Truppen 2021-2022

6 måneder 2 dage siden #829 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022
Det er måske bare dig, der bliver triggered?

Jeg mener i hvert fald også selv, at Ancelotti har stor fortjeneste i holdets rigtige gode stime fra oktober indtil 2-2 kampen mod Elche i januar.

Hvor det ender hen vil tiden vise.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 dage siden #830 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Bare ignorer det. Der er 2 brugere herinde, som jeg aldrig kommer til at svare på noget som helst, og det gør at jeg nyder at kommentere herinde. Lad os lade administrationen om at bestemme hvem der skal være her. 

Og så er det jo helt fair at man er kritisk over for alt ved klubben. Jeg er det ikke selv, men det handler jo bare om at vi alle ønsker det bedste for klubben og har vores holdning til hvordan tingene bliver allerbedst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Thomaskjensen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
6 måneder 2 dage siden #831 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Lars1991.
Det er ikke mit problem at du opfatter mine indlæg sådan.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

6 måneder 2 dage siden #832 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@9, jo det er.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
6 måneder 2 dage siden #833 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Mendy; Casemiro, Kroos, Modric; Asensio, Benzema y Vinicius.

Det er i mine øjne vores stærkeste opstilling pt. Jeg håber også at Rodrygo og Bale kan komme ind og gøre en forskel. Ellers skal de bruge i weekendens opgør mod Rayo

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

6 måneder 2 dage siden #834 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=145735 skrev: ​Bare ignorer det. Der er 2 brugere herinde, som jeg aldrig kommer til at svare på noget som helst, og det gør at jeg nyder at kommentere herinde. Lad os lade administrationen om at bestemme hvem der skal være her. ​

Svare på hvad? :D 

6 måneder 2 dage siden #835 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

Fondo_Sur post=145739 skrev:

Brylle post=145735 skrev: ​Bare ignorer det. Der er 2 brugere herinde, som jeg aldrig kommer til at svare på noget som helst, og det gør at jeg nyder at kommentere herinde. Lad os lade administrationen om at bestemme hvem der skal være her. ​

Svare på hvad? :D 

​Alt. Det er spild af tid og godt humør :D

6 måneder 1 dag siden #836 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Efter lidt over halvvejs i denne sæson, hvor Carvajal har været meget skadet og Lucas ikke er god nok som back. Hvem er jeres bud så på et potentielt indkøb til den kommende sæson. 

Ps. I må ikke vælge Hakimi af to grunde. Den ene, fordi Real ikke aktiverede den klausul som de havde inden han skiftede til PSG. Den anden, fordi at PSG aldrig, som i ALDRIG vil sælge ham til os. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

6 måneder 1 dag siden #837 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=145934 skrev: Efter lidt over halvvejs i denne sæson, hvor Carvajal har været meget skadet og Lucas ikke er god nok som back. Hvem er jeres bud så på et potentielt indkøb til den kommende sæson. 

Ps. I må ikke vælge Hakimi af to grunde. Den ene, fordi Real ikke aktiverede den klausul som de havde inden han skiftede til PSG. Den anden, fordi at PSG aldrig, som i ALDRIG vil sælge ham til os. 

​Rigtig godt spørgsmål! HB er nok den position vi er svagest på. Jeg har selv gået i tænkeboks og prøvet at komme op med nogle navne, men jeg kan simpelthen ikke lige se hvem det skulle være. Reece James vil jeg selv rigtig gerne have, men ham får vi nok aldrig. 

Sidste redigering: 6 måneder 1 dag siden ved Kiwes.

6 måneder 1 dag siden #838 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=145934 skrev: Efter lidt over halvvejs i denne sæson, hvor Carvajal har været meget skadet og Lucas ikke er god nok som back. Hvem er jeres bud så på et potentielt indkøb til den kommende sæson. 

​Har aldrig set manden spille live, men synes Pedro Porro ser spændende ud på papiret. Vi kunne godt bruge noget mere spansk. Derudover findes der mange spændende engelske backs, men mon ikke også de koster boksen... 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.