Den store transferrygte-tråd

1 år 7 måneder siden #1681 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=153224 skrev: Case skal ingen steder

​Kan jeg heller ikke forestille mig.

Kan slet ikke forestille mig ham tage til Cirkus-United og spille Europa League. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1682 af baggins
Besvaret af baggins på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis folk spurgte mig sidste sommer om et salg af Casemiro ville være en god ide, så ville det være ja. Jeg syntes virkelig at hans niveau var faldet og han lavede mange tåbelige hældafleveringer mv på midten og tabte bolden.
Casemiro steppede dog op sidste sæson og virkede skarp under Super Cup finalen. Så nu skal vi kun sælge, hvis Man Utd vil slå Ronaldos transfer rekord på godt 100 mil euro. Derudover kan jeg ikke forstille mig hvad han vil i en rodebutik som Man Utd, udover at tjene meget mere end han gør nu.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1683 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

baggins post=153234 skrev: ​Hvis folk spurgte mig sidste sommer om et salg af Casemiro ville være en god ide, så ville det være ja. Jeg syntes virkelig at hans niveau var faldet og han lavede mange tåbelige hældafleveringer mv på midten og tabte bolden.
Casemiro steppede dog op sidste sæson og virkede skarp under Super Cup finalen. Så nu skal vi kun sælge, hvis Man Utd vil slå Ronaldos transfer rekord på godt 100 mil euro. Derudover kan jeg ikke forstille mig hvad han vil i en rodebutik som Man Utd, udover at tjene meget mere end han gør nu.

​At tjene penge er jo også det primære formål ved et arbejde... og specielt i en fodboldspillers efterår skal der tænkes på at få mest muligt i kassen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1684 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Casemiro har selvfølgelig underpræsteret i perioder, men det tilskriver jeg udbrændthed. Han er i flere år nu været en af de mest brugte spillere og det i en position, som tærer meget på kroppen.

Kan slet ikke forestille mig, at han bliver solgt i indeværende vindue og da slet ikke til Circus United. Dertil er han alt for vigtig.


Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1685 af Thomaskjensen
Alle spillere er til salg, men som skrevet så er 100 mil Euro ikke i nærheden af den pris der skal betales.
+150 mil Euro trods svingende form så er han der i de store kampe, og i år behøver han ikke spille 70 kampe,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1686 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Er dette et klassisk agent-spin?

I er ikke villig til at sælge ham. Men er i klar til at give ham ny kontrakt med flere penge i lønnen?

30år gammel (åbenbart en farlig alder for mange brasilianer)

Vi har lige købt et bæst fra Frankrig til den sammen position. Ifølge diverse podcast om Real Madrid, så har denne fransk mand overtaget pladsen inden sæsonen er slut. 

Jeg vil være villig til at hører hvad Uniteds bud vil lyde. Jeg vil faktisk næsten altid hører hvad er desperat klub vil byde på en spiller. 

80 mio euro, så vil jeg kraftigt overveje dette. 

Men tænker det er et spil fra hans agent som vil sikre Casemrio en sidste god kontrakt i Real. 

Jeg er ikke indstillet på at han skal have en bedre kontrakt. Vi har en fransk mand der står klar til at tag over nu. 

hala Madrid 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1687 af Real HWL
​80mill for Casemiro, ja hvorfor ikk. Så kan vi jo bruge pengene på at hjælpe Barca af med de Jong. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1688 af Mathiaska
​Omend jeg nærer stor, stor tiltro til den nye genenation på vores midtbane i form af Tchou, Camawinga og Fede, så er der sandsynlighed for at vi efter indeværende sæson står uden både Kroos og Modric fra næste sæson. Hvis vi dertil desuden fjerner Casemiro fra ligningen, så synes jeg pludselig vi mister rigtig meget kvalitet og karakter indenfor 12-14 måneder.

Afgørende for transferstrategien med at hente unge spillere ind er, at der er nogle etablerede top top spillere de kan læne sig op ad til de selv har vokset sig til sådanne. Det bedste eksempel er og bliver Fede. Jeg tror Camawinga vil være tæt på efter denne sæson, men Tchou skal tage rigtig store skidt på meget kort tid. Det er naturligvis (og forhåbentligt) muligt, men jeg synes det er risikabelt at satse på. Lad dem spille sig ind, lad dem lære.

Derudover - altså føj. At spillere overhovedet kan overveje at skifte dertil, uanset hvor store pengene er.. Tror simpelthen ikke på at Casemiro kigger på Varane og Ronaldo og tænker at han gad være i deres sted. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1689 af Thomaskjensen
Casemiro har til at begynde med kontrakt til 2025, til den tid er han 33½ og kommer enligt interne reglerne ikke at få en lang kontrakt i RM.

Skulle han skifte til United kan han derimod få en 5 årig og sikre sin fremtid, så jeg kan da godt forstå at det er noget han eventuelt skulle fundere på.

Men som sagt skal han ingen steder, og han skal heller ikke have en ny kontrakt. Så vidt jeg ved er han som alle andre spillere blevet behandlet godt af klubben (ikke altid "journalisterne", men det er en anden snak).
Så hvorfor skulle han videre?

United skulle få løst et af deres mange problemer med Casemiro, men som Mathiaska korrekt skriver så kommer det potentielt at skabe et gigantisk problem for os.

Jeg er med på at 80 millioner EURO er mange penge, men hvad kostede det os ikke at lade Makélélé smutte, om Casemiro bare holder 2 år så kommer han at koste 40 m € om året + løn, ja det er mange penge, men det samme er 3-4 år uden store titler hvor vi brænder 5-6 spillere som skal forsøge at dominere den defensive midtbanen.

Casemiro har virket træt, ikke dårlig, og i år kommer han ikke spille alle kampe, 2/3 til 3/4 håber jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1690 af DarioGomez
Der er sjældent røg uden ild og på en eller anden måde virker det her rygte mere vedholdende end mange af de andre. 

Dog virker det til, at tidslinjen pt er der, hvor United forbereder bud og kontrakt. Ergo er der lang vej til realisering. 

Personligt håber jeg, han bliver - synes, Casemiro har masser at ofre til truppen, men skulle han rejse, så er eneste plus, at han er ved at være gammel for en brasilianer at være. Så måske han ikke har to år på topplan endnu. 

Hvis det skulle ske, og det er et stort hvis, så åbner det for en højre kant, da det død og pine må tvinge Valverde ind, hvor han er bedst. På midten. 

 

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Thomaskjensen, Nada mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1691 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg siger 'go'.

Hvis vi kan få 60-70 millioner pund for manden, så synes jeg, at det er et rigtig fint salg. Han er stadig altafgørende i de store kampe, men vi har altså også Tchouameni, som vi kan forsøge at spille yderligere ind.

Måske man så kunne bruge pengene på at forstærke længere fremme i banen eller måske på en af vores backpladser, hvor alternativet er langt dårligere? 

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1692 af Thomaskjensen
@Sebbe, om den rigtige spiller er til at købe så er jeg sikker på pengene findes, jeg er ikke meget for at satse hele butikken på at Tchouameni kommer klare presset og er klar til RM. Han skal have et par år at komme ind på holdet.

OK, om Tchouameni har sat Casemiro på tilskuerpladserne, men til den tid er han 31 og stadig en slant værd om han vil væk.

Vil han videre er det en anden sag, så er 60 mill € OK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce