Sæson 23-24
Jeg kan forstå det, hvis det står ned i stænger eller lignende, men for mig er noget af det smukke ved fodbold at det spilles under åben himmel. Forstår ikke samtlige kampe skal være med tag på. Er det virkelig idéen at alle kampe på Bernabéu skal være med tag på?
Måske jeg bare er for romantisk omkring det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er vidst noget med, at UEFA få timer inden kamp vender retur med en beslutning om hvorvidt kampen må spilles må tag eller ej. Jeg ved ikke hvordan fanden det hænger sammen. Men jeg husker fra første gang FC Midtjylland var i ChL at de var meget overrasket over hvor mange krav og bestemmelser UEFA kom med til disse kampe.Ramos4 post=174001 skrev: Kan forstå at aftenens kamp også skal spilles med lukket tag. På grund af at det giver en bedre lydkulisse går jeg ud fra.
Jeg kan forstå det, hvis det står ned i stænger eller lignende, men for mig er noget af det smukke ved fodbold at det spilles under åben himmel. Forstår ikke samtlige kampe skal være med tag på. Er det virkelig idéen at alle kampe på Bernabéu skal være med tag på?
Måske jeg bare er for romantisk omkring det.
Jeg læste om folk der har oplevet et næsten fyldt Bernabeu med tag på som beskriver det som den højeste lydkulisse de alle har oplevet.
Det kunne være så fedt at se et krid-hvidt, propfyldt Bernabeu kue araberne i knæ og give os vinger.
Tænker det er fint at bruge det som et "våben" en gang imellem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
8 kampe tilbage i ligaen.
8 point ned til 2. pladsen.
Havde I spillet med “B-kæden” i weekenden?- med blik på returen i city onsdagen efter.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg ville ikke køre en ren B-kæde, men der er da spændende muligheder, som bør afprøves. Nacho skal vel ind og have lidt spilletid i bentøjet, da han må formodes at være førstevalg ved siden af Rüdiger, men der bør også blive mere spilletid til Eder Militao, som vel også er i spil til returopgøret mod City.Dybbøl post=174146 skrev: Lørdag kl. 18.30 ude mod Mallorca.
8 kampe tilbage i ligaen.
8 point ned til 2. pladsen.
Havde I spillet med “B-kæden” i weekenden?- med blik på returen i city onsdagen efter.
Men ellers vil jeg sige, at Ancelotti skal spille med A-kæden og forhåbentlig kan kampen afgøres tidligt, så man kan gøre brug af de fem indskiftningsmuligheder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Tænker umiddelbart, at han må være forberedt på at han skal spille centralt i Real, inden han skriver under på en kontrakt.9eren post=174160 skrev: Hmmm Mbappe ligger konstant på Vinis plads. Kan vi bruge ham
Derudover deltager han mere i presspil, som jeg synes Mbappe total mangler.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg synes det er en kamp for Arda, men Carlo forbliver nok Carlo.
Militao kunne være god at have med også mod Mallorca for kampen i næste uge. Por favor
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-