Truppen 2021-2022

9 måneder 3 dage siden #577 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Daniel post=140309 skrev:

DeLaRed post=140308 skrev:

Daniel post=140307 skrev: ​De mest pålidelige rygter i skrivende stund går på, at Alaba starter aftenens kamp på venstrebacken. I så fald er Gutiérrez blot fjerdevalg på positionen, og det er virkelig ærgerligt. 

​Det vil i og for også sige at Ance hellere vil spille med Vazquez på højre back end Miguel på Venstre, hvilket ville være virkelig virkelig ærgerligt!

Hvad foretrækker du på højrebacken? Carvajal meldes ude af form (er heller ikke med i truppen) og bulletinerne forlyder i tillæg, at Ancelotti vil af med Odriozola. Det giver fin mening at spille Vázquez i aftenens kamp.

Nacho og Militão spillede desuden forrygende sammen centralt i sidste sæson, så det ville også være ærgerligt at se Nacho på højrebacken.

​Hvor er det dejlgt befrigende at der er andre der roser Nacho og Militao som makkerpar, de var nemlig absolut forrygende, her er jeg 100% enig, og jeg saa dem ogsaa gerne spille sammen i denne season.

Men naar man nu har en spiller som Miguel, som er reel venstre back og som vi ved kan komme med noget offensivt, saa er der intet forgjort i at rykke Nacho ud paa Hoejre backen for at stabilisere forsvaret, det ville ogsaa kunne frigoere Bale rent offensivt (antaget at Bale starter naturligvis). Og en Miguel skal vel netop ogsaa spille mod en modstander som Alaves til at starte med, maaske lige offensivt nok at ligge ham overfor Lukaku eller Lewandowski, saa det er vel netop en saadanne kamp han skal spille. Vi saa sidste season at Vazquez er en satsning som en del af bagkaeden, det kan baade blive en dreng og en pige med ham(Alcoyano, Bilbao, Valencia, Inter osv.), saa absolut ingen grund til at tage den chance fra start imod et hold som Alaves i seasonens foerste kamp.

Og hvis man absolut vil have Vazquez paa banen, saa er der heller ingen grund til at man ikke starter med en 3-mands bagkaede (Militao/Nacho/Alaba) og saa med Miguel og Vazquez som en del af midtbanen. Igen maaske ikke en opstilling der virker mod et top hold, men mod et hold som Alaves burde det nemt kunne fungere. Det vaerste der kan ske for os iaften er at vi lukker 1-2 maal ind fordi vi har en wing paa backen. (Naar vi har de skader vi har i bagkaeden, nytter det ikke noget at holde vores forsvars spillere paa baenken for at saette offensiv spillere ned i bagkaeden)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 dage siden #578 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​Hold kæft hvor har jeg savnet det her overraskelsesmoment. Tak Ancelotti!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, DeLaRed

9 måneder 3 dage siden #579 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Dios post=140315 skrev: ​Hold kæft hvor har jeg savnet det her overraskelsesmoment. Tak Ancelotti!

​Hvad tænker du?

Personligt er jeg overrasket over at se Hazard allerede. Man må gå ud fra han er i kampform somehow :/

Alaba på backen synes jeg er lidt ærgerligt, hvis det betyder at Miguel er bag Marcelo i køen. Mest fordi jeg aldrig gider se Marcelo spille igen. Men også fordi jeg tror Alaba er bedst i midten. Forhåbentlig er det her kun mens både Mendy og Marcelo er ude. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

9 måneder 3 dage siden #580 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=140316 skrev:

Dios post=140315 skrev: ​Hold kæft hvor har jeg savnet det her overraskelsesmoment. Tak Ancelotti!

​Hvad tænker du?

Personligt er jeg overrasket over at se Hazard allerede. Man må gå ud fra han er i kampform somehow :/

Alaba på backen synes jeg er lidt ærgerligt, hvis det betyder at Miguel er bag Marcelo i køen. Mest fordi jeg aldrig gider se Marcelo spille igen. Men også fordi jeg tror Alaba er bedst i midten. Forhåbentlig er det her kun mens både Mendy og Marcelo er ude. 

Jeg er overrasket over at se Hazard, Benzema og Valverde fra start af. Med Zidane kunne alle jo forudse taktikken og holdopstillingen måneder i forvejen.
Ville godt selv have set Miguel, men jeg forstår godt valget. Jeg tror også han ville have set svag ud idag. Alt for mange defensive dueller i hans side, som Alaba løste som han kunne og skulle.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 måneder 3 dage siden #581 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vi skal nok få de unge at se, hvis vi husker hvordan Zizou startede første kamp sidste sæson med de unge!

Der skal resultater på bordet samtidig med at de unge udvikler sig. Det skal nok komme.

Blanco, M. Gutierrez, Arribas kan vel spille alle for andet holdet også. Arribas spillede en rigtig god træningskamp sidste gang for Castilla plus mål.

Har fået store forventninger til i år !

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

9 måneder 2 dage siden #582 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2021-2022
Hvordan spår folk herinde egentlig Odriozolas sæson?
Jeg mindes at han mod slutningen af foregående sæson spillede en række kampe, hvori de(n) første var horrible, men at han endte med at spille med større sikkerhed og tilmed assist og mål.
Tror i at CA fortsætter med Vazquez som reserve backup bag Carvajal? Eller vil en situation hvor alle forsvarer er klar (på nær Carvajal) nærmere hedde Mendy, Alaba, Militao og Nacho? Det afhænger selvfølgelig af spillernes præstationer i løbet af sæsonen, så derfor bliver det måske også noget meningsløs gætteri - Men hvem ser i som den mest ummidelbare reserve til højrebacken? 

9 måneder 2 dage siden #583 af 9eren
Jeg kan godt lide odriozola har ikke på noget tidspunkt haft et negativt syn på ham. Ærgerligt med hans skader og udlejning, og håber at han får en god sæson !

Madridista desde 1989
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 måneder 2 dage siden #584 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022

NadaMás post=140398 skrev: Hvordan spår folk herinde egentlig Odriozolas sæson?
Jeg mindes at han mod slutningen af foregående sæson spillede en række kampe, hvori de(n) første var horrible, men at han endte med at spille med større sikkerhed og tilmed assist og mål.
Tror i at CA fortsætter med Vazquez som reserve backup bag Carvajal? Eller vil en situation hvor alle forsvarer er klar (på nær Carvajal) nærmere hedde Mendy, Alaba, Militao og Nacho? Det afhænger selvfølgelig af spillernes præstationer i løbet af sæsonen, så derfor bliver det måske også noget meningsløs gætteri - Men hvem ser i som den mest ummidelbare reserve til højrebacken? 

​Odriozola mener jeg er en klovn defensivt, men han har en arbejdsvilje og fart som jeg rigtig godt kan lide, med den rigtige træner tror jeg han kan komme meget langt, men skal han spille HB er han for let at håndtere defensivt. 
Tænker han kunne bruges når vi spiller mod de ultra defensive modstandere som en wing, eller en extra kant for kan kommer ofte til baglinien, men med ZZ-taktik så er der jo ingen i boksen. 
Jeg tror han skulle kunne fungere med Mbappe, eller Bale for den del, men han får nok aldrig chancen da han igen er for svag defensivt. 

SÅ nej jeg tror ikke CA kommer spille meget med ham desværre, så jeg tror du har ret at han er 4 mand på den position.  

9 måneder 2 dage siden #585 af 9eren
as.com/futbol/2021/08/15/videos/16290501...op-home&pbsvideo=top

Arribas får desværre ikke nok ud af afslutningen her. Men sikke et løb !

Lad ham endelig få chancen i løbet af sæsonen

Madridista desde 1989

9 måneder 1 dag siden #586 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2021-2022
​Ancelotti vil eftersigende rigtig gerne have Cristiano Ronaldo tilbage i start elleveren og Ronaldo vil gerne forenes med sin yndlingstræner! 

Hvordan det skal fungere med Bale og Hazard skal jeg ikke kunne spå om, men ville da være glædeligt hvis vi kunne få klubbens største legende gennem tiderne tilbage i folden!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
9 måneder 1 dag siden #587 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Truppen 2021-2022

Zyconith post=140430 skrev: ​Ancelotti vil eftersigende rigtig gerne have Cristiano Ronaldo tilbage i start elleveren og Ronaldo vil gerne forenes med sin yndlingstræner! 

Hvordan det skal fungere med Bale og Hazard skal jeg ikke kunne spå om, men ville da være glædeligt hvis vi kunne få klubbens største legende gennem tiderne tilbage i folden!

​Det er bare rygter. Og hvis det er sandt, så er det et nej tak her fra. CR7 var fantastisk for os, men det er et overstået kapitel nu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Dragam

9 måneder 1 dag siden #588 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022

Zyconith post=140430 skrev: ​Ancelotti vil eftersigende rigtig gerne have Cristiano Ronaldo tilbage i start elleveren og Ronaldo vil gerne forenes med sin yndlingstræner! 

Lad os nu bare få en ung og kåd Mbappe. Så kan PSG få endnu en aldrende stjerne til samlingen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.