Før Tottenham - Real Madrid, Champions League, 4. gruppekamp

8 år 10 måneder siden #37 af rmcf4ever
Kan ikke mere være enig, synes generelt det er for nemt at skyde skylden på Ronaldo/Benzema, idet det er de 2 der står for slutproduktet. Når spillet er så skidt kørende som det er nu, kan man ikke undgå at kigge hen mod de 2 playmaker. Især Kroos, udover ingenting bidraget offensivt, har jeg nok aldrig set en midtbane spiller der fylder så lidt defensivt som Kroos. .
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved rmcf4ever. Begrundelse: taste fejl
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #38 af Mosse
Det er ganske enkelt pinligt over en bred kam og dermed uværdigt for en klub som Real Madrid.....

Der er med andre ord meget få (om nogen) som kan være sin indsats bekendt - og det er virkeligt bekymrende fremadrettet!

8 år 10 måneder siden #39 af Macon

8 år 10 måneder siden #40 af Zyconith
Hvem var det igen der troede at vi kunne nøjes med Carvajal og Achraf? Hold fast hvor er det uansvarligt at stille med den knægt på højrebacken. Han bidrager jo med absolut intet, udover lidt guldbolde til modstanderen når han serverer den lige i fødderne på dem.

Bortset fra Casilla og Ronaldo falder resten af holdet jo fuldstændigt igennem. Marcelo mangler selvtillid, og flere virker slukørede.

Få du dig dit hattrick Dele. Du har alle mulighederne.

Fint Ronaldo.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #41 af Siempre fiel
Mener folk stadig at "med det hold vi har ka vi jo sidde på CL-trofæet mange år frem" - noget i den stil hørte jeg flere ytre sig her på forum før sæsonen - samtidig med at man naturligvis tog det for givet at denne sæson ville give 6 trofæer. Uden at spille bagklog (og jeg medgiver at ingen trofæer er tabt endnu og disse forudsigelser såmænd stadig ka nå at gå i opfyldelse, omend det virker rimelig usandsynligt), så må jeg bare sige at jeg dengang var af den opfattelse at det var på grænsen til det ignorante at sige og mene sådan. Jeg mener vi havde - og har - mange gode spillere og en bedre trup end længe (omend den var bedre sidste år). MEN da man havde alle tiders fantastiske chance - et fantastisk fundament, omverdenens respekt og RO - og havde alle muligheder for i ro og mag at opgradere i truppen, skifte underpræsterende elementer ud og lægge endnu et lag på med et par nye stjerner som ku ta over for de gamle stjerner som reelt allerede var blevet overhalet internt i truppen. Man havde muligheden for en naturlig udskiftning uden dramatik. Ingen ville jo råbe højt fordi man havde skiftet nogle af de store navne som tydeligt var på vej ned, da man jo allerede havde set at de yngre i truppen var klar til at træde til - og så ku man ha styrket truppen med et par af de mange spændende stjerner som var på vej, eller allerede glimtede, rundt omkring i Europa. Men nej, hellere beholde de gamle travere. Det ka være det ender godt, men mine bange anelser omkring den manglende fornyelse og den missede, gyldne mulighed ser desværre ud til at holde. Jeg håber det blir bedre, men jeg er endnu mere pessimistisk nu end jeg var før sæsonen
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 10 måneder siden #42 af Raul7-2880
Coentrao> Theo
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral

Alle som mente/mener at vi kom forstærket ud af transfervinduet burde skamme sig...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

8 år 10 måneder siden #43 af Forever-madrisimo
Jamen jeg forventede det her. Hvor svært kan det være at se at det forsvar er miserabelt

Og det offensive spil fungere jo ikke til angriberne
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Forever-madrisimo.

8 år 10 måneder siden #44 af Macon

Raul7-2880 skrev: Coentrao> Theo
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral

Alle som mente/mener at vi kom forstærket ud af transfervinduet burde skamme sig...

Theo er da et bedre
Cabellos og james? spiller de samme position.
Enig vi kunne godt havde brugt pepe som reserve
Morata siger sig selv

8 år 10 måneder siden #45 af Lars1991

Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral

Men nu det hverken Theo, Achraf, Vallejo, Ceballos eller Mayorals skyld vi taber i dag.

Derudover synes jeg Ceballos for James var en fin ide. James var i overskud og spillede på en plads hvor Isco foldede sig ud. Så det var enten ham eller Isco.
Derudover er Theo markant bedre end Coentrao, selvom manden ikke kan slå et indlæg endnu.

Man fik løst et par problemer i sommeren. Man fik reserver for Casemiro og Marcelo som man virkelig manglede i sidste sæson. Men så begår man samme fejl igen og har ingen rigtig reserve til Benzema og Carvajal (selvom Achraf har imponeret mig, så det ikke heeelt nok.) Det bekymrede mig virkelig, men efter en imponerende double lod jeg tvivlen komme Zidane og co til gode. Men det ser ikke godt ud...
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation., R7CR7GB11, El Siete

8 år 10 måneder siden #46 af Zyconith

Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral

Altså, som Jesus var ude at sige da Coentrao sad over mod Juventus, så er var det lang tid siden Coentrao havde spillet tre kamp i streg. Så mht. Theo, så er det vist den eneste direkte opgradering. Pepe er virkelig savnet, Ceballos var tiltrængt, men er jo ikke direkte en erstatning for James, der kom i overskud med Asensios opblomstring. Mariano skulle have haft langt mere spilletid i forrige sæson, jeg er glad på hans og Lyons vegne for at han skiftede.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #47 af Kiwes
Jeg føler virkelig at der er behov for et system-skifte eller sådan noget - måske Nacho, Ramos, Varane - Marcelo, Kroos, Modric, Isco - Ronaldo, Benz, Asensio/Bale.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Kiwes.

8 år 10 måneder siden #48 af 2:18
Ramos var god.. Fodbold er et løbespil og der halter det gevaldigt
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum