Truppen 2021-2022

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 3 dage siden #589 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022

Dios post=140384 skrev:

Ramos4 post=140316 skrev:

Dios post=140315 skrev: ​Hold kæft hvor har jeg savnet det her overraskelsesmoment. Tak Ancelotti!

​Hvad tænker du?

Personligt er jeg overrasket over at se Hazard allerede. Man må gå ud fra han er i kampform somehow :/

Alaba på backen synes jeg er lidt ærgerligt, hvis det betyder at Miguel er bag Marcelo i køen. Mest fordi jeg aldrig gider se Marcelo spille igen. Men også fordi jeg tror Alaba er bedst i midten. Forhåbentlig er det her kun mens både Mendy og Marcelo er ude. 

Jeg er overrasket over at se Hazard, Benzema og Valverde fra start af. Med Zidane kunne alle jo forudse taktikken og holdopstillingen måneder i forvejen.
Ville godt selv have set Miguel, men jeg forstår godt valget. Jeg tror også han ville have set svag ud idag. Alt for mange defensive dueller i hans side, som Alaba løste som han kunne og skulle.

​Var du virkelig overrasket over at se dem i startopstillingen? Sammenlignet med Zidane, så var det netop Benzema og Hazard han startede 10/10 gange. Og Valverde havde han garanteret også startet, hvis Kroos havde været skadet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 3 dage siden #590 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022

Madridista02 post=140433 skrev:

Dios post=140384 skrev:

Ramos4 post=140316 skrev:

Dios post=140315 skrev: ​Hold kæft hvor har jeg savnet det her overraskelsesmoment. Tak Ancelotti!

​Hvad tænker du?

Personligt er jeg overrasket over at se Hazard allerede. Man må gå ud fra han er i kampform somehow :/

Alaba på backen synes jeg er lidt ærgerligt, hvis det betyder at Miguel er bag Marcelo i køen. Mest fordi jeg aldrig gider se Marcelo spille igen. Men også fordi jeg tror Alaba er bedst i midten. Forhåbentlig er det her kun mens både Mendy og Marcelo er ude. 

Jeg er overrasket over at se Hazard, Benzema og Valverde fra start af. Med Zidane kunne alle jo forudse taktikken og holdopstillingen måneder i forvejen.
Ville godt selv have set Miguel, men jeg forstår godt valget. Jeg tror også han ville have set svag ud idag. Alt for mange defensive dueller i hans side, som Alaba løste som han kunne og skulle.

​Var du virkelig overrasket over at se dem i startopstillingen? Sammenlignet med Zidane, så var det netop Benzema og Hazard han startede 10/10 gange. Og Valverde havde han garanteret også startet, hvis Kroos havde været skadet.

Alle var meldt yderst tvivlsomme til kampen, så ja jeg var meget overrasket, men positivt. Zidane havde jo ventet 3 måneder efter hans latterlige stab så havde meldt dem 100% klar, så skaderne haglede ned over dem igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 måneder 3 dage siden #591 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Truppen 2021-2022
På længere sigt ser jeg hellere Alaba på venstrebacken. For at forklare dette, starter vi ved Mendy.

Mendy er et monster rent defensivt, men offentsivt er han ikke meget værd. På venstre back vil vi mangle de offensive kvaliteter. Mendy er til gengæld stadig utrolig god i centerforsvaret i de få seancer, vi har set ham, og her vil hans offensive mangler ikke være et problem. Han er også mere boldsikker end Varane, og derfor i mine øjne en fuldgod erstatning i centerforsvaret.

Alaba derimod er utrolig god offensiv, og har næsten allerede bidraget offensivt med lige så meget, som Mendy gjorde i hele sidste sæson(fraset hans one-hit wonder langskud). Alaba er også utrolig god defensivt. Hans forcer vil altså være langt bedre brugt på backen. Derudover er han en fuldgod erstatning i centerforsvaret ved skader, hvor Gutierez eller til nøds Marcelo kan tage backen.

Alaba er om nogen den spiller, vi har manglet med hans mange kvaliteter. Mon ikke, han også kan agere backup på den defensive midtbane.

Med Alaba kan man drage lidt paralleler til Nacho. De kan potentielt fungere på alle de defensive pladser, omend de er bedst i hhv. venstre og h øjre side, de fighter og er nærmest aldrig skadet. Den ene er dog markant bedre end den anden i offensiven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, doven, Dragam, DeLaRed

5 måneder 3 dage siden #592 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Kratmus post=140435 skrev: På længere sigt ser jeg hellere Alaba på venstrebacken. For at forklare dette, starter vi ved Mendy.

Mendy er et monster rent defensivt, men offentsivt er han ikke meget værd. På venstre back vil vi mangle de offensive kvaliteter. Mendy er til gengæld stadig utrolig god i centerforsvaret i de få seancer, vi har set ham, og her vil hans offensive mangler ikke være et problem. Han er også mere boldsikker end Varane, og derfor i mine øjne en fuldgod erstatning i centerforsvaret.

Alaba derimod er utrolig god offensiv, og har næsten allerede bidraget offensivt med lige så meget, som Mendy gjorde i hele sidste sæson(fraset hans one-hit wonder langskud). Alaba er også utrolig god defensivt. Hans forcer vil altså være langt bedre brugt på backen. Derudover er han en fuldgod erstatning i centerforsvaret ved skader, hvor Gutierez eller til nøds Marcelo kan tage backen.

Alaba er om nogen den spiller, vi har manglet med hans mange kvaliteter. Mon ikke, han også kan agere backup på den defensive midtbane.

Med Alaba kan man drage lidt paralleler til Nacho. De kan potentielt fungere på alle de defensive pladser, omend de er bedst i hhv. venstre og h øjre side, de fighter og er nærmest aldrig skadet. Den ene er dog markant bedre end den anden i offensiven.

​Rigtig interessant, og slet ikke uenig ifht til Alaba, holdet som helhed vil holdet faa mere ud af at have ham spillende paa VB. Jeg foeler mig dog ikke helt saa sikker paa at Mendy skal udegoere 50% af vores center forsvar, for jo, han er et defensivt monster, men hans helt store force ligger i hans fart, hvorimod der maaske godt kan blive stillet et lille spoergsmaal ved hans kontinuetet med ryggen mod maalet i eget felt, og saa er han, sammenlignet med Nacho/Militao/Alaba nok heller ikke helt paa samme niveau i luftrummet som dem. (De problemer du fremhaever i forhold til hans offensive mangler, kommer jsom oftest pga hans manglende kvalitet med bolden i foedderne, vi har ikke brug for flere af den slags situationer som vi saa fra Militao mod Alaves, og her kunne man godt frygte at Mendy som bagerste mand i ny og nae ville misse en tilbagelaegning eller en af de korte afleveringer frem i banen)

Netop derfor jeg (med meget lidt held her paa siden) har forslaaet at spille med et 3-mands forsvar og derved rykke Alaba op som venstre-midtbane/offensiv-wing-back. Med en dybt liggende 6er(Casemiro) ville det sikre vores bagkaede, samtidig med at vi kan sende flere folk med helt op paa banens sidste 3. del, og saa loeser det problemet paa hoejre back naar Dani ikke er klarmeldt (hvilket noget kunne tyde paa at han ogsaa i denne saeon sjaeldent bliver), det ville passe langt bedre til Vazquez/Odriozola og vil minimere de problemer der opstaar via deres (til tider) svage defensive beslutninger. Det ville naturligvis kun fungere naar alle 3 (Mendy/Nacho/Militao) er klar, men hvis og saa fremt man skal rykke Alaba ned i 3-mands kaeden for at daekke et afbud, saa har man en spiller som Miguel som ligner et bud paa en der ogsaa ville kunne goere skade paa modstanderens defensiv hvis man rykkede ham laengere op (Han er dog stadig ung, saa det er et spoersmaals tegn, men vaerd at forsoege). Om det saa er en 343, 3133, 352 formation er vel op til Ancelotti og hvilke spillere der er friske og udhvilede, men rent defensivt ville vi staa ligesaa staerks som i sidste season, og det vil give frihed til at faa flere spillere med langt oppe paa banen.

Donde está la biblioteca?

5 måneder 2 dage siden #593 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​@ Jeg skrev noget lignende for nogle uger siden omkring at rykke Mendy ind centralt. Jeg så dog bare helst, at Mendy havde Alaba ved sin side derinde, da jeg på ingen måder tror på Militao. Selvom jeg elsker Nacho og synes vi som klub skylder ham alt, så synes jeg bare han viser hvergang hvorfor han aldrig har været fast mand, og forhåbentlig heller aldrig kommer til det. Han er simpelthen bare ikke god eller klog nok. 
Stod jeg for ansvaret, så havde mit forsvar set således ud: Carvajal, Mendy, Alaba og Gutierrez. Vi ved selvfølgelig ikke hvordan de præstere til træning, men ved alle mand fit, og med det begrænset kendskab vi har til specielt til vores backs, så var det de her 4 jeg ville gå med. Jeg synes det kan noget. 

@ Problemet med den 3-mandskæde i Real Madrid er jo, at du erstatter 1 spiller fra offensiven med 1 defensiv spiller. Vores absolut største problem de sidste 3 år har været at scorer mål. Derfor springer kæden af for mig. Det er vel i ingens interesse, at Real Madrid skal begynde at spille til 0 og fedte den ene 1-0 sejr hjem efter den anden, så selv Juve kontakter os og siger: nu det nok. Fik vi ikke nok af Zidane's 2 kedelige sæsoner?
Derudover vil du implementere et system som gør, at vi til hver kamp skal spille med alle vores cb'er, hvor du alligevel vil have Mendy nede i det? Ja ja, så har vi da Vallejo med i truppen igen, men her må jeg slå et slag for, at vi skal gøre alt hvad vi kan for, at han ikke bringes oftere end meget få minutter ad gangen i meget få kampe henover sæsonen. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 måneder 2 dage siden #594 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2021-2022
Engelske medier skriver om et beløb på €30-35m for Ødegaard. Altså væsentligt mindre end de €50m, der blev skrevet om for blot et par uger siden.

Hvis der ender med at blive realiteten, så er det godt nok en pinligt ringe handel for Real Madrid. Så ved alle klubber da hvor de skal gå hen hvis de gerne vil have rabat på spillerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 måneder 2 dage siden #595 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Truppen 2021-2022

longwind post=140448 skrev: Engelske medier skriver om et beløb på €30-35m for Ødegaard. Altså væsentligt mindre end de €50m, der blev skrevet om for blot et par uger siden.

Hvis der ender med at blive realiteten, så er det godt nok en pinligt ringe handel for Real Madrid. Så ved alle klubber da hvor de skal gå hen hvis de gerne vil have rabat på spillerne.

​Som jeg læser det taler de 30-35 mio pund og ikke euro. Stadig ikke helt oppe på de 50 mio euro, men stadig lidt bedre.

5 måneder 2 dage siden #596 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2021-2022

Jbner post=140450 skrev:

longwind post=140448 skrev: Engelske medier skriver om et beløb på €30-35m for Ødegaard. Altså væsentligt mindre end de €50m, der blev skrevet om for blot et par uger siden.

​Som jeg læser det taler de 30-35 mio pund og ikke euro. Stadig ikke helt oppe på de 50 mio euro, men stadig lidt bedre.

​Håber du har ret. Jeg har læst Euro. Bold.dk citerer The Athletic for at sige DKK260m  hvilket er 35m euro. 

5 måneder 2 dage siden #597 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen 2021-2022
Det er en ringe pris. Graelish blev solgt for 100 mio euro til city, vi ved de engelske klubber har røven fuld af penge. Minimum 60 mio skulle vi have haft!

5 måneder 2 dage siden #598 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2021-2022
​Ærgerligt, men der er nok også en grund til at det kun er Arsenal der står og er klar til at købe ham. Trist udvikling for Ødegaard, men han vil have fast spilletid og det er vel det højeste niveau han kan få det garanteret på lige nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 dage siden #599 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2021-2022
​Man kunnet have ladet være med at afslutte hans låne ophold hos Real Sociedad. Det var en kæmpe kæp i hjulet på hans udvikling.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 måneder 2 dage siden #600 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Dios post=140447 skrev: ​@

Jeg skrev noget lignende for nogle uger siden omkring at rykke Mendy ind centralt. Jeg så dog bare helst, at Mendy havde Alaba ved sin side derinde, da jeg på ingen måder tror på Militao. Selvom jeg elsker Nacho og synes vi som klub skylder ham alt, så synes jeg bare han viser hvergang hvorfor han aldrig har været fast mand, og forhåbentlig heller aldrig kommer til det. Han er simpelthen bare ikke god eller klog nok. 
Stod jeg for ansvaret, så havde mit forsvar set således ud: Carvajal, Mendy, Alaba og Gutierrez. Vi ved selvfølgelig ikke hvordan de præstere til træning, men ved alle mand fit, og med det begrænset kendskab vi har til specielt til vores backs, så var det de her 4 jeg ville gå med. Jeg synes det kan noget. 

@ Problemet med den 3-mandskæde i Real Madrid er jo, at du erstatter 1 spiller fra offensiven med 1 defensiv spiller. Vores absolut største problem de sidste 3 år har været at scorer mål. Derfor springer kæden af for mig. Det er vel i ingens interesse, at Real Madrid skal begynde at spille til 0 og fedte den ene 1-0 sejr hjem efter den anden, så selv Juve kontakter os og siger: nu det nok. Fik vi ikke nok af Zidane's 2 kedelige sæsoner?
Derudover vil du implementere et system som gør, at vi til hver kamp skal spille med alle vores cb'er, hvor du alligevel vil have Mendy nede i det? Ja ja, så har vi da Vallejo med i truppen igen, men her må jeg slå et slag for, at vi skal gøre alt hvad vi kan for, at han ikke bringes oftere end meget få minutter ad gangen i meget få kampe henover sæsonen. 

​​Ifht til dit forslag til @Kratmus, saa afhaenger kvaliteten af dit forsvar af at Dani er klarmeldt (hvilket vi jo kun kan gisne om hvordan det kommer til at se ud iaar, men bedoemt paa seneste 2 seasoner saa spiller han under 50% af kampene i denne season), og naar du nu ikke har fidus til Nacho (hvilket vi er dybt uenige om), saa vil du simpelhen ligge vores defensiv i haenderne paa Vazquez (eller Odriozola), haaber selv du synes det er et lige saa stort problem som det faktisk er, vel og maerke med en Omskolet VB'er ved deres side. MEN, jeg er ligesom dig og Kratmus naturligvis interesseret i hvordan Mendy ville klare sig inde centralt, jeg tvivler paa det bliver den success i forventer, eller som minimum kommer det til at tage en season at koere ind (hvilket saa potentielt vil koste os et trofae, maaske er det det vaerd hvis Mendy bliver fantastisk 5 aar frem, men det er noget af en satsning).

Ifht. 3 mand i bagkaeden, saa highlighter du 2 problemer.
1. At alle vores CB'er spiller: Det er korrekt, det er helt sikkert en downside, og vi er helt enige i at Vallejo ikke skal naerme sig nogen former for spilletid, for det bliver et problem. Jeg er lidt aergelig over at man udlejede Chust for som minimum er han en smule over Vallejo's niveau paa nuvaerende tidspunkt (mest af alt fordi han virker til altid at tage de nemme og sikre beslutninger, imodsaetning til Vallejo som satser i naesten alt hvad han laver), men her kunne jeg godt taenke mig at se en spiller som Gila (Castilla) jeg ved intet om ham, men han er blevet naevnt meget i pre-season, og i og med man kan rykke Alaba der ned og man saa potentielt har endnu en spiller der ville kunne klare en af pladserne i 3-mands bagkaeden i Gila, saa er det nok (Man skal ikke bruge mere end 5 spillere for at kunne daekke de 3 pladser, og skulle det gaa helt galt med skaderne, saa er alle spillerne jo vant til at spille i en 4-mands kaede som man kan falde tilbage paa), det at saette en "uproevet" spiller ind i en 3-mands bagkaede, anser jeg for at vaere mindre satset end at ligge en VB'er ind i et 2-mands central forsvar, isaer hvis hoejre-backen hedder Vazquez.
2. At man spiller med en defensiv spiller mere paa banen: Baade ja og nej, i foerste omgang saa handler det om hvem man faktisk vaelger, for mod over 50% af modstanderne i La Liga skal vi ikke noedvendigvis bruge en defensiv minded Wing-back/kant, det bliver bare en del af jobbet for den spiller at loebe med retur, saa hvis vi kigger ud paa venstrekanten saa saa vi faktisk saa sent som i weekenden Vini lave flere defensive loeb paa den korte tid han var paa banen, helt ned for at daekke VB pladsen naar Alaba var med helt fremme, og det har vi set Vini goere et utal af gange de sidste 2 seasoner, for husk at der er 3 defensive spillere bag ham til support, samt en defensiv 6'er, saa det vil ikke vaere wing-backen's job at tackle bolden i hver situation, men derimod "kun" lukke af for indlaegget eller pressen bolden tilbage i banen, da man netop har 4 staerke defesive spillere nede bagved, bliver jobbet som Wing-Back/kant mindre defensivt orientere (jeg er naturligvis med paa at den maaske ikke gaar mod Messi eller Cristiano, og til de kampe mener jeg alligevel at der skal vaere en helt specific taktik og evt formation til at loese de problemer, men stoerste delen af kampe Real spiller er ikke mod Juve/PSG/City osv, og derfor ser jeg dette fungere helt fint mod de "mindre" la liga hold, hvor Real skal vaere spilstyrende i stoerste delen af kampen). En anden ting du ikke tager hoejde for er hvem den defensive spiller er, for vi saa jo netop noget af det Alaba kan byde paa naar han spiller VB'er i offensiven i loerdags, saa hvad hvis vi rykker ham laengere frem, jeg mener netop at en af de stoerste problemer med vores offensiv efter Cristiano forlod klubben var at Marcelo ogsaa gik paa pension, vi mangler det Marcelo boed ind med rent offensivt i sin prime, og netop noget af det kan vi faa fra Alaba, hans indlaeg er klasse (baade dybt og fra baglinjen), han kan skabe bredde ude ved kanten, kan forstaar spillet i de smaa rum, og saa er hans positionering og fart guld vaerd i pres spillet (som jeg mener ogsaa skal vaere meget mere markant hvis man spiller med 3 mand i bagkaeden, saa skal foerste defensive vaaben vaere at fange bolden hoejere oppe paa banen, vores pres-spil mod Liverpool sidste season fungered fantastisk, og det var fordi vi fyldte midtbanen med spillere, hvilket du ogsaa kan naar du rykker en en spiller fra forsvars kaeden op paa midtbanen, saa er det nemmere at faa overtaget centralt i banen, isaer med en spiller som Kroos som en del af midtbane konstellationen da pres-spil ikke lige frem er hans force). OG er det ikke den helt offensive loesning i Vini eller den Marcelo-agtige loesning i Alaba, saa har vi en Miguel, som indtil videre har vist rigtig gode takter rent offensivt, saa jeg ser intet problem med at rykke ham laengere op paa banen, vi har faktisk heller ikke set ham blive rigtig testet rent defensivt endnu (eller ihvetfald meget faa gange) og tror ikke det ville skade ham hvis der laa 3 mand bag ham til at supportere, ydermere har han en kaempe arbejds radius hvilket er guld vaerd i pres-spillet hoejere paa banen. Og saa kommer vi til hele humlen, for ud over at jeg mener at vi med 3 mand i bagkaeden for det bedste ud af flere individuelle spillere (vi spiller til deres forcer og det holdet har brug for), saa loeser vi ogsaa det som jeg ser som vores stoerste problem rent defensivt, og det er vores hoejre back, hvor vi pt kun har 1 spiller som har hele pakken (offensivt og deffensivt) til at vaere starter for Real, men vi ved ikke om han nogensinde kommer til at spille regelmaessigt igen (ifht til skaderne) eller hvilken forfatning han kommer tilbage i, ikke sikker vi nogensinde ser Dani paa sit top-niveau igen. Rent defensivt har vi kun Nacho som kan fylde rolle, offensivt er han dog langt bedre til at spille op ad venstre siden, hvilket derfor goer vores hoejre offensiv en smule doed. Defensivt holder det paa ingen maade at spille Vazquez (og indtil videre er det ogsaa her Odrioozola har flest problemer), vi saa det flere gange sidste season, at Vazquez han koster maal naar han naermer sig eget felt (og vi saa det ogsaa imod Alaves, ude af position flere gange og derfor kommer paa den forkerte side af modstanderen og saa var han lige ved at give et dumt straffe vaek) han ved fundamentalt bare ikke hvordan man skal haandtere hoejre backen, og det er i og for sig ikke hans skyld, han har spillet Wing hele sit liv, og omskolingen til HB har ikke fungeret indtil videre. Men skubber man derimod Vazquez eller Odriozola laengere op paa banen, og giver dem en ekstra mand i forsvaret til support bag dem, saa er problemet pludselig meget mindre, og faktisk taeller en spiller som Vazquez ikke som en defensiv spiller, saa var det nu ham man valgte saa stiller du stadig kun med 4 defensive spillere (Mili-Nacho-Mendy og paa venstre Alaba/Miguel). Og vil man gaa med den helt offensive opsaetning saa smider man Bale ud paa hoejre siden, ogsaa bliver det hans job at loebe med tilbage (noget han har gjort masser af gange tidligere i karrieren, og vi saa igen imod Alaves at han ikke er for fin til at gaa ned i en glidende tackling). Og vaelger man at starte med en Vini eller Bale paa en af kanterne, saa ligger man naturlgivis ogsaa 6eren laengere tilbage saa der hele tiden er mulighed for at droppe ned som 4 mand i defensiven.

Saa jeg forstaar godt dit kritik af 3-mands forsvaret, og jeg medgiver at vi mangler en smule bredde i midterforsvaret for at det ville vaere optimalt, jeg er dog ikke enig i at spillet vil blive mere defensivt, det er netop for at faa flere mand med i offensiven (og isaer holde bredden, imens man faar flere folk med i feltet) alt imens man stadig sikre defensiven uden at satse for meget.

Naar alt det saa er sagt, ser jeg Ancelotti alt for konservativ til at forsoege 3-mands forsvaret, men jeg er heller ikke overbevist om at Mendy skal ind og ligge som CB'er med kun 1 anden ved sin side, han har flere svage sider som jeg er bange for ville blive udstillet uden mere support (Jeg synes dog helt sikkert at der paa den ene eller anden maade skal goeres plads til Mendy, fordi hans spidskomeptencer helt sikkert er en start-plads vaerdig). Jeg mener heller ikke at vi burde ligge Alaba derned, synes han kommer med for meget godt rent offensivt til at vi i denne season skal "gemme" ham nede bag ved, og hvem af de 2 skal saa spille den VB'er, og hvor meget gaar det ud over Miguel som ogsaa fortjener spilletid (og saa har vi slet ikke snakket om Ancelotti's forkaerlighed for Marcelo, men hvis han skal spille, saa haaber jeg du og jeg er enige om at det ikke skal vaere som en del af bag-kaeden hvilket saa ogsaa giver endnu en grund til at spille med 3 i bagkaeden. Naturligvis skal Marcelo slet ikke spille, meeen tror folk undervurdere hvor meget vaerdi Ance ser i ham).

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.