Sæsonen 2019/2020

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #1273 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020
Ser ud til at vi taber kampen i dag, igen på en dårlig valgt opstilling af Zizou. Slet ingen grund til at spare spillere eller rotere. Vi har kun ligaen af fokusere på og der kræves virkelig stabilitet, hvis denne offensiv skal begynde at virke fordi det har den ikke gjort. Det er ren kaos bold fra vores spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1274 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Real skal da endelig ikke udnytte Barcelonas krise til rent faktisk at vinde mesterskabet for en gang skyld..
ZZ’s konstante rotationer giver nul kontinuitet.. suk!

6 år 5 måneder siden #1275 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020
Tag nu Bale ud, det er synd for ham at han skal gøre sig selv til grin på den måde.

6 år 5 måneder siden #1276 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020
Kæmpe overraskelse at vi igen igen igen spiller forfærdelig fodbold og ikke kan skabe chancer. Hvordan kan det dog se så elendigt ud igen når vi har sådan en superoffensiv med spillere som Isco og Bale - vorherre bevares - men ok, Osasuna er jo også en fodboldstormagt.

Edit: Bale til Isco! Det er det jeg altid har sagt - de to er verdens bedste!!! @Florentino - se så at forlænget til 2030 med de to lækkerbasser - dem kan man ikke holde på længe nok!!
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Siempre fiel.

6 år 5 måneder siden #1277 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Lidt trist at man bare sidder med følelsen af, at der er 1% sandsynlighed for, at vi scorer inden halvleg

6 år 5 måneder siden #1278 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Der er et eller andet virkeligt frustrerende over denne her start på kampen.

Og det har nok noget at gøre med at man har bænket sæsonens bedste spiller, Kroos. Og bænket den bedst spillende offensive spiller lige nu, Vinicius.

Kom nu lidt mand ffs

6 år 5 måneder siden #1279 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Sådan Isco - nu skal vi holde niveauet!

6 år 5 måneder siden #1280 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Og sådan Ramos! Kom så!

6 år 5 måneder siden #1281 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Isco har også været okay (ikke fordi han har været vanvittig) i dag. Bale og Modric ligner spillere der er klar til et plejehjem i Kina eller USA. Særligt Bale ligner en, der lige er kommet tilbage fra en badeferie

6 år 5 måneder siden #1282 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
!!!!

6 år 5 måneder siden #1283 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020
Det er tragikomisk, men ved Ramos' mål appelerede en Osasuna spiller, der stod på baglinjen for off-side! Det er ikke studenterhuen, der trykker.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, elle44

6 år 5 måneder siden #1284 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020
Hvis nogen havde forestillet sig, at Madrid uanset hvilken opstilling man var startet i, skulle til Pamplona og udspille Osasuna, er de godt nok naive og historisk blinde.
Jeg har aldrig set en kamp her, hvor Madrid har styrer begivenhederne fra start til slut her. Altid har det været en struggle at komme derfra med en sejr.
Det er et forfærdeligt sted at spille for Madrid. Publikum hader Madrid som ingen andre steder og hjemmeholdets spillere løber nærmest 10 km på de første 60 min.
Det har faktisk været langt bedre i dag end flere andre gange, jeg kan huske. Det er ikke prangende, nej. Det er en lang sej krig for at vinde her. Jeg havde på forhånd håbet, at vi bare kunne være på uafgjort til halvvejs i anden halvleg, hvor Osasunas spillere måtte blive trætte.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum