Sæsonen 2019/2020
Salg: Navas, Vallejo, Llorente, Kroos, Ceballos, Kovacic og Bale.
Køb: Militão, Eriksen, Ødegaard, Hazard, Rodrygo og Jovic.
Udlejning: Rodrygo og Brahim.
Det er mine realistiske tanker på vores trup til næste sæson. Det er mig uforståeligt, at Zidane ikke kan se Llorente's kvaliteter, og han fastholder Casemiro, men det er nu engang sådan som det er.
Derudover tror jeg, at Pogba bliver noget nær umulig medmindre han selv gør alt for at trumfe et skifte igennem. Det tror jeg ikke kommer til og ske, så man i stedet ser nærmere mod Eriksen, hvor vi står i en langt bedre position. Det er dog i sidste ende nok også mit foretrukne valg af de 2.
Jeg tror dog helt sikkert på, at én af dem kommer til klubben til sommer.
Kroos tror jeg vil prøve noget nyt, og det ønsker jeg efterhånden også. Tiden er nok bare kommet til noget forandring for begge parter. Ødegaard håber jeg virkelig på, at Zidane vælger at give chancen i truppen til næste sæson. Han er virkelig noget helt specielt synes jeg. Et friskt pust som kommer med en ny dimension til spillet.
Rodrygo og Brahim tror jeg ikke der vil være plads til i første omgang. Jeg kender ikke skide meget til dem begge, men lovende ser de ud. Jeg tror dog på en udlejning.
Hazard er et must, og ham har jeg snakket nok om. Derudover tror jeg, at det mere eller mindre ligger fast, at Jovic er manden som Zidane mener skal være Benzema's partner. Jeg havde helt sikkert foretrukket Joao Felix, men kan godt se fidusen i, at have en decideret boksspiller hvor Benzema ikke alene mand skal sørge for alle målene.
Hazard og Eriksen lige bag dem vil også gøre underværker, og mål tror jeg helt sikkert der vil komme mange af med de 4.
Asensio satser Zidane helt sikkert på, men hvordan kan jeg stadig ikke lurer.
Hvad tænker i andre? Jeg har valgt, at gå en måske mere realistisk vej i stedet for at name droppe alle de spillere jeg helt så i klubben.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Såfremt Llorente ryger ud endnu engang, mener jeg klart, der skal skaffes et alternativ til Casemiro. Både pga hans skadeshyppighed og hans formnedgange i løbet af en sæson. Jeg synes, virkelig han har brug for at blive presset. Ellers falder han hen i selvfedme.
Eriksen og Ødegaard spiller vel lidt samme position, som i dag tilhører Modric? Det bliver lidt et puslespil med mindre Ødegaard kan spille højrekant i stedet for Lucas. Det virker dog ikke som den bedste plads for ham, selv om han måske kunne spille den som Ōzil. Det var dog i Mourinho dagene med kontraspil, han strålede med assists til Ronaldo7.
Men efter sigende har Zidane jo en formationsændring i ærmet, så hvis det ender i en 4-2-3-1 eller 4-4-2, kan det måske lægge Modric ned i en dybere position ved siden af Casemiro, så kabalen kan gå op, og Eriksen og Ødegaard kan blive de eneste, der kæmper om pladsen.
Jeg har selv en grim fornemmelse af, at Zidane ikke ser Ødegaard som fremtidig Madrid spiller, men jeg håber, at jeg tager fejl.
Chamartin skrev: Jeg antager, du også ønsker Lunin tilbage som 2. Målmand?
Såfremt Llorente ryger ud endnu engang, mener jeg klart, der skal skaffes et alternativ til Casemiro. Både pga hans skadeshyppighed og hans formnedgange i løbet af en sæson. Jeg synes, virkelig han har brug for at blive presset. Ellers falder han hen i selvfedme.
Eriksen og Ødegaard spiller vel lidt samme position, som i dag tilhører Modric? Det bliver lidt et puslespil med mindre Ødegaard kan spille højrekant i stedet for Lucas. Det virker dog ikke som den bedste plads for ham, selv om han måske kunne spille den som Ōzil. Det var dog i Mourinho dagene med kontraspil, han strålede med assists til Ronaldo7.
Men efter sigende har Zidane jo en formationsændring i ærmet, så hvis det ender i en 4-2-3-1 eller 4-4-2, kan det måske lægge Modric ned i en dybere position ved siden af Casemiro, så kabalen kan gå op, og Eriksen og Ødegaard kan blive de eneste, der kæmper om pladsen.
Jeg har selv en grim fornemmelse af, at Zidane ikke ser Ødegaard som fremtidig Madrid spiller, men jeg håber, at jeg tager fejl.
Jeg har egentlig altid været fløjtende ligeglad med hvem vores 2. målmand er. Casilla var jeg rigtig godt tilfreds med, og vil egentlig også være det med Navas, men det er vel uholdbart, hvis han vil spille mere. Lunin rygtes bare tilbage som 2. målmand, og derfor faldt valget på ham :)
Igen, så har jeg taget de lidt mere realistiske briller på. Jeg selv kan ikke fordrage Casemiro, og synes han er forfærdelig, men det er hvad Zidane vil have, selvom jeg til sidste minut håber på Kanté.
Nej synes jeg ikke de gør. Problemet med Modric er jo, at han selv vil spille langt tilbage i banen med spillet foran sig. Eriksen specielt lægger oftest imellem modstandernes forsvar og midtbane. Derfor er jeg stor fortaler for at få ham hentet til klubben. Vi mangler simpelthen en spiller inde centralt, og heller ikke Isco kan blive derinde. Om Zidane vil spille med brede midtbanespillere skal jeg ikke kunne sige, men ham der vender spillet centralt på banen, og kan sætte vores angreb op synes jeg har manglet siden Özil forlod os.
Modric kan gøre hvad han er bedst til, og fører bolden frem fra forsvar og bare ligge og diktere spillet. Ødegaard kan begge dele, men ham vil jeg hellere have længere frem i banen, og så have Isco længere tilbage.
Jeg tror der kommer et formationsskifte, men om det bliver med centrale/brede offensive midtbanespillere, som jeg har sat det op, og vitterligt håber, eller om det bliver med decideret fløjspillere som vil passeLucas bedst er jeg ikke sikker på. Benzema og Jovic tror jeg er en sten sikker duo oppe foran til næste sæson. Hazard og Asensio på hver deres kant kunne jeg også godt se for mig. Ikke noget jeg håber, da Asensio i mine øjne fik sin chance denne sæson, og derfor må tage til takke med en reserve tjans indtil han igen viser noget kvalitet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ud: Bale, Vallejo (lån), Mariano, Lucas, Brahim (lån), Llorente, Ceballos, Reguilon (lån), Navas, Theo, RDT, James, Kovacic og så tror jeg, at én af Isco, Modric eller Kroos forlader klubben
Ind: Hazard, Jovic, Militão, Rodrygo, Ødegaard, Lunin, Junior Firpo, Ndombele og Pogba/Eriksen (Pogba er min førsteprioritet)
Bale's tid i klubben må og skal være ovre efter denne sommer. Umiddelbart bliver han den sværeste at sælge grundet skadeshistorik, alder (30 til juli) og løn, men jeg håber og tror på, at man finder en måde at få ham afhentet. Mariano har desværre ikke kunne opfylde rollen som back up grundet hans mange skader. Han skal bare hurtigt videre i systemet. Lucas, ja, jeg elsker ham for hans passion, arbejdsiver og alt hvad han har givet (samt det straffespark i Milano), men jeg føler, at tiden er inden. Jeg mener, at vi med tilgangen af Rodrygo og ikke mindst Ødegaard (begge har leveret glimrende på højrekanten - i sær Ødegaard, som senest leverede 3 assist i samme kamp for Vitesses 10 mand) får to spillere ind, som er bedre end Lucas og kan tilbyde mere. Brahim, fantastisk potentiale og jeg glæder mig til at følge ham fra næste sæson igen, men han skal have 1 år med masser af spilletid. Llorente og Ceballos er desværre ikke Zizou's kop te, hvilket ligeledes kan siges om Reguilón. Jeg ville gerne beholde Navas som back up, men han ønsker med rette at spille fast, men her er Courtois bare det bedre valg på alle fronter. Theo er ikke god nok, Bayern henter James, RDT er der ikke plads til og Kovacic har brændt for mange broer og ønsker ikke en back up rolle. Omkring Isco, Modric og Kroos, så forventer jeg som nævnt, at én af dem skifter, da der skal gøres plads til Pogba eller Eriksen. Jeg har svært ved at pege på, hvem det bliver.. håber det bliver Modric grundet alderen, men ville egentlig også sælge Isco. Alt dette er dog svært at udføre i det samme vindue.
Jeg tror Zizou skifter til en 4-2-3-1 fra næste sæson:
A-hold:
Courtois
Carva - Varane - Ramos - Marcelo
Case - Kroos
Asensio - Pogba - Hazard
Benzema
B-hold:
Lunin
Odriozola - Nacho - Militão - Junior
Ndombele - Valverde
Ødegaard - Isco - Vinicius
Jovic
Plus Rodrygo og en tredjemålmand.
Jeg tror Zidane vil forsøge at genskabe samme model, som vi så i 16/17, hvor man havde to hold på nogenlunde samme niveau.
- JesperThomsen
- Platin bruger
Jeg er nervøs for vores defensiv-midt plads når der er skader, karantæner, pauser til Casemiro hvis både Llorente og Ceballos(kan godt bruges der) bliver solgt..
JesperThomsen skrev: Er jeg helt galt på den når jeg ikke ved hvem RDT er?
Jeg er nervøs for vores defensiv-midt plads når der er skader, karantæner, pauser til Casemiro hvis både Llorente og Ceballos(kan godt bruges der) bliver solgt..
RDT = Raul de Tomas :-)
www.reddit.com/r/soccer/comments/bgr2s2/...than_20_million_for/
Hvad foregår der?... Zidane beholder ældre spiller og sælger alle vores unge talenter?! det var da ikke det jeg lige havde tænkt med Zidane som træner. Hvis Ajax får Ødegaard for 20mil, og han bliver til en verdensstjerne og så sælges videre til Barca, så flår jeg da hovedet af vores kære Zidane...
Nogen der kan forstå hele det her turmult? Bliver lidt nervøs..
Hansen skrev: Syntes der går rigtig mange rygter omkring Regui, Ceballos, Llorente for tiden. Nu melder det sig at real madrid sælger Ødegaard for sølle 20m, og at Ajax er interesseret i at købe ham:
www.reddit.com/r/soccer/comments/bgr2s2/...than_20_million_for/
Hvad foregår der?... Zidane beholder ældre spiller og sælger alle vores unge talenter?! det var da ikke det jeg lige havde tænkt med Zidane som træner. Hvis Ajax får Ødegaard for 20mil, og han bliver til en verdensstjerne og så sælges videre til Barca, så flår jeg da hovedet af vores kære Zidane...
Nogen der kan forstå hele det her turmult? Bliver lidt nervøs..
Jeg tror bare vi som fans må slå koldt vand i blodet. Der sidder formentlig kun tre personer i verden som 100% ved hvad der skal ske til sommer, og det er Perez, Sanchez og Zidane. Pressen har siden dag 1 efter Zidanes tilbagekomst skudt med spredehagl om både det ene og det andet og det tredje.
Skulle jeg komme med et bud, så bliver Navas, Vallejo, Llorente, Kovacic, James, Bale, Mariano og Ødegaard solgt/udlejet til sommer. Personligt vil jeg ærgre mig over Llorente og Ødegaard, men omvendt, passer de ikke ind i den måde Zidane vil have holdet til at spille på, så fair nok. Llorente havde en meget kort opblomstring i den her sæson inden han blev skadet, ellers ved vi jo reelt set ikke hvor han ligger niveaumæssigt over en lang periode.
Og Ødegaard bliver nok solgt til en større klub end Vitesse, med købsoption selvfølgelig. Sælger Ajax Ziyech, så kunne han vel passe godt ind der.
DC19
- Numeredoce
- Ekspert bruger
Jeg gad godt se, hvad Zidane kunne få ud af en type som Ødegaard. Men jeg ville da ikke græde, hvis han får 1-2 år på Amsterdams førstehold, hvorefter vi kan købe ham tilbage til en aftalt pris.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Kan stadigvaek godt aerge mig lidt at vi ikke fik Bernardo Silva i sin tid. Han komme have vaeret klasse paa hoejrekanten - hvilket i min mening er den position i angrebet vi burde fokusere mest paa. Hazard fungere bedst paa Venstre.
Er Dybala ikke interessant laengere? Han kunne maaske faas til en god pris, efter Ronaldo har skubbet ham lidt ud.
Hala
Finder han på noget i sommerpausen? Overser jeg hans taktiske geni?
Hyg jer med Dragam og de andre spader.