Før Tottenham - Real Madrid, Champions League, 4. gruppekamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er med andre ord meget få (om nogen) som kan være sin indsats bekendt - og det er virkeligt bekymrende fremadrettet!
Bortset fra Casilla og Ronaldo falder resten af holdet jo fuldstændigt igennem. Marcelo mangler selvtillid, og flere virker slukørede.
Få du dig dit hattrick Dele. Du har alle mulighederne.
Fint Ronaldo.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral
Alle som mente/mener at vi kom forstærket ud af transfervinduet burde skamme sig...
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Og det offensive spil fungere jo ikke til angriberne
Raul7-2880 skrev: Coentrao> Theo
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral
Alle som mente/mener at vi kom forstærket ud af transfervinduet burde skamme sig...
Theo er da et bedre
Cabellos og james? spiller de samme position.
Enig vi kunne godt havde brugt pepe som reserve
Morata siger sig selv
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral
Men nu det hverken Theo, Achraf, Vallejo, Ceballos eller Mayorals skyld vi taber i dag.
Derudover synes jeg Ceballos for James var en fin ide. James var i overskud og spillede på en plads hvor Isco foldede sig ud. Så det var enten ham eller Isco.
Derudover er Theo markant bedre end Coentrao, selvom manden ikke kan slå et indlæg endnu.
Man fik løst et par problemer i sommeren. Man fik reserver for Casemiro og Marcelo som man virkelig manglede i sidste sæson. Men så begår man samme fejl igen og har ingen rigtig reserve til Benzema og Carvajal (selvom Achraf har imponeret mig, så det ikke heeelt nok.) Det bekymrede mig virkelig, men efter en imponerende double lod jeg tvivlen komme Zidane og co til gode. Men det ser ikke godt ud...
Danilo>Ashraf
Pepe> Jesus vallejo
James>Cabellos
Morata+Mariano>> Mayoral
Altså, som Jesus var ude at sige da Coentrao sad over mod Juventus, så er var det lang tid siden Coentrao havde spillet tre kamp i streg. Så mht. Theo, så er det vist den eneste direkte opgradering. Pepe er virkelig savnet, Ceballos var tiltrængt, men er jo ikke direkte en erstatning for James, der kom i overskud med Asensios opblomstring. Mariano skulle have haft langt mere spilletid i forrige sæson, jeg er glad på hans og Lyons vegne for at han skiftede.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos