Den store transferrygte-tråd
Nu var det hverken en formue vi fik for ham, eller brugte på ham i løn, så den holder ikke helt i det her tilfælde...Ramos4 post=153415 skrev:
Nogen gange skal man sælge spillere selvom det ikke er så rart. Sådan er det når man som den eneste topklub i verden, rent faktisk overholder FFP og balancerer budgettet.Dragam post=153327 skrev:
Men det er bare så tåbeligt at RM lod Hakimi gå i første omgang...baggins post=153311 skrev: Josep Pedrerol melder at Barcelona vil have Acharf Hakimi. I første omgang tænker jeg selvfølgelig at de ikke har råd til det. Men det har man sagt hele sommeren. Derudover kan jeg ikke tro at PSG vil sælge.
Men i et tænkt eksempel, hvor PSG gerne vil sælge Hakimi så skal Madrid være med til at byde. Dette gælder især hvis Casemiro bliver solgt. Men udover det så kunne Hakimi give noget i offensiven på højre side.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
43M euro (300M DKK) er jo også en slags penge midt i en epidemi. Det er jo den eneste grund, ellers var han stadig i klubben.Dragam post=153419 skrev:
Nu var det hverken en formue vi fik for ham, eller brugte på ham i løn, så den holder ikke helt i det her tilfælde...Ramos4 post=153415 skrev:
Nogen gange skal man sælge spillere selvom det ikke er så rart. Sådan er det når man som den eneste topklub i verden, rent faktisk overholder FFP og balancerer budgettet.Dragam post=153327 skrev:
Men det er bare så tåbeligt at RM lod Hakimi gå i første omgang...baggins post=153311 skrev: Josep Pedrerol melder at Barcelona vil have Acharf Hakimi. I første omgang tænker jeg selvfølgelig at de ikke har råd til det. Men det har man sagt hele sommeren. Derudover kan jeg ikke tro at PSG vil sælge.
Men i et tænkt eksempel, hvor PSG gerne vil sælge Hakimi så skal Madrid være med til at byde. Dette gælder især hvis Casemiro bliver solgt. Men udover det så kunne Hakimi give noget i offensiven på højre side.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hvis 40m er forskellen på at gå i nul i det regnskabsår - eller at ende 40m i minus, så er det da væsentligt? Altså hvis og såfremt man er en økonomisk ansvarlig klub.Dragam post=153419 skrev:
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Det er *røv*sygt. Jeg husker tilbage på mine ferier i sydspanien med mine forældre, hvor vi købte AS og Marca og sad og læste om “potential lineup” for den nye sæson, med nye spillere rygtet til klubben hver dag. Nu er der bare stille.Lars1991 post=153442 skrev: Det i hvert fald nye tider som en moderne Real Madrid-fan :)
Gad vide hvad man gør når Benzema, Modric og Kroos alle skal erstattes. Ja jeg synes det er kedeligt at alt skal være forsvarligt. Sue me!
Ja, hvis så bare vi alle havde aktier i klubben og kunne nyde godt af den gode økonomi, men når man “kun” er investeret med følelserne, så gør et vindue som dette ondt, også set i lyset af at flere af klubbens indkøb de seneste par har været kæmpe fadæser.Lars1991 post=153442 skrev: Sad lige og kiggede på vores transferhistorik siden 16/17 sæsonen. Og ret spøjst går vi faktisk lige præcis i 0 ifht til hvad vi har fået ind af transfers og hvad der er kommet ud. Og det faktisk kun på grund af 19/20 sæsonen hvor vi køber "stort ind" (desværre har de fleste ikke vist sig at være pengene værd). Hvis man tager den sæson væk, har vi tjent 220 millioner euro sammenlagt i resten af vinduerne. Jeg ved der er et stadion projekt og covid har ramt alle, men synes stadig det bemærkelsesværdigt! Det i hvert fald nye tider som en moderne Real Madrid-fan :)
Det hele blir naturligvis godt igen, men jeg får bare ikke meget ud af en positivt regnskab efter et så tamt vindue.
Donde está la biblioteca?
- DarioGomez
- Eduardo
Tror ikke på, vi gør noget som helst medmindre vi på magisk vis får afskippet Asensio og eller Mariano.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez post=153590 skrev: Ikke et eneste transferrygte - otte dage til vinduet lukker.
Tror ikke på, vi gør noget som helst medmindre vi på magisk vis får afskippet Asensio og eller Mariano.
Hvis Ancelotti fortsætter sit rotationsprincip, kan jeg ikke se nogen grund til, at Asensio og Mariano ikke ville kunne spille væsentlige roller denne sæson.
Mariano har vitterligt ikke fået den spilletid fra Zidane der ville kunne give ham en kontinuerlig kampform.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
Problemet er vel, at hvis de to skal spille "væsentlige roller", så vinder vi ikke mesterskabet. Kan Asensio ramme topniveau hver gang, så snakker vi, men det ved vi godt ikke kommer til at ske. Mariano er gennem årene blevet rigtig dårlig og han var ikke en topangriber i forvejen.Zyconith post=153591 skrev:
DarioGomez post=153590 skrev: Ikke et eneste transferrygte - otte dage til vinduet lukker.
Hvis Ancelotti fortsætter sit rotationsprincip, kan jeg ikke se nogen grund til, at Asensio og Mariano ikke ville kunne spille væsentlige roller denne sæson.
Mariano har vitterligt ikke fået den spilletid fra Zidane der ville kunne give ham en kontinuerlig kampform.
- raul7=kongen
- Moderator
Det er ikke rigtigt. Ancelotti brugte Mariano mere i sin anden sæson end Zidane nogensinde brugte ham.Zyconith post=153591 skrev:
DET er så ikke rigtigt, Mariano spillede 672 minutter under Zidane i 19/20 seasonen, det er det højeste antal minutter han har fået på 1. holdet i Madrid.raul7=kongen post=153593 skrev:
Det er ikke rigtigt. Ancelotti brugte Mariano mere i sin anden sæson end Zidane nogensinde brugte ham.Zyconith post=153591 skrev:
Donde está la biblioteca?