Sæson 23-24
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Kroos behøves ingen forklaring, og Vazquez har gang i sin bedste sæson længe.
Nachos anciennitet giver ham naturligvis lidt ekstra kredit, men håber da godt nok at niveauet kommer op på det vi normalvis så fra ham igen. Det giver også mening at holde på ham, da alt jo tyder på at der er hold i rygterne om Mbappé og Davies. Så giver det jo om ikke andet lige god mening at holde på de likvide midler, og sætte ind på en ung centerforsvar i 2025. Flasker alt sig kunne det jo blive en transferfri Yoro.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg har prøvet lige at kigge hurtigt, og vil bestemt ikke være sikker på det fejlfrit, men lige nu har vi Carvajal, Fran Garcia, Lucas, Nacho... og faktisk også Vini og Rodrygo som har trænet 3 år i klubben i den alder. Spillere som ikke gælder, som man måske kunne have troet: Joselu, Valverde, Camavinga.
Så ja, det kan måske godt blive et lille problem i fremtiden og grunden til at man holder fast i dem? Især før Vini og Rodrygo fik deres 3 år.
For en god ordens skyld, så jeg også lige hvem der har trænet i Spanien. Der har vi de 6 jeg har nævnt + Kepa, Valverde, Joselu og Ceballos. Så vi oppe på 10, der har trænet i Spanien. Men mange af de her spillere er jo nogen, der er på vippen. Fran og Kepa ryger helt sikkert, Joselu og Ceballos er på yderste mandater, og så der mange der tænkte at Lucas, Nacho og endda Carvajal burde stoppe til sommer. Så har vi altså ikke mange tilbage, og vi ville blive nødt til at have en mindre trup i CL.
For det er jo ikke fordi man ikke får lov til at være med, hvis man ikke opfylder det. Så kan man bare have lidt færre spillere med. Hvis man kun har 3 der har trænet i klubben f.eks., så kan man have 24 spillere med i truppen i stedet for 25. Ifølge transfermakt har vi kun 24 spillere i vores trup lige nu anyway, og to af dem er under 21 (Guler, Paz) og de behøver ikke at tælle med i registreringen. Så vi har faktisk kun 22 registreret. Så det intet problem lige nu, men tænker da det noget at tage med i overvejelserne. Og måske en af grundene til at spillere som Lucas, Nacho, Ceballos, har lidt ekstra snor i klubben.
Og så må i jo rette mig hvis jeg tager fejl. Kan være at hele det her indlæg er noget vrøvl, eller måske har jeg regnet forkert på visse spillere.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
“Out of the 25, eight places are reserved exclusively for "locally trained players" or homegrown players. Out of the eight, not more than four can be "association-trained players" and the rest must be "club-trained". It must be explicitly mentioned who qualifies as "locally trained", and also whether they are "club trained" or association trained".
Kilde Goal.com
Jacobo og Rafa Marin i truppen næste sæson?
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
FM er sjovt at spille, men når Alvaro Rodriguez og Tchouameni er topscorene på mit hold efter 6-7 kampe, så begynder man også og tænke sit.Lars1991 post=173826 skrev: En anden ting man, måske, skal tænke på omkring Nacho og Lucas er registrerings reglerne til CL. Nu ved jeg ikke om det faktisk fungerer sådan i virkeligheden, men i FM skal man have 4 spillere der har trænet i klubben i 3 år fra 15 til 21 år, og 8 spillere der har trænet i landet (Spanien) i 3 år, i samme alder. Jeg synes faktisk aldrig rigtig jeg har hørt om det i virkeligheden, men FM plejer nu at gå ud fra virkeligheden med sådan nogen ting, så jeg går ud fra det rigtigt.
Jeg har prøvet lige at kigge hurtigt, og vil bestemt ikke være sikker på det fejlfrit, men lige nu har vi Carvajal, Fran Garcia, Lucas, Nacho... og faktisk også Vini og Rodrygo som har trænet 3 år i klubben i den alder. Spillere som ikke gælder, som man måske kunne have troet: Joselu, Valverde, Camavinga.
Så ja, det kan måske godt blive et lille problem i fremtiden og grunden til at man holder fast i dem? Især før Vini og Rodrygo fik deres 3 år.
For en god ordens skyld, så jeg også lige hvem der har trænet i Spanien. Der har vi de 6 jeg har nævnt + Kepa, Valverde, Joselu og Ceballos. Så vi oppe på 10, der har trænet i Spanien. Men mange af de her spillere er jo nogen, der er på vippen. Fran og Kepa ryger helt sikkert, Joselu og Ceballos er på yderste mandater, og så der mange der tænkte at Lucas, Nacho og endda Carvajal burde stoppe til sommer. Så har vi altså ikke mange tilbage, og vi ville blive nødt til at have en mindre trup i CL.
For det er jo ikke fordi man ikke får lov til at være med, hvis man ikke opfylder det. Så kan man bare have lidt færre spillere med. Hvis man kun har 3 der har trænet i klubben f.eks., så kan man have 24 spillere med i truppen i stedet for 25. Ifølge transfermakt har vi kun 24 spillere i vores trup lige nu anyway, og to af dem er under 21 (Guler, Paz) og de behøver ikke at tælle med i registreringen. Så vi har faktisk kun 22 registreret. Så det intet problem lige nu, men tænker da det noget at tage med i overvejelserne. Og måske en af grundene til at spillere som Lucas, Nacho, Ceballos, har lidt ekstra snor i klubben.
Og så må i jo rette mig hvis jeg tager fejl. Kan være at hele det her indlæg er noget vrøvl, eller måske har jeg regnet forkert på visse spillere.
9eren post=173827 skrev: Kan man ikke finde læsning om dette topic. Og med den fremtid vi har i vores ungdoms akademi så bliver det jo ikke et problem
“Out of the 25, eight places are reserved exclusively for "locally trained players" or homegrown players. Out of the eight, not more than four can be "association-trained players" and the rest must be "club-trained". It must be explicitly mentioned who qualifies as "locally trained", and also whether they are "club trained" or association trained".
Kilde Goal.com
Jacobo og Rafa Marin i truppen næste sæson?
Vi har jo ikke altid været så gode til at integrere Castilla spillere. Men jo, det da en vej at gå. Men lige nu virker det også til at være okay, men det var egentlig bare så folk lige har det i baghovedet inden man ønsker alle vores locally og club trained spillere væk.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg har i øvrigt sendt dig en privat besked
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-