Før Tottenham - Real Madrid, Champions League, 4. gruppekamp

2 år 1 måned siden #13 af Brylle

Sahinovic skrev: Benzema er vidst den eneste der bidrager med noget positivt. Kommer fint ned i banen, hjælper med at bygge spillet op og super aktion med afleveringen til Ronaldo som jo er super skarp foran målet.

Ja, det er nogle flotte afleveringer tilbage i banen og nogle dejlige løb væk fra action. Du giver ham nok et 5-tal, men han spiller forfærdeligt ligesom resten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #14 af madrid2000

Sahinovic skrev: Benzema er vidst den eneste der bidrager med noget positivt. Kommer fint ned i banen, hjælper med at bygge spillet op og super aktion med afleveringen til Ronaldo som jo er super skarp foran målet.

Ja Benzema er guden. Han har lige lavet 3 hattricks.

2 år 1 måned siden #15 af Sahinovic
Haha, i to skal selvfølgelig bare have lov til at fortsætte jeres sædvanlige ævl omkring Benzema og absolut aldrig anerkende når han gør noget godt på banen, det er ikke noget jeg har lyst til at være en del af, så jeg ønsker jer en god aften (-:

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

2 år 1 måned siden #16 af Brylle

Sahinovic skrev: Haha, i to skal selvfølgelig bare have lov til at fortsætte jeres sædvanlige ævl omkring Benzema og absolut aldrig anerkende når han gør noget godt på banen, det er ikke noget jeg har lyst til at være en del af, så jeg ønsker jer en god aften (-:

Og du skal have lov til at leve i den sygeste koger hvor Lord Benzemas gemmeleg skal nævnes som en fantastisk bedrift.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Macon, R7CR7GB11, Jonas

2 år 1 måned siden #17 af mohbar
som jeg ser det er det hele holdet der mangler gejst aggression pres på boldholder. De skal se rødt...

Håber der kommer en ny mentalitet i 2. halvleg...

2 år 1 måned siden #18 af Macon

Den overvægtige franskmand bidrager virkelig meget i presspillet, ham og Ronaldo, må igang, de skal simpelthen yde mere i vores genpress, så vi kan erobre bolden hurtigt, hjælper ikke at det stort set kun er Isco der yder noget i vores genpress

2 år 1 måned siden #19 af Real HWL
Hvis forsvaret og midtbanen ikke hænger sammen, så kan man sku heller ikke forvente at angrebet gør det. Det skal fungere nedefra og op. Det er så nemt at skyde skylden på Benzema og Ronaldo hele tiden.

2 år 1 måned siden #20 af Forever-madrisimo
Benzema har vel nok lavet en go aktion som førte til en chance men fatter ikke hvordan han skal placerer sig ved indlæg. Der er simpelthen for lidt gang i spillet og kun Archraf kan være sin indsats bekendt

2 år 1 måned siden #21 af Lars1991
Benzema var involveret i det bedste angreb i kampen sammen med Ronaldo. Men der stopper det så også :D
Men hele holdet har virkelig været ringe, kan ikke nævne en spiller jeg synes har spillet godt. Det især skuffende for Modric og Kroos som ellers generelt bidrager med et højt bundniveau.

2 år 1 måned siden #22 af Neye
Der kommer stort set intet fra vores Backstreet
Ronaldo søges hele tiden. Det bliver for nemt at lukke af.
Spillet uden bold fungerer ikke

2 år 1 måned siden #23 af elle44
Som jeg ser det er det bare gennemført elendigt. Udover spillet ikke fungerer, som vel er forventet, så gider de jo slet ikke kæmpe for det. Jeg ser kun Isco lave sporadiske aggressive løb. Resten vader bare rundt og kigger lidt ned i jorden og går i hvert fald ikke 100% ind i duellerne, det er så ladt at se på. En enkelt god aktion fra Benz/Ronaldo er det eneste positive fra første halvleg .
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

2 år 1 måned siden #24 af Sahinovic
For mig at se, er midtbanen det helt store problem her, især Modrić og Kroos. Det virker som om, at der absolut ingen indbyrdes aftale er om hvem der går med i et potentielt angreb og hvem der bliver tilbage. I de fleste tilfælde bliver de alle nærmest tilbage, og så har vi som regel kun Marcelo, Benzema, Ronaldo og Isco der skal komme frem til noget og det er alt for nemt for Tottenhams forsvar at læse, Modrić eller/og Kroos bliver nødt til at komme med op så vi får den ekstra dimension. Herregud, Ramos og Casemiro har bidraget mere til det offensive end de to.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: rmcf4ever

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.