt over halve sæson", som jeg også skrev i det indlæg du citerer.
Jeg mener Navas har gjort det til ug -eller hvis det passer sig bedre; rigtig, rigtig godt- i hele sin Real Madrid-periode, pånær den famøse "lidt over halve sæson" hvor han underpræsterede.
Og i forhold til Iker debatten.. Jeg er 28 år og har fulgt Real Madrid så længe jeg kan huske. Jeg elsker du gang på gang smider "alderskortet" i forskellige debatter.
Vi er ikke indianere her, "de ældste" er ikke nødvendigvis de klogeste makker. Eller i dette tilfælde har svaret på alt. Du er i starten af 30'erne så vidt jeg erindre. Så du har måske fulgt klubben i et par år længere end jeg. Det ændre dog ingenlunde på hvad jeg skrev og som du tilsyneladende fik gevaldigt galt i halsen.
Casillas var en af verdens bedste i flere sæsoner, men de sidste 2-3 sæsoner var han ikke noget nær sin egen fordumsstyrke værdig.
Tusind tak for al din hjælp til at blive en bedre debattør - tænker at det er din spidskompetence sådan at hjælpe stakler som mig ;-D Forresten handler det ik om at virke bedrevidende, men én af os ska jo være den klogeste og imellem os to er dét så mig :-D
Og så ville det klæde dig ik kun at læse, men også at forstå. Det her "alderskort" du mener jeg trækker - og åbenbart ik for første gang - det er så langt ude at påstå. Hør her, jeg er noget ældre end dig og har fulgt klubben fra før du blev født - men det gør mig IKKE mere Madridista eller at min mening om noget med Real Madrid er hverken bedre eller mere betydende - det har jeg aldrig og ville jeg aldrig nogensinde hævde - alene fordi det jo er totalt usagligt. MEN, dét at jeg har fulgt dem hvor du ik gjorde gør jo bare at der er ting jeg i hvert fald har set og ka huske som du ikke kan. Det gør ik nødvendigvis mine holdninger rigtige, men det hvis vi ska vurdere en spiller fra 80erne eller 90erne - og måske endda også en spiller i starten af 00erne (som Iker), så er det jo bare et faktum at jeg pga min alder har set disse spillere. Det gør jo på ingen måde dig til mindre Madridista og har jo intet at gøre med at smide noget alderskort som du åbenbart føler dig ramt af.
Gider ik debattere Navas mere (eller Iker der den sags skyld) for faktum er at vi til min store fortrydelse ska trækkes med morfar på mål mindst endnu en sæson - men heldigvis er han ufattelig sød og rar, så det jo ligegyldigt hvilke spilopper han render og laver inde på mål.
Og så er jeg sørme sønderknust over at du føler jeg er smånederdrægtig - jeg har hverken tid eller lyst til at pakke mine svar og holdninger ind i vat for at eventuelle små pus ik blir stødt. Jeg skriver lidt direkte, men mon ik lige du overlever - på trods af du er småsensitiv ;-P
- Siempre fiel
- Bandlyst
nono skrev:
Siempre fiel skrev:
Og synes ik der er grund til at køre videre på Iker-debatten. Hvis din holdning til Iker er som du giver udtryk for, så er du med al respekt ik gammel nok til at ha fulgt alle mandens 16 år i klubben eller også har du vist ik fulgt dem tæt nok. Ingen tvivl om at de sidste par sæsoner var præget af uro og svingende præstationer, men det var de første, ikke ubetydelige 13-14 år så ik!
Underforstået, hvis du ikke er enig med Siempre fiel, så må det være fordi at han er mere Madridista end du er og dermed har han alligevel mere patent på sandheden end du har. Magen til børnehave-argumentation skal man lede længe efter.
Hahaha, nu er du helt ude og sejle hva ;-D Hvor i alverden er det at du udleder det fordi jeg antyder at hvis man, modsat den samlede fodboldverden som mente Iker var verdens bedste keeper 5 år i streg, mener at han var overvurderet og ustabil, så det muligvis fordi man ik har fulgt ham gennem hele hans karriere. Det er da ligetil og giver da fuldstændig mening - men åbenbart ik nok til at du fatter det - send mig en vinkelsliber, så skærer jeg det ud i pap for dig ;-)
Spøg til side - bare fordi du har brilleret med indlæg tenderende det værste bøvl nogensinde, så behøver du ik i desperation at prøve at sende aben videre til os andre. Mit argument var rent faktisk validt og ikke det mindste nogen antydning af folks Madridistagrad - hvis man bare gider prøve at forstå det. Lad os stoppe her - for debatten er for længst afsporet
Siempre fiel skrev:
JimmyBroe skrev: @SiempreFiel
Tusind tak for al din hjælp til at blive en bedre debattør - tænker at det er din spidskompetence sådan at hjælpe stakler som mig ;-D Forresten handler det ik om at virke bedrevidende, men én af os ska jo være den klogeste og imellem os to er dét så mig :-D
Og så ville det klæde dig ik kun at læse, men også at forstå. Det her "alderskort" du mener jeg trækker - og åbenbart ik for første gang - det er så langt ude at påstå. Hør her, jeg er noget ældre end dig og har fulgt klubben fra før du blev født - men det gør mig IKKE mere Madridista eller at min mening om noget med Real Madrid er hverken bedre eller mere betydende - det har jeg aldrig og ville jeg aldrig nogensinde hævde - alene fordi det jo er totalt usagligt. MEN, dét at jeg har fulgt dem hvor du ik gjorde gør jo bare at der er ting jeg i hvert fald har set og ka huske som du ikke kan. Det gør ik nødvendigvis mine holdninger rigtige, men det hvis vi ska vurdere en spiller fra 80erne eller 90erne - og måske endda også en spiller i starten af 00erne (som Iker), så er det jo bare et faktum at jeg pga min alder har set disse spillere. Det gør jo på ingen måde dig til mindre Madridista og har jo intet at gøre med at smide noget alderskort som du åbenbart føler dig ramt af.
Gider ik debattere Navas mere (eller Iker der den sags skyld) for faktum er at vi til min store fortrydelse ska trækkes med morfar på mål mindst endnu en sæson - men heldigvis er han ufattelig sød og rar, så det jo ligegyldigt hvilke spilopper han render og laver inde på mål.
Og så er jeg sørme sønderknust over at du føler jeg er smånederdrægtig - jeg har hverken tid eller lyst til at pakke mine svar og holdninger ind i vat for at eventuelle små pus ik blir stødt. Jeg skriver lidt direkte, men mon ik lige du overlever - på trods af du er småsensitiv ;-P
Jeg frasiger mig al ret til at svare på så svagt et indlæg. Må din Real Madrid sæson blive lige så god som min:)
Jeg er her stadig XOXO