Den store transferrygte-tråd

3 år 3 måneder siden #2197 af El Siete

Ramos4 post=160454 skrev:

Real HWL post=160449 skrev:

Ramos4 post=160448 skrev:

Real HWL post=160447 skrev:

Ramos4 post=160446 skrev: Vildt hvis €100m indkøbet Tchouaméni ikke kommer til at indgå i startopstillingen.

Hvorfor er det vildt? Han varmer da også bænken nu takket være Camavinga.

​Ja det gør han da. Fordi Kroos er selvskrevet på holdet af en eller anden grund, og fordi Tchou tabte sin plads efter en skade.

Du synes ikke det er vildt, hvis vi kommer til at have en €100m spiller konsekvent som reservespiller?

Jamen altså hvem skal så på bænken? Som Camavinga spiller lige nu kan det jo ikke blive ham. Nu skal man jo heller ikke sætte et hold efter pris og løn. For så skal der jo også være plads til Hazard i startopstillingen :)

​Jeg tænker at Valverde forstsætter på kanten. Men hvordan vi får plads til Bellingham, Veiga, Modric, Tchouameni og Camavinga på én gang ved jeg ikke. 

​Som jeg læser det, så går man kun efter Veiga hvis Bellingham ikke er en mulighed. Så jeg tror ikke man beholder Modric, Ceballos og evt. Kroos, og så går ud og køber Veiga og Bellingham, med mindre Kroos stopper karrieren og Modric rykker til Saudi Arabien. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #2198 af El Siete

Real HWL post=160445 skrev: ​@El Siete: Modsat Hazard så står Salah som skåret i granit :) Jeg kunne også godt tænke mig Salah, men ikke for en hver pris. Hvis han gerne vil videre til sommer så skal Liverpool hjælpe ham med det uden han skal koste spidsen af en jetjager. Hvem ser du som erstatning for Carvajal? 

Vinicius-Benzema-Salah
Billingham-Camavinga-Valverde
Fran Garcia-Rudiger-Militao-????

​Højreback er lige så svært som de andre positioner :) Men Cancelo er nok den mest oplagte. City er sikkert også til at handle med, da han gerne vil væk og de sikkert gerne vil af med ham. Alternativt Pedro Porro i Sporting eller Dalot i United - begge ville være billigere end Cancelo, og er yngre. Hakimi får vi ikke fra PSG. 

Salah - 70M
Bellingham - 120M
Cancelo - 50-70M

Alle kæder opgraderet væsentligt for 250M-ish - vi skal jo blot tilbage til 2019 hvor vi brugte 350M. Kræver dog at et par af Asensio, Ceballos, Kroos og Modric forlader klubben.

Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, ud fra den transferstrategi vi har set de senere år så tror jeg ikke vi går ud og køber en række spillere omkring de 30, men i teorien lyder det da fornuftigt nok :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 3 måneder siden #2199 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=160460 skrev:

Real HWL post=160445 skrev: ​@El Siete: Modsat Hazard så står Salah som skåret i granit :) Jeg kunne også godt tænke mig Salah, men ikke for en hver pris. Hvis han gerne vil videre til sommer så skal Liverpool hjælpe ham med det uden han skal koste spidsen af en jetjager. Hvem ser du som erstatning for Carvajal? 

Vinicius-Benzema-Salah
Billingham-Camavinga-Valverde
Fran Garcia-Rudiger-Militao-????

​Højreback er lige så svært som de andre positioner :) Men Cancelo er nok den mest oplagte. City er sikkert også til at handle med, da han gerne vil væk og de sikkert gerne vil af med ham. Alternativt Pedro Porro i Sporting eller Dalot i United - begge ville være billigere end Cancelo, og er yngre. Hakimi får vi ikke fra PSG. 

Salah - 70M
Bellingham - 120M
Cancelo - 50-70M

Alle kæder opgraderet væsentligt for 250M-ish - vi skal jo blot tilbage til 2019 hvor vi brugte 350M. Kræver dog at et par af Asensio, Ceballos, Kroos og Modric forlader klubben.

Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, ud fra den transferstrategi vi har set de senere år så tror jeg ikke vi går ud og køber en række spillere omkring de 30, men i teorien lyder det da fornuftigt nok :)

Porro spiller I Tottenham og Dalot er ikke ligefrem en opgradering ift det klubben har. 

3 år 3 måneder siden #2200 af Thomaskjensen
Næste år slipper vi så Bens og Hazard, så burde der være lønbudget nok til en vis angriber, og jeg er ligeglad om det bliver Haaland eller Mbappe.

Jeg tror dog at Salah og Bellingham bliver noget dyrere.

3 år 3 måneder siden #2201 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
​Vildt problem at opfinde at vi ikke har plds til baade Viega og Belligham i vores trup ;-) det er jo netop det vi har brug for, vi hat brug for spillere der kan give substans til vores bredde. Og ogsaa for tidligt at afskrive flere indkoeb denne sommer, det handler om hvad budgette siger, men forstaar godt pessimismen ifht ledelsen, som ikke har gjort det saerligt godt paa den front i flere aar.

Camavinga spiller imo betydeligt bedre en Tchou lige nu, men vi skal ikke laengere end 3-4 maaneder tilbage hvor dette var omvendt. Det er alt for tidligt at kalde Cama for fast mand, han spiller godt for tiden, men han er langt fra en Casemiro eller en Alonso, han skal stadig have tid til at udvikle sig, naar det saa er sagt saa synes jeg klar 6eren er hvor han har vist han passer bedst ind lige nu, dermed ikke sagt han ikke kan blive ne god 8er, men jeg ville klart fokusere paa at udvikle ham paa 6eren lige nu, saa vi som minimum ikke staar med samme problem som da Casemiro var i klubben, helt uden back-up til ham.

Tchou har gang i sin foerste season i Real, han spillede et rigtig flot efteraar, isaer paa den defensive del af banen, og det er netop her baade ham og Cama giver rigtig god mening, da de rent taktisk giver forksellige muligheder, i kampen mod Barca vil jeg for eksempel mene at Tchou (paa hans efteraars niveau) ville have kunne stabilisere vores midtbane paa en anderledes maade en Camavinga gjorde, det skal ikke tage noget fra Cama's flotte praestation, men synes det er tydeligt at den ene spiller (Tchou) er betydligt bedre paa den defensive del af 6eren, hvor den anden (Cama) er betydeligt mere vaerd i det opbyggende spil og laengere fremme paa banen. Saa imo er der uden tvivl plads til dem begge, det er netop den slags bredde vi har brug for hvis vi vil spille med om 6 trofaer hver season. (Og ifht til Tchou nuvaernede niveau, saa har vi trods alt set ham spille paa et hoejt niveau over flere maaneder i efteraaret, saa det skal som minim koebe ham de naeste 18 maaneder til at genfinde den form, lige some Cama ogsaa har faaet lang snor til at komme igennem sin daarlige periode, begge spillere er jo dimentrale modsaetninger til f.eks Jovic som aldrig viste et hoejt niveau over +2 kampe i streg, og tydeligvis ikke var Madrid vaerdig)

Jeg er stor fan af at forsaette med Fede paa kanten, synes hans absolut bedste periode i klubben var efteraaret hvor han hovedsageligt spille den indadvendte hoejrekant, ud over at vi faar mere ud af ham rent offensivt (se bare paa hans maalscorer) saa giver han ogsaa en ekstra mand paa midten naar der skal forsvares, noget man f.eks. ikke faar med en spiller som Salah, og det mener jeg er guld vaerd for den maade Madrid gerne vil spille fodbold paa. 

Men derfor er det ogsaa helt vildt at stille spoergsmaalstegn til resten, selvfoelgelig har vi plads til alle spillerne, det handler jo om at bruge en bedre rotation (nogen som er umuligt med den tynde bredde klubben pt har) og saa handler det ogsaa om at kigge laengere frem end bare naeste season.

Hvis vi tager udgangs punkt i at Luka og Toni fortsaetter naeste aar, saa er det med stor sansynlighed deres sidste season (ihvertfald for en af dem) det vil sig vi potentielt kan staa i en situation hvor 2 af vores bedtse midtbane spillere forlader klubben samme sommer, og hvis vi ikke er forberedte paa det kan det da have katastrofale konsekvenser, det er netop derfor man skal handle nu, saa nye spillere har muligheden for at spille sig ind paa holdet (og vende sig til klubben, kulturen osv.) inden de skal baere det hele selv. Ydermere saa har vi i denne season ogsaa set klare tegn paa traethed hos baade Toni og Luka, de skal have mere aflastning allerede nu og endnu mere naeste season, hvilket betyder at det vil give mening at lade dem indgaa i deres egen rotation, dvs at man forsoeger at spille dem paa samme tid saa lidt som muligt, det vil baade goere overgangen fra dem til de "nye/unge" spillere lettere, men vil samtidig ogsaa betyde at de vil kunne give mere af sig selv naar de saa spiller.

Saa at bytte Ceballos ud for f.eks. Belligham og Viega ville da give vanvittig god mening, og saa ville det ogsaa vaere fuldstaendig vanvittigt at tro at en spiller der er slaaet igennem for Celta forventer at gaa direkte ind i start opstillingen i real, ro paa, saa god er Viega langfra endnu.

Saa med Fede paa hoejre, saa ville vi staa med en midtbane bestaaende af Cama/Tchou-Luka/Toni-Belly/Viega, altsaa 6 spillere der deles om 3 pladser paa midten, hvoraf nok kun 4 af dem er i klubben efter 2024. Hvis bare vi saa ogsaa kunne have samme bredde i de 2 andre kaeder, saa har vi pludselig et slagkraftigt hold der kan vaere med i alle turneringer, hvilket jo netop er vores porblem lige nu de baerende kraefter vi pt har er spredt for tynde over 6 forskelligge turnerninger, og det goer at man taber flere af dem, endda ret overbevisende....ved godt det er utopi at have den perfekt trup, men det er da uden tvivl det vi skal gaa efter, derfor graemmer jeg mig ogsaa hver gang jeg hoere fans der siger vi ikke har brug for Belligham, intet kunne vaere mere usandt vi har netop brug for Belligham, samt 5-6 andre nye spillere saa vores trup igen bliver bred nok til at vaere med i alle turneringer, og netop ogsaa derfor at vi skal holde fast i spillere som Toni, Luka, Benz, Nacho, Asensio, for ellers erstatter vi dem bare med nye spillere men staar tilbage med samme svage bredde som vi har nu, det nytter intet.

Hvis vi gaar 10 aar tilbage og kigger paa vores trup den gang, og saa kigger paa spilleren der fik 12. flest minutter (altsaa ikke var en del af de 11 mest brugte) og saa gaar ned ad listen 11 pladser, saa kunne man den gang stille en slags 2. kaede om man vil med foelgende spillere:
- Xabi, Marcelo, Illaramendi, Arbeloa, Casillas, Varane, Coentrao, Khedira, Nacho, Jese, Morata.

Hvis man saa kigger paa 12. mest burgte spiller og nedefter i vores nuvaerende trup, saa ser det saaledes ud:
- Alaba, Nacho, Tchou, Mendy, Asensio, Ceballos, Lunin, Vazquez, Hazard, Odriozola, Vallejo.

Forskellen mellem de 2 bredder kunne jo naeste ikke vaere stoerre, man kan naturligvis fremhaeve enkelte spillere i hver kaede som er bedre en deres konkurrent i den anden kaede og man skal ogsaa tage hoejde for spillernes alder dengang vs nu, men stadig saa ville bredden fra for 10 aar siden slaa vores nuvaerende bredde 10 ud af 10 gange hvis man stillede dem op mod hinanden. Og det er bare den soergelige sandhed, vores trup er kun bred nok til at spille med om 2-3 trofaer, og det at man har satset paa alle 6, goer at man potentielt star tilbage med kun 2 (de 2 mindste) naar seasonen er slut.

Ud over bredderne havde man dengang, ud af de 11 mest brugte spillere (ifht minutter) kun 2 spillere paa over 30 aar, den aeldste af dem paa 31, hvorimod man idag har 6 af de 11 mest brugte spillere paa over 30, 2 af dem over 35, det er en verden til forskel.

En vigtig detalje i de to ovenstaaende bredder er ogsaa at der er stor forskel imellem spillere med faerest minutter for 10 aar siden og idag, dengang var det Morata der altsaa var paa 22. pladsen over spilletid men stadig spillede 969 minutter, hvorimod Vallejo i denne season kun har faaet 67min, og saa kan man raabe nok saa meget op omkring at det hele er Ancelotti's skyld, men der kan fandme ikke vaere 2 delte meninger omkring at Morata for 10 aar siden var som minimum 10 gange bedfe end hvad Vallejo er idag, de to spillere kan slet ikke sammenlignes rent niveau maessigt, og det samme galeder mange andre spillere naar man man bevager sig op ad listen.

Saa vi skal vaek fra den her start soptillings mentalitet og tilbage til rotationen, som KUN er muligt hvis man har truppen til det, hvilket vi paa absolut ingen maade har lige nu, og skal derfor taenke paa at udbygge vores trup saa vi igen kan rotere, det handler ikke om at give vanvittigt daarlige spillere mere spilletid (host Vallejo, Host Mariano, Host Odriozola Host host host) det handler om at have spillere der er gode nok til at gaa ind og baere den rolle de spiller paa holdet uden af det hele kollapser fordi niveau forskellen fra dem og deres konkurrent fra start 11eren er AAALT for stor.

Naar alt det er sagt, saa forstaar jeg godt at det hele naturligvis handler om penge, men her synes jeg diskutionen bliver lidt skaev, da der er ingen af os der ved hvor mange penge klubben har til at handle for denne sommer, folk skrive hele tiden at vi ikke har raad til 150-180mio for Belligham, fordi vi saa ikke har raad til andre, men det handler jo udelukkende om hvor mange penge vi har, vi skal kun tilbage til 2019 hvor man bruger omkring €300mio paa Eden, Jovic, Militao, Mendy og Rodrygo, saa staar vi med samme beloeb denne sommer (vi brude jo egentlig staa med mere baseret paa at man har haft et fint overskud seneste regnskab og stort har handlet meget lidt de foregaaende 2 transfer vinduer), saa burde da der stadig vaere plads til Belligham og Fran (las os sige samlet 180+5=185mio) og saa yderligere 3 spillere, samt at man saa ogsa har muligheden for at fylde paa i bredde fra de spillere man allerede ejer saa som Brahim, Alvaro, Arribas, Blanco.

Saa synes det er for tidligt at sige at vi ikke har penge til at lave 1-2 store handler denne sommer, det kan vi foerst diskutere naar vi har vi ved hvad vi har at goere godt med. Det er samtidig ogsaa helt forkert at sige at vi ikke kan finde plads til 2 gode midtbane spillere i vores trup, det er netop det vi mangler Bredde, Bredde, Bredde.

Og NEJ Salah er ikke svaret, har sagt det mange gange foer og siger det gerne igen, Salah fungere i Liverpool, under Klopp, men saa snart han skifter klub saa ser vi ikke samme slutprodukt fra hans side mere, og samtidig saetter jeg ogsaa gerne en spandauer paa spil hvis nogen vil vaede omkring hans niveau naar han er 35 (for det vil han vaere i Madrid med en 5 aarig kontrakt), for toer godt garantere for han ikke spiller paa samme nievau som Benz og Modric naar han rammer den alder.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #2202 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg giver jer modsat De La Red et ret kort indlæg om at vi bør kigge lidt på Diaby!

3 år 3 måneder siden #2203 af El Siete
​@DeLaRed

Rigtig fine betragtninger. Jeg er enig i at vi højest sandsynligt fortsætter med Valverde på kanten, så han i det tilfælde ikke optager en plads på midten - og en Salah/HW er overflødig (selvom jeg ikke er helt enig i din betragtning af Salah :). Samt at vi skal kigge længere ud i fremtiden, for Modric og Kroos er begge snart fortid i klubben. 

Men, jeg kan ikke lige se fidussen i at skifte Ceballos ud med Veiga. Ceballos ser jeg som den perfekte breddespiller. Han er inde i en stærk spillemæssig periode, kommer ind med masser af power, og er velintegreret i truppen. Der kan gå flere sæsoner før en Veiga er samme sted.

Og så tror jeg simpelthen aldrig vi nogensinde kommer til at give 150-180M for Bellingham, for det er han langt fra værd. Her kigger vi på spillere i Haaland og Mbappes kaliber, med stjernestatus og mål i støvlerne. Det er kun hvis det er 100M + variabler og rater. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 3 måneder siden #2204 af DeLaRed
Et hurtigt skud ud til 9eren, god humor ;-)

@ElSiete

Ifht Viega, saa er det bare en spiller der er blevet naevnt et par gange, jeg ved ikke nok om ham til at kunne sige hvor god han er, det jeg dog hoerer er at han er mere en playmaker type, hvilket jeg godt kan se vi faar brug for, isaer naar Modric forlder os, synes ogsaa vi ser det tydeligt nu at vi mangler en saadanne type i bredden, naar Luka ikke spiller. Guderne skal vide at jeg hader Ceballos, men hvis jeg ligger mit had fra mig og kigger rent objectivt paa vores trup, saa er Ceballos imo komplet overfloedig hvis man henter Bellingham (ham vender jeg lige tilbage til nedenfor), da Ceballos desvaerre bare ikke byder ind med meget kreativite, han har masser af arbjeds iver og kna vaere god i pres-spillet og i defensiven, men her mener jeg bare vi allerede er god daekket ind med netop Tchou, Cama, Fede (som vi ofte ser bliver lagt fra hoejre ned pa midtbanen naar de offensive indksiftinger kommer i 2. halvej) og saa Belligham saa er eminent i at bryde modstanernes spil paa midtbane og har en vanvittig timing i hans defensive spil, saa det er helt enkelt fordi jeg ikke synes vores midtbane skal fyldes mere op med fysisk staerke og loebevillige typer, her skal vi rent taktisk have noget mere finesse ala Modric, men som sagt har ingen anelse om om Viega er den rette, men vi har brug for en spiller der laener sig mere op ad Modric, end ad de 3-4 andre spillere i har paa midtbanen, og her byder Ceballos bare ikke ind med noget ud over det vi allerede har i truppen.

Jeg har sat det hele seasonen og giver dig derfor ret, vi henter ikke Belligham, nok baade pga prisen men ogsaa mest af alt fordi jeg tror han vil hjem til england at spille, han har frit valg fra alle hylder i hans hjemland, saa det ligger lige til hoejre benet, og dermed tror jeg ogsaa sansynligheden for at vi beholder Ceballos er stoerre end at vi henter Bellingham, det er dog aergeligt, for det betyder netop at der nok ikke kommer nogen anedring til vores nuvaerende midtbane.

Men for saa lige at vende Bellingham, saa er jeg dybt uenig i at han ikke er de penge vaerd, nu har jeg set en stort antal kampe med ham, og imo er han alle de penge vaerd ogsaa derfor jeg er stor fortaler for at vi skal hente ham hvis muligheden byder sig. Faktum er han er 19 aar gammel, men han er pt den mest komplette U23 midtbane spiller i verden, han er imo helt paa sammen "generations talent" niveau som Haaland og Mbappe var i den alder, problemt for ham er at han ikke er agriber og derfor heller ikke scorer maal paa samlebaand og derfor heller ikke kommer op i samtalen naar der snakkes Bappen/Erling, MEN han er vanvittig og imo saa kan han gaa hen og blive en af de stoerste engelske fodbold spillere nogensinde, og det er er store ord fra min side, for det ligger generelt ikke til mig at bakke de unge talenter op paa den maade, men jeg har set nok til ham til at kunne sige at han er en helt unik spiller, som kan spille alle psotioner paa midtbanen, hvilket goer ham til en speciel type fordi han er en hybrid af flere spillere, og det er en af de mange ting der goer ham saa vaerdifuld, for han er nemlig defensivt staerk nok til at kunne spille 6eren, han har et fantasisk overblik til at kunne spille den dybt liggende 8er (Kroos rollen) men er ogsaa god til at komme med i feltet samt er rigtig god til at finde baade plads og muligheder i kontra loebene. Jeg kunne sige meget mere om ham, men helt gurndlaeggende er jeg bare uenig i at han ikke er 150mio vaerd, da han er den slags spiller man kommer til at aerge sig ligesaa meget over man ikke hentede som f.eks Haaland, isaer med henblik paa at baade Luka og Toni synger paa sidste vers.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, 9eren

3 år 3 måneder siden #2205 af NadaMás
​@DeLaRed

Enig i din vurdering af Bellingham. Ser ham meget gerne komme til, men typemæssigt mangler vi mere en Veiga. Det kan selvfølgelig være, at han bliver i Celta næste sæson, hvorefter han kan gå ind og overtage for Modric i 2024. 

Men for lige at holde os til Bellingham, er mit store men bare, at han ikke skal komme på bekostning af en angriber og højreback med rette kvalitet. Der skal simpelthen prioriteres, og midtbanen er sammen med midterforsvaret de positioner, hvor vi er bedst dækket ind i bredden.
Benz synger for alvor på sidste vers, så jeg håber næste sæson kan blive hans sidste, hvor vi inden da får en angriber ind der kan dele spilletiden med ham. Vlahovic eller Lauturo er nok de mest oplagte emner, som både kan være tilgængelige og har rette niveau. Her snakker vi nok 80-100 mio.
Højrebacken er lidt sværere, men hvis Cancelo er en mulighed for de 60-70 mio. som Bayern kan købe ham for, er det bare med at komme i gang. Tror dog ikke Perez vil give så meget for en spiller i hans alder, men jeg er lidt blank på andre alternativer.

Men så kommer vi nemlig, inklusiv Bellingham, op og rammer noget der ligner 300 mio, og det er jo så spørgsmålet om klubben vil bruge den slags penge. Jeg mener dog, at Bellingham, trods hans talent, ikke skal hentes, hvis det resulterer i at vi henter Richarlison og Danilo i stedet for ovennævnte. 

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved NadaMás.

3 år 3 måneder siden #2206 af DeLaRed
@NadaMas

Er enig i at vi ikke kun skal hente Belly, men som nævnt så synes jeg snakken om hvad vi har råd til er lidt tam da ingen af os ved hvor stort budgettet er denne sommer, men jeg kan kun referere til 2019 hvor vi handlede 5 spillere for 300mio, dey burde ikke være umuligt at ligge samle beløb denne sommer, om ledelsen så vil det er et andet spørgsmål, men det gælder jo ikke kun belly så, men også de angribere du nævner, så med udgangspunkt i hvad der (burde) være muligt, så mener jeg ikke 185mio er for meget at betale for Belly og Fran, så er der stadig 115mio tilbage til at hente endnu 3 spillere og så må vi ikke glemme at der også kan blive fyldt ud i bredden af vores unge talenter.

Cancelo har jeg ikke fidus til, har svært ved lige at sætte en finger på det, men tror hare ikke det er hal vi skal hente for et stort beløb, Dani og Vazquez blir også i klubben næste season, så tror det bedste vi kan ønske os af ledelsen er et køb af en yngre spiller til under 30mio, ved godt det ikke er hvad folk ønsker, men de ti spaniere kommer ingen steder i pr og ledelsen har indtil videre vist stor tilfredshed med begge, så et yngre spiller der forhåbentlig præstere er det bedste vi kan håbe på i år tror jeg.

3 år 3 måneder siden #2207 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Har svært ved at se hvad Bellingham og Vlahovic skal hjælpe, hvis vi ikke har en ordentlig højre back.

Valverdes ganske korte opblomstring ændrer ikke på, at vi ikke har haft en fungerende højreside i årevis.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Ramos4.

3 år 3 måneder siden #2208 af Thomaskjensen
Med de lovord DeLaRed her kommer med, så er det klart som vand at vi skal gøre alt som kræves for at jente Bellingham.
Jeg er medvidende om at Zidanne/Pavone tiden ikke gav pokaler, men når en spiller som Bellingham, Haaland, Endrik eller Mbappe er på marknedet, ja så skal der bare handles.

En sommer hvor vi henter Bellingham og Veiga samt ham der i Milan kommer hjem ser jeg som en fuldt muligt scenarie, selv om jeg nok mere håber på Bellingham/Kane.
Ja jeg ved det ikke er populært, men det er hvad min krystalkugle siger i dag.

Leveret af Kunena Forum