Sæsonen 2019/2020
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sorry mener naturligvis 3. Sidste fod..
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi spiller som en pose lort, men vinder alligevel 1-4.
Vi spiller af lort stort set alle kampe, men så længe vi vinder, så er der ingen der siger noget.
madrid2000 skrev: Det er gabende kedeligt, at kigge på.
Vi spiller af lort stort set alle kampe, men så længe vi vinder, så er der ingen der siger noget.
Nu så jeg kun 2. halvleg - men en pose lort?
Det er da ikke sprudlende. Men sæt lige i perspektiv at vi ingen højrekant har haft i årevis og Hazard har været skadet hele sæsonen.
Jeg husker Hazards sidste kampe inden skaden, som at vi spillede rigtig god bold. Det skal nok komme igen.
Nu spiller vi pragmatisk og med energi, pres og sammenhold. Jeg ved ikke hvad du mere kan forvente. Vi har ikke lige en Galactico offensiv lige pt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Siempre fiel skrev: @charmatin
"Hvis nogen havde forestillet sig, at Madrid uanset hvilken opstilling man var startet i, skulle til Pamplona og udspille Osasuna, er de godt nok naive og historisk blinde."
Tror ikke der er én eneste der havde regnet med det - går ud fra de fleste udmærket er klar over at det er et vanskeligt sted at spille, endnu mere vanskeligt at spille flot/overlegent og enddog meget klar over at vi uhyre sjældent udspiller nogen overhovedet, og da slet ikke på udebane. Når dét så er sagt, så kunne man måske håbe at vi havde kunne undgå at få Osasuna til at ligne et europæisk top-3-hold de første 25 minutter
Jeg synes nu ikke, vi fik Osasuna til at ligne et top 3 hold, men fair nok. Overdrivelsen fremmer forståelsen ;).
Jeg sidder i hvert fald ned en fornemmelse af, at mange herinde tror, vi skal surfe fra sejr til sejr fordi vi ligger nr. 1. Den forventning sidder jeg personligt ikke med. Vi mangler en del offensivt. Det kan der ikke herske tvivl om, men Zidane har fået banket noget moral og fight i holdet, som i mange tilfælde gør os stærkere end et hold med Galacticos.
Jeg ser os som klare favoritter til mesterskabet nu. Holdet er en sammentømret enhed uden mislyde, hvor alle føler, de bidrager med noget. Det skyldes bla. også rotationen af spillere. Det vil muligvis give nogle skvulp undervejs, men vinderen har jo altid ret, og foreløbig kan Zidane jo sige “Hvad sagde jeg”.
longwind skrev:
Dios skrev: longwind skrev:
Isco har også været okay (ikke fordi han har været vanvittig) i dag.
Kom nu lidt! Banens absolut bedste spiller med 2 fremragende bolde i dybden, som burde fører til mål. Han scorer 1 mål, og de sidste sekunder i kampen er han nede og forsvarer og vinde bolden i en ellers farlig situation.
Vi har fattet folk ikke kan lide Isco, men man behøver heller ikke at være direkte håbløs i sine indlæg. Isco har været vanvittig god idag. Det er jo ikke ligefrem fordi holdet hjælper ham, hvor Benzema endnu engang er elendig, og Bale bare er fuldstændig blottet for kvalitet.
Jeg kunne jo ikke tage hensyn til fremtiden da jeg skrev min kommentar vel?
Selvfølgelig har han gang i en god kamp nu, men der var absolut ingen på holdet der havde været fremragende da jeg skrev det indlæg.
Mit indlæg blev skrevet 13 min. efter dit, så du havde slet ikke brug for at se 2. halvleg, da vi begge kun havde set 1. halvleg. Det er jo bare håbløst ikke at anerkende gode præstationer. Isco var fantastisk i 1. halvleg, men decideret overlegen og kampens absolut bedste spiller efter 90 min.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Det er da ikke sprudlende. Men sæt lige i perspektiv at vi ingen højrekant har haft i årevis og Hazard har været skadet hele sæsonen.
Jeg husker Hazards sidste kampe inden skaden, som at vi spillede rigtig god bold. Det skal nok komme igen.
Nu spiller vi pragmatisk og med energi, pres og sammenhold. Jeg ved ikke hvad du mere kan forvente. Vi har ikke lige en Galactico offensiv lige pt.
Vi spiller rigtig dårligt, og ikke mindst kedeligt.
Det har vi gjort stort set hele sæsonen.
Der er bare ikke nogen synergi i vores offensiv. Det hele er overladt til tilfældigheder. Heldigvis har vi været ret solide defensivt, men næsten alle mål vi scorer er enten efter dødbolde, tilfældigheder eller grove defensive fejl hos modstanderen.
Bare kig på dagens kamp. Første mål er et elendigt indlæg fra Mendy, der tilfældigvis lander, så Bale kan angribe den, hvorefter den helt tilfældigt lander hos Isco. Anden mål er efter hjørne, tredje mål er efter fejl fra forsvaret, der giver bolden væk, og målmanden, der ikke ser så skarpt ud.
Jovic laver et fint mål, men der er tingene over.
Vores offensiv er decideret lort. Bale er færdig. Lucas Vasquez er Lucas Vasquez. Jovic er ikke klar til Madrid, Rodrygo og Vinicious er for unge, Benzema er god, men han er mere en playmaker end en giftig angriber. Isco spiller god kamp hver. 10 kamp. Hazard er ikke fit.
Jeg synes bare vi har lavet gode resultater, men ikke med flot fodbold.
Ramos4 skrev:
Der var kæmpe forskel på de 2 halvlege :) Vi starter ud helt uden intensitet. Taber samtlige dueller og 2. bolde. Virker total ukoncentreret, og kan vel koges ned til en ganske normal Real Madrid perfomence.
Efter de 2 mål gav det os ro og selvtillid, og resten så du jo selv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
madrid2000 skrev:
Ramos4 skrev:
Vi spiller rigtig dårligt, og ikke mindst kedeligt.
Det har vi gjort stort set hele sæsonen.
Der er bare ikke nogen synergi i vores offensiv. Det hele er overladt til tilfældigheder. Heldigvis har vi været ret solide defensivt, men næsten alle mål vi scorer er enten efter dødbolde, tilfældigheder eller grove defensive fejl hos modstanderen.
Bare kig på dagens kamp. Første mål er et elendigt indlæg fra Mendy, der tilfældigvis lander, så Bale kan angribe den, hvorefter den helt tilfældigt lander hos Isco. Anden mål er efter hjørne, tredje mål er efter fejl fra forsvaret, der giver bolden væk, og målmanden, der ikke ser så skarpt ud.
Jovic laver et fint mål, men der er tingene over.
Vores offensiv er decideret lort. Bale er færdig. Lucas Vasquez er Lucas Vasquez. Jovic er ikke klar til Madrid, Rodrygo og Vinicious er for unge, Benzema er god, men han er mere en playmaker end en giftig angriber. Isco spiller god kamp hver. 10 kamp. Hazard er ikke fit.
Jeg synes bare vi har lavet gode resultater, men ikke med flot fodbold.
Jamen det er jo også rigtigt nok, men det handler vel om forventninger. Man kan kun blive skuffet, hvis man forventer noget mere.
Havde du regnet med sprudlende bold denne sæson? Vi har ingen højrekant (sorry Lucas og Bale) Hazard har været skadet hele tiden. Tingene skal lige bygges op.
Jeg vil hæfte mig i det positive. Vi er alle sammen enige om at offensiven halter, men det er jo forventligt :/