Sæson 23-24

3 måneder 1 uge siden #1669 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Sæson 23-24
Jeg tænkte sjovt nok også på Bale, da jeg sad og læste dit indlæg, men du formulerer selv en faktor, der gør at Jude helt sikkert vinder den 'konkurrence' "Bar nærmest holdet til sejre"... Det følelse sad man ikke helt med i 13/14, der var trodsalt også lige en Cristi, der rendte rundt og hjalp lidt til, må man sige.

Så ja, Jude må have den vildeste/vigtigste debutsæson nogensinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #1670 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=176926 skrev: Var Bellinghams sæson den bedste debutsæson i nyere tid i Real Madrid? Målt på titler, mål, assist og vigtighed er det svært at komme uden om.

23 mål og 13 assist. 3 mål i Clasico heraf to kampvindere. Assist i Super Cup finalen og CL finalen. Mange kampvindende mål. Bar nærmest holdet til sejre i starten af sæsonen. Super Cup, Liga titel og CL.

Den eneste jeg kan komme i tanke om, der kan være i nærheden er sjovt nok Bale. Scorede både det afgørende mål i CL finalen og Copa finalen i 2014.

​Desto mere imponerende er det at han kun lige er fyldt 21. Han kan sagtens ende som en af de helt store i Reals historie, hvis alt flasker sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 1 uge siden #1671 af Iscosen
Besvaret af Iscosen på emne Sæson 23-24
Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken. Jeg så en video om real Madrids 3. Galacticos era, hvor der blev spekuleret i en Rodri handel. Jeg ved godt denne type spekulation ikke er noget man bør tage alvorligt, men bare tanken om Rodri som dm i Real Madrid er umulig at slippe… tror i det er en handel det kunne lade sig gøre? Det kunne være spændende at høre hvad i kloge hovedet siger til det

3 måneder 1 uge siden #1672 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

Iscosen post=176933 skrev: Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken. Jeg så en video om real Madrids 3. Galacticos era, hvor der blev spekuleret i en Rodri handel. Jeg ved godt denne type spekulation ikke er noget man bør tage alvorligt, men bare tanken om Rodri som dm i Real Madrid er umulig at slippe… tror i det er en handel det kunne lade sig gøre? Det kunne være spændende at høre hvad i kloge hovedet siger til det

​Tror ikke City er villige til at slippe ham. Han har kontrakt til 2027. Ellers ærgerligt - han er endda født i Madrid.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum