Den store transferrygte-tråd
Perez har stadig ikke formået at vinde to ligatitler i træk. Det er jo pinligt efterhånden. Vi har vundet lige så mange CL-pokaler som La Liga trofæer under Florentino...
Køb nu ind i tide!
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1. Vi skal nok til at sige farvel til Benzema, og angriberposten er vores svageste punkt. Jeg vil foretrække Alvaro som backup, men Benzema som backup en sæson eller to ville også være fint, hvis han mod forventning kan affinde sig med det. Haaland vil være det bedste bud.
2. På højrekant kunne vi også bruge en fast starter. Asensio og Rodrygo har i min optik ikke niveauet, og skal de blive, vil det være som backup. Mbappe vil være det perfekte bud, men han vil nok ikke spille i højre side. Salah kunne være spændende at prøve af derude, og han vil tjene sig godt hjem i merchandise!
Midtbanen:
Meget er jeg enig i, men at Modric skal skippes afsted forstår jeg ingenting af. Han er allerede ved at indfinde sig med en sekundær rolle, og så længe han kan det, er han guld værd. En bedre indskifter findes næppe til midtbanen. På midtbanen behøver vi ikke de store ændringer, men vi bør gradvist få Kroos og Modric som backup mens de unge tager over som starter.
Forsvaret:
Midterforsvaret er godt dækket ind.
Backsne er elendige.
3. På højre back skal vi have en ny fast starter. Carvajal eller Vazques må blive som backup, evt en af de nye unge i stedet. Cancelo vil være det oplagt bud.
4. Venstre back er ikke så trængende. Vi har Alaba, som i min optik burde være fast her. Mendy som backup og i yderste tilfælde også Camavinga eller Cancelo.
Så egentlig ser jeg det som mest presserende at få en angriber, gerne Haaland. En højre kant, helst Salah og en højre back, helst Cancelo. Det vil være et succesfuldt vindue for mig.
Jeg har ingen fidus til englændere, så Kane, Bellingham m.v. er for mig at se udelukket.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Brylle
- Gæst
I en i forvejen tynd trup på et hold som ikke bruger budget på er højt antal spillere? Hvordan ser det puslespil ud uden vi bliver svækket?Matamoro post=160349 skrev: Ud med:
Vallejo
Odriozola
Brahim
Mariano
Hazard
Vazquez
Mendy
Carvajal
Kroos
Modric
Benzema.
Og så får jeg snart hæmorider i hjernen over at se folk ønske verdens bedste CM nogensinde væk. Især når han stadig holder niveau
Sådan et køb ville umuliggøre andre transfers.
- The European Super League
- Platin bruger
Bellingham Camavinga Tchouameni
Jeg ville trække på smilebåndet, hvis ikke det var fordi jeg virkelig frygter at det er præcis sådan Perez tænker.The European Super League post=160370 skrev: Perez til sommer: Vores spillere er bedre end det de har præsteret. Bare se på hvor mange gange de har vundet Champions League. Vi har også VM-vindere i vores trup. Vi skifter træneren og trækker den en sæson mere med Kroos, Benzema, Vasquez og Carvajal.
PMO post=160369 skrev: Jeg læser med herinde et par gange om ugen og der er altså nogle brugere som virker virkelighedsfjerne. Haaland? Til sommer? Kom nu lige. RM kunne have smidt det han kostede sidste sommer hvis de ville have haft ham. Selv hvis han ville skifte i 2023, ville RM skulle af med et astronomisk beløb, både i transfer og sign-on+agent. Komplet urealistisk.
Sådan et køb ville umuliggøre andre transfers.
slet
Jeg håber på ham, Xabi Alonso og Raúl
Galactico downfall version 2
Det er mange trænere.9eren post=160397 skrev: Nogle rygter florerer om at Mou overtager trænersædet til sommer.
Jeg håber på ham, Xabi Alonso og Raúl
- Brylle
- Gæst
Giv mig Ronald Koeman før Mourinho