Den store transferrygte-tråd

2 år 6 måneder siden #1729 af raul7=kongen
Total koger herfra. Beklager
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #1730 af The European Super League
​Ancelotti og Perez lukkede transfermarkedet for en måned siden i pressen. Der kommer ikke nogen ind.

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 6 måneder siden #1731 af Zyconith

Brylle post=153592 skrev:

Zyconith post=153591 skrev:

DarioGomez post=153590 skrev: ​Ikke et eneste transferrygte - otte dage til vinduet lukker.

Tror ikke på, vi gør noget som helst medmindre vi på magisk vis får afskippet Asensio og eller Mariano.

Hvis Ancelotti fortsætter sit rotationsprincip, kan jeg ikke se nogen grund til, at Asensio og Mariano ikke ville kunne spille væsentlige roller denne sæson. 

Mariano har vitterligt ikke fået den spilletid fra Zidane der ville kunne give ham en kontinuerlig kampform. 

​Problemet er vel, at hvis de to skal spille "væsentlige roller", så vinder vi ikke mesterskabet. Kan Asensio ramme topniveau hver gang, så snakker vi, men det ved vi godt ikke kommer til at ske. Mariano er gennem årene blevet rigtig dårlig og han var ikke en topangriber i forvejen. 

​Hvordan ved du at han er dårlig? Han har jo ikke fået chancen for kontinuerligt at opbygge en kampform, vise hvad han kan og bidrage? 

Jeg synes heller ikke at det var fedt da Asensio gik Isco vol. 2 i den med primadonna nykker uden tilsvarende præstationer til at retfærdiggøre attituden, men... Vi har brug for 2-3 spillere (Rodrygo, Vasquez, Hazard og Asensio) der kan træde ind på højrekanten og vi oplevede sidste år mod Barcelona hvordan det går når Benzema ikke er tilgængelig og vi ikke har en reserve angriber i kampform. 

Zidanes manglende rotation af spillerne i truppen var latterligt. Jeg håber Ancelotti får succes med at rotere gennem sæsonen som han sagde han ville gøre før Frankfurt kampen

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #1732 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Zyconith post=153602 skrev:

Brylle post=153592 skrev:

Zyconith post=153591 skrev:

DarioGomez post=153590 skrev: ​Ikke et eneste transferrygte - otte dage til vinduet lukker.

Tror ikke på, vi gør noget som helst medmindre vi på magisk vis får afskippet Asensio og eller Mariano.

Hvis Ancelotti fortsætter sit rotationsprincip, kan jeg ikke se nogen grund til, at Asensio og Mariano ikke ville kunne spille væsentlige roller denne sæson. 

Mariano har vitterligt ikke fået den spilletid fra Zidane der ville kunne give ham en kontinuerlig kampform. 

​Problemet er vel, at hvis de to skal spille "væsentlige roller", så vinder vi ikke mesterskabet. Kan Asensio ramme topniveau hver gang, så snakker vi, men det ved vi godt ikke kommer til at ske. Mariano er gennem årene blevet rigtig dårlig og han var ikke en topangriber i forvejen. 

​Hvordan ved du at han er dårlig? Han har jo ikke fået chancen for kontinuerligt at opbygge en kampform, vise hvad han kan og bidrage? 

Jeg synes heller ikke at det var fedt da Asensio gik Isco vol. 2 i den med primadonna nykker uden tilsvarende præstationer til at retfærdiggøre attituden, men... Vi har brug for 2-3 spillere (Rodrygo, Vasquez, Hazard og Asensio) der kan træde ind på højrekanten og vi oplevede sidste år mod Barcelona hvordan det går når Benzema ikke er tilgængelig og vi ikke har en reserve angriber i kampform. 

Zidanes manglende rotation af spillerne i truppen var latterligt. Jeg håber Ancelotti får succes med at rotere gennem sæsonen som han sagde han ville gøre før Frankfurt kampen

​Det kan man da se hver gang han får bolden :D
Jeg kan se at han i de sidste 3 sæsoner faktisk har spillet 40 kampe og han har scoret 3 mål. Han kan ikke bidrage med noget i spillet og han kan ikke sætte en medspiller op. Han er altså købt pga en evne til at score mål. Ikke engang det fungerer. Og når man får spilletid i 40 kampe, så skal der ske mere, også selvom det kun er 20 minutter.

Og noget vigtigere: Skal vi tage Benzema ud for at give ham chancen eller skal han spille på kanten? Jeg synes det ville være tosset at ødelægge strukturen for at "give en spiller en chance". Det ville jo ikke være noget han kan spille sig på i når de store kampe så kommer alligevel. Chancer er noget man tager, og det har Mariano ikke gjort. Der kan simpelthen ikke være andre holdninger til den sag. 

2 år 6 måneder siden #1733 af baggins
Besvaret af baggins på emne Den store transferrygte-tråd
Ancelotti har udtalt at Asensio leder efter en udvej væk fra klubben. Man utd er nævnt.
For det første vil jeg altid holde af Asensio og hans sparketeknik, og jeg er trist over at det ikke altid har fungeret. Ved ikke om det er knæskaden der gjorde det.
Men hvis han skifter, så bliver klubben nød til at købe noget ind til offensiven. Mit bud er stadig Yéremy Pino i kombination med Arribas. Der er også de nye angribere på Castilla, som kan få chancen. Priserne bliver dog vildere og vildere, da Newcastle ser ud til at købe Isak for 75 mil euro.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

2 år 6 måneder siden #1734 af Fondo_Sur
Håber ikke at Asensio ryger til United, men til Newcastle i stedet. Er begyndt at få sympati med de røde fra Manchester efter Varane og Casemiro er skiftet samt for deres rivalisering med kongerne af dårlige undskyldninger, Liverpool og Klopp.

Tror ikke at Asensio kan slå igennem i United. Mener ikke at han har været den samme siden hans knæskade. Kan I huske hans solo mål mod Bayern til 4-2? Kan ikke se ham gentage den aktion i dag.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 6 måneder siden #1735 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=153655 skrev: Håber ikke at Asensio ryger til United, men til Newcastle i stedet. Er begyndt at få sympati med de røde fra Manchester efter Varane og Casemiro er skiftet samt for deres rivalisering med kongerne af dårlige undskyldninger, Liverpool og Klopp.

Tror ikke at Asensio kan slå igennem i United. Mener ikke at han har været den samme siden hans knæskade. Kan I huske hans solo mål mod Bayern til 4-2? Kan ikke se ham gentage den aktion i dag.

​Sådan er det ofte med slemme knæskader - spillere er sjældent de samme efterfølgende, hvis de overhovedet kan forsætte deres karriere.

Varane Mistede også rigtig meget efter hans knæskade.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 6 måneder siden #1736 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Med Asensio på vej væk, håber jeg dæleme at klubben har nogen i kikkerten. Mariano bliver enten skudt afsted eller ikke brugt. Så som reserver har vi Hazard, Rodrygo og....intet. Ingenting.

Latasa er på vej på lån. Arribas er ret beset ikke højrekant.

Men Lucas kan selvfølgelig også spille kant :D :/

2 år 6 måneder siden #1737 af Mathiaska
Har Carlo spillet Lucas som højre wing på noget tidspunkt? Er han ikke udelukkende blevet brugt som back? Det ville være vildt overraskende hvis tanken er at Odriozola skal være backup på højreback og Lucas backup længere fremme i banen pludselig. 

For mig er det nærmest utænkeligt der ikke kommer flere tilgange hvis både Mariano og Asensio skifter. Truppen vil være decideret tynd oppe foran. 
Gad vide hvad pokker der pønses på. Det er usædvanligt at der ikke florerer et eneste rygte.

Hvilke spillere står overhovedet tilbage på nuværende tidspunkt og er klar til at skifte? Ronaldo, Bernado Silva - omend han stinker af Barca, Icardi, hvem ellers? 
Storklubberne vil jo ikke sælge deres profiler så sent i vinduet. Og hvis der skulle tænkes akademi spillere ind i truppen så burde de have været rykket op for længst efter min mening.

2 år 6 måneder siden #1738 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Bernardo Silva vil være ønskescenariet, men jeg synes ikke man kan komme udenom muligheden at få den fortabte søn tilbage igen på et års kontrakt plus en klausul på 1 år mere.
Så må han finde sig i at dele tiden mellem Rodrygo og Hazard, samt aflaste Benzema. 
om han så er villig til at gå på kompromis med lønnen, som skal et pænt stykke ned..

Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved mohbar.

2 år 6 måneder siden #1739 af Cristiano7
Måske der kommer en surprise signing i sidste øjeblik ligesom Camavinga?

Kun hvis Asensio og Mariano smutter.

Mon det kan være en ung talentfulde spiller fra Ligue 1 (Gouiri & Doku?) eller en spanier (Pino eller en anden?)

2 år 6 måneder siden #1740 af NadaMás
​Tænker at mest sandsynlige udfald bliver at det kun er én af Asensio og Mariano der finder en ny klub, og der derfor ingen tilgange kommer.

Hvis man sælger begge, uden at hente en forstærkning, er det armatøragtigt. Det kan man selvfølgelig allerede argumentere for at transfervinduet har været, da det eneste der er blevet forstærket er bredden i forsvaret, samt for alvor at have skubbet gang i generationsskiftet på midten. Det var og er dog stadig backsne og højrekanten der skreg på forstærkning.

Medmindre Bernardo kommer ind, hvilket man vel mindst får pengene 10 gange igen på, så tænker jeg heller ikke at vi henter en forbedring ift. Asensio. Man vil uden tvivl satse på Rodrygo. 

Anyway, som ovenstående også skriver kan vi ikke slippe af sted med at sælge Jovic, Mariano og Asensio uden at hente mindst én spiller til angrebet. Hvis ikke det var for de skide forsinkelser på Vinis pas kunne vi lave en Hail Mary på Antony..

Leveret af Kunena Forum