Truppen 2021-2022
Jeg mener i hvert fald også selv, at Ancelotti har stor fortjeneste i holdets rigtige gode stime fra oktober indtil 2-2 kampen mod Elche i januar.
Hvor det ender hen vil tiden vise.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så er det jo helt fair at man er kritisk over for alt ved klubben. Jeg er det ikke selv, men det handler jo bare om at vi alle ønsker det bedste for klubben og har vores holdning til hvordan tingene bliver allerbedst.
Det er ikke mit problem at du opfatter mine indlæg sådan.
Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er i mine øjne vores stærkeste opstilling pt. Jeg håber også at Rodrygo og Bale kan komme ind og gøre en forskel. Ellers skal de bruge i weekendens opgør mod Rayo
Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
Svare på hvad? :DBrylle post=145735 skrev: Bare ignorer det. Der er 2 brugere herinde, som jeg aldrig kommer til at svare på noget som helst, og det gør at jeg nyder at kommentere herinde. Lad os lade administrationen om at bestemme hvem der skal være her.
Alt. Det er spild af tid og godt humør :DFondo_Sur post=145739 skrev:
Svare på hvad? :DBrylle post=145735 skrev: Bare ignorer det. Der er 2 brugere herinde, som jeg aldrig kommer til at svare på noget som helst, og det gør at jeg nyder at kommentere herinde. Lad os lade administrationen om at bestemme hvem der skal være her.
Ps. I må ikke vælge Hakimi af to grunde. Den ene, fordi Real ikke aktiverede den klausul som de havde inden han skiftede til PSG. Den anden, fordi at PSG aldrig, som i ALDRIG vil sælge ham til os.
Rigtig godt spørgsmål! HB er nok den position vi er svagest på. Jeg har selv gået i tænkeboks og prøvet at komme op med nogle navne, men jeg kan simpelthen ikke lige se hvem det skulle være. Reece James vil jeg selv rigtig gerne have, men ham får vi nok aldrig.Dybbøl post=145934 skrev: Efter lidt over halvvejs i denne sæson, hvor Carvajal har været meget skadet og Lucas ikke er god nok som back. Hvem er jeres bud så på et potentielt indkøb til den kommende sæson.
Ps. I må ikke vælge Hakimi af to grunde. Den ene, fordi Real ikke aktiverede den klausul som de havde inden han skiftede til PSG. Den anden, fordi at PSG aldrig, som i ALDRIG vil sælge ham til os.
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Har aldrig set manden spille live, men synes Pedro Porro ser spændende ud på papiret. Vi kunne godt bruge noget mere spansk. Derudover findes der mange spændende engelske backs, men mon ikke også de koster boksen...Dybbøl post=145934 skrev: Efter lidt over halvvejs i denne sæson, hvor Carvajal har været meget skadet og Lucas ikke er god nok som back. Hvem er jeres bud så på et potentielt indkøb til den kommende sæson.