Sæsonen 2019/2020

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #1249 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jeg vil egentlig gerne lade ham blive et år mere i Sociedad, men i og med vi mister Modric - og James er lort, så står vi i en penibel situation. De Beek er forholdsvis billig, men hvad kan han? Pogba er rigtig dyr, og jeg kan dårligt se hvordan vi kan købe Mbappe og overholde FFP - og slet ikke hvis vi også køber Big Paul.

Jeg tænker det er til sommer vi skal have ham. Tror ikke at FFP bliver et problem, vi har mange spillere der skal sælges.

Den Beek er virkelig dygtig. Se nogle af hans kampe inden sæsonen er omme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1250 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jeg vil egentlig gerne lade ham blive et år mere i Sociedad, men i og med vi mister Modric - og James er lort, så står vi i en penibel situation. De Beek er forholdsvis billig, men hvad kan han? Pogba er rigtig dyr, og jeg kan dårligt se hvordan vi kan købe Mbappe og overholde FFP - og slet ikke hvis vi også køber Big Paul.

Mbappe, Ødegaard, Reinier, De Beek/eller anden løsning, Hakimi, Reguilon... Et muligt helt vildt vindue i vente. Høj kvalitet og ville komplimentere den nuværende trup perfekt.

Disse tider har som bekendt været præget af en negativ stemning, men der er altså bare gode ting i vente for Real Madrid CF i de kommende år.

Derudover virker Zidane ret sikker som manager, og Bernabeu bliver snart opgraderet.

God planlægning, Florentino.

6 år 5 måneder siden #1251 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Det kunne gå hen og blive et vildt vindue, men jeg tror simpelthen ikke på at Mbappe kommer endnu, dertil er PSG for stædige. Jeg tror nærmere Mbappe ligger fundamentet til at kunne forlade dem i 2021, lidt billigere inden kontrakten løber ud, ved at aftale at blive næste sæson også. Man skal heller ikke glemme at Neymar højst sandsyneligt smutter til Barcelona til sommer.

Ødegaard synes jeg er klar til en rolle i truppen, og det er jo trods alt vores spiller, så mon ikke vi kan finde en løsning med Sociedad. James skal videre og Modric tror jeg kigger mod en sidste kontrakt, muligvis i USA. I det scenarie bliver Isco nok, da man ikke vælger at skifte alt for meget ud samtidigt.

Casemiro, Valverde, Kroos, De Beek, Isco og Ødegaard ( +Reinier på yderste mandat)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 5 måneder siden #1252 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Det kunne gå hen og blive et vildt vindue, men jeg tror simpelthen ikke på at Mbappe kommer endnu, dertil er PSG for stædige. Jeg tror nærmere Mbappe ligger fundamentet til at kunne forlade dem i 2021, lidt billigere inden kontrakten løber ud, ved at aftale at blive næste sæson også. Man skal heller ikke glemme at Neymar højst sandsyneligt smutter til Barcelona til sommer.

Ødegaard synes jeg er klar til en rolle i truppen, og det er jo trods alt vores spiller, så mon ikke vi kan finde en løsning med Sociedad. James skal videre og Modric tror jeg kigger mod en sidste kontrakt, muligvis i USA. I det scenarie bliver Isco nok, da man ikke vælger at skifte alt for meget ud samtidigt.

Casemiro, Valverde, Kroos, De Beek, Isco og Ødegaard ( +Reinier på yderste mandat)

Det lyder som en rigtig lækker midtbanebemanding, men der skal simpelthen et alternativ ind for Casemiro. Han er for nødvendig, men kan selvfølgelig ikke spille samtlige minutter. Lige nu synes jeg, at det er det allervigtigste i det kommende transfervindue.

6 år 5 måneder siden #1253 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard heller ikke med mod Osasuna. Hvis han ikke er med mod Celta kan vi lige så godt lad være med at bruge ham mod City. Nu har han trænet med gruppen i vel 2 uger, manden må da for helvede snart være klar.

6 år 5 måneder siden #1254 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Hazard heller ikke med mod Osasuna. Hvis han ikke er med mod Celta kan vi lige så godt lad være med at bruge ham mod City. Nu har han trænet med gruppen i vel 2 uger, manden må da for helvede snart være klar.

Han er sikkert blevet tyk og skal bruge de næste 2-3 måneder på at komme i form.

6 år 5 måneder siden #1255 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2019/2020
Spørgsmålet er hvor "klar" han er. Hvis han slet ikke er i kamp form og igen skal tabe 5 kg før han kan spille ?
Det er jo en lang pause, længere end sommerferien, så måske vil Zidane undgå unødig heksejagt i aviserne hvis Hasard ikke er i kamp form.
Men det kan også være at det bare er en genstridig skade. Dog synes jeg at det er lidt suspekt hvor lang den har været. Oprindelig var der jo udsigt til at han måske var klar til slut december, så januar, nu er vi snart midt februar.
Måske vil Zidane bare ikke bruge ham før han er tæt på topniveau og har en god nok fysik.

6 år 5 måneder siden #1256 af Kiwes

Doc.juego skrev: Spørgsmålet er hvor "klar" han er. Hvis han slet ikke er i kamp form og igen skal tabe 5 kg før han kan spille ?
Det er jo en lang pause, længere end sommerferien, så måske vil Zidane undgå unødig heksejagt i aviserne hvis Hasard ikke er i kamp form.
Men det kan også være at det bare er en genstridig skade. Dog synes jeg at det er lidt suspekt hvor lang den har været. Oprindelig var der jo udsigt til at han måske var klar til slut december, så januar, nu er vi snart midt februar.
Måske vil Zidane bare ikke bruge ham før han er tæt på topniveau og har en god nok fysik.

Jeg er spændt på at så hvor god han er når han kommer tilbage. Han har vel spillet 2 måneder ud 6 mulige. Hvis han resten af sæsonen spiller af lort, så har det godt nok været en ringe første sæson - skader eller ej.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Kiwes.

6 år 5 måneder siden #1257 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Spanske medier skriver at Hazard er mere fit end nogensinde.

Han var altså vores bedste spiller inden han blev skadet - plus minus.

Rolig nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 5 måneder siden #1258 af Kiwes

Ramos4 skrev: Spanske medier skriver at Hazard er mere fit end nogensinde.

Han var altså vores bedste spiller inden han blev skadet - plus minus.

Rolig nu.

Arh det er fandme billigt sagt. Han spillede vel godt i 2 kampe, som tilfældigvis var de 2 sidste før skaden.
For mig har Hazard på ingen måde leveret varen - og så hjælper det heller ikke er han har være ude næsten hele sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Jonas, Kialpe

6 år 5 måneder siden #1259 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Det er lidt sjovt, lige siden Hazard har været ude har vi lignet et tegneseriehold og lige så snart han spiller op til noget der minder om sit bedste spiller vi også det bedste fodbold i meget meget meget lang tid.

Men ja, ingen sammenhæng at finde der. Jeg glæder mig ihvertfald til han er tilbage, så vi igen kan spille sprudlende bold.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ramos4

6 år 5 måneder siden #1260 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

slb1995 skrev:

El Siete skrev: Det kunne gå hen og blive et vildt vindue, men jeg tror simpelthen ikke på at Mbappe kommer endnu, dertil er PSG for stædige. Jeg tror nærmere Mbappe ligger fundamentet til at kunne forlade dem i 2021, lidt billigere inden kontrakten løber ud, ved at aftale at blive næste sæson også. Man skal heller ikke glemme at Neymar højst sandsyneligt smutter til Barcelona til sommer.

Det lyder som en rigtig lækker midtbanebemanding, men der skal simpelthen et alternativ ind for Casemiro. Han er for nødvendig, men kan selvfølgelig ikke spille samtlige minutter. Lige nu synes jeg, at det er det allervigtigste i det kommende transfervindue.

Jeg læste for nyligt at Kanté kunne være på vej ud af Chelsea til sommer. Ham har jeg i hvert fald længe gerne ville se i klubben. Og han har vist også selv varme følelser for Real.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum