Før Tottenham - Real Madrid, Champions League, 4. gruppekamp
efter de havde spillet på Bernabeu havde de kigget på hinanden og spurgt sig selv om det virkelig kunne passe, at de kunne få så meget plads og hvis det var standarden, så kunne de sagtens give Real Madrid røvfuld.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Zyconith skrev: Utroligt rammende beskrivelse fra Dele Alli og Eriksen efter kampen;
efter de havde spillet på Bernabeu havde de kigget på hinanden og spurgt sig selv om det virkelig kunne passe, at de kunne få så meget plads og hvis det var standarden, så kunne de sagtens give Real Madrid røvfuld.
Nacho er jo heller ikke dygtig nok til at få disse kampe.
Forsvaret, midtbane og angrebet har alle deres problemer
mohbar skrev: Jeg ""glæder" til at se statistikken der viser hvor mange km vi har løber mere end Tottenham...
Det er virkelig tamt og ztittenham viser langt langt mere hjerte og vilje.
Så får de andre spiller vel travlt, for det er ikke noget Kroos bidrager særlige meget med.
Raul7-2880 skrev: Coentrao> Theo
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral
Alle som mente/mener at vi kom forstærket ud af transfervinduet burde skamme sig...
Spot on... Men harmonien i truppen er jo blevet bedre! :P
Kvalitet fornægter sig ikke. Men kvalitet mangler vi i bredden.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Forever-madrisimo skrev:
Zyconith skrev: Utroligt rammende beskrivelse fra Dele Alli og Eriksen efter kampen;
Ham og Pepe ville have gjort det bedre. Jeg synes Ramos spiller langt under niveau denne sæson.
Madrid1998 skrev: Savner sgu Carvajal og hans nosser
Carvajal kæmper, men jeg har nu svært ved at se ham dæmme op for de tre mål der alle kom fra vores venstre side. Achraf spillede rent faktisk en ok kamp idag og han er blevet bedre til indlæg. Omvendt fik han mange umulige bolde at arbejde med.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Zyconith skrev:
Forever-madrisimo skrev:
Ham og Pepe ville have gjort det bedre. Jeg synes Ramos spiller langt under niveau denne sæson.
Muligvis, mens Kroos spiller meget stationært fodbold og keder mig ud af bukserne. Ramos må snart gerne tage en tur tilbage til sevilla.
Vi har for mange der er over the hill i truppen
I bund og grund tror jeg det er taktikken, der er noget galt med. Vi søger konstant indlæg, men ingen kunne slå et indlæg (i dag). Achraf er en fin spiller, men han skal arbejde på sin boldkontrol og indlæg.
Vores eneste taktik er at slå indlæg. Eller score på tilfældigheder. Vi mangler en retning. Vi søger konsant ronaldo,,, og det er alt for let for modstanderne at gøre noget ved. Vi kan flytte bolden, men problemet er på den sidste 3. Del af banen, der ligner det bare at det er overladt til filfældigheder
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Jeg er 100 % sikker på han havde slået 3 gange så mange indlæg som Achraf, der rent faktisk rammer noget. Og er også sikker på han som minimum, havde forsøgt at løbe tilbage ved deres tredje målmohbar skrev:
Madrid1998 skrev: Savner sgu Carvajal og hans nosser
Carvajal kæmper, men jeg har nu svært ved at se ham dæmme op for de tre mål der alle kom fra vores venstre side. Achraf spillede rent faktisk en ok kamp idag og han er blevet bedre til indlæg. Omvendt fik han mange umulige bolde at arbejde med.