Sæson 23-24
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
Så ja, Jude må have den vildeste/vigtigste debutsæson nogensinde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Desto mere imponerende er det at han kun lige er fyldt 21. Han kan sagtens ende som en af de helt store i Reals historie, hvis alt flasker sig.Ramos4 post=176926 skrev: Var Bellinghams sæson den bedste debutsæson i nyere tid i Real Madrid? Målt på titler, mål, assist og vigtighed er det svært at komme uden om.
23 mål og 13 assist. 3 mål i Clasico heraf to kampvindere. Assist i Super Cup finalen og CL finalen. Mange kampvindende mål. Bar nærmest holdet til sejre i starten af sæsonen. Super Cup, Liga titel og CL.
Den eneste jeg kan komme i tanke om, der kan være i nærheden er sjovt nok Bale. Scorede både det afgørende mål i CL finalen og Copa finalen i 2014.
Tror ikke City er villige til at slippe ham. Han har kontrakt til 2027. Ellers ærgerligt - han er endda født i Madrid.Iscosen post=176933 skrev: Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken. Jeg så en video om real Madrids 3. Galacticos era, hvor der blev spekuleret i en Rodri handel. Jeg ved godt denne type spekulation ikke er noget man bør tage alvorligt, men bare tanken om Rodri som dm i Real Madrid er umulig at slippe… tror i det er en handel det kunne lade sig gøre? Det kunne være spændende at høre hvad i kloge hovedet siger til det
Hyg jer med Dragam og de andre spader.