Sæson 23-24
Courtois har været et fantastisk køb og hver eneste euro værd selv de to seneste skader taget i betragtning. Men Lunin er (tilsyneladende) lige god med hænderne som Courtois, og desuden ser han ud til at være en bedre pasningsspiller og for slet ikke at nævne alderen.
Ingen har savnet Courtois sådan som Lunin har spillet sig op.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så skulle det være en beslutning taget på fremtiden og man tænker Lunin på et tidspunkt ville overhale Courtois.. eller at man tænker Courtois aldrig ville kunne komme op på niveau igen. Men jeg tænker, at hvis vi kan få Courtois tilbage i top form næste sæson, så er det det valg man skal tage. For så er han stadig et niveau eller to over Lunin, efter min mening.
Men fedt Lunin har spillet sig op på denne måde. Hvis valget skulle have været 2023 Lunin eller Kepa, så ville vores chance være langt dårligere for at gå videre i CL. Nu er der mere håb!
Men, med det være sagt - Så er der sgu stadig langt op til Courtois, efter min mening. Jeg ser ham stadig som verdens bedste keeper. Andet kan man ikke konkludere, før han er tilbage på banen.
Hans meritter er simpelthen for store til at han ikke kommer tilbage som fast mand.
Ser man eksempelvis på Neuer, har han brækket benet to gange (i 17 og 22 mener jeg), og er begge gange kommet tilbage som den klasse keeper han er. Syntes det er for tidligt at bekymre sig om Courtois’ kommende niveau.
Men ja, spørgsmålet er om Lunin vil være interesseret i at forlænge. Man kan jo godt forstå, hvis han er tilbageholdende, og hellere vil finde en klub med garanteret spilletid. Han har jo om nogen gjort sig selv mere attraktiv til sommer.
Han kan vel blive fast mand i eksempelvis Chelsea.
- Siempre Madrid
- Administrator
Han er god som nødløsning, men Real Madrid kan ikke være tjent med at have ham som permanent førstevalg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
@jfelixdiaz
Fodboldforbundet, La Liga/Tebas, dommerstanden. ALT kører bare på skinner i det spanske må man sige.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
@StatsBombSiempre Madrid post=173755 skrev: Lunin er en målmand lidt over middel. Han gør det bestemt fornuftigt og har haft masser af gode og afgørende redninger, men han ejer ikke sit straffesparksfelt. Han fylder simpelthen ikke nok til at være tilnærmelsesvist blandt de bedste målmænd i verden.
Han er god som nødløsning, men Real Madrid kan ikke være tjent med at have ham som permanent førstevalg.
The most aggressive goalkeeper at claiming crosses in the Big 5? Real Madrid’s Andriy Lunin Lunin's Cross Claim Attempts over Average % (CCAA%) is 7% - meaning he is 7% more likely to attempt a claim than the average 'keeper - and has successfully claimed 29/31 attempts (94%).
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er lige optimistisk nok at forvente en spiller der har været ude i seks mdr, bliver smidt ind i en af sæsonens vigtigste og sværeste kampe. Omend vi ville stå meget stærkere med en Militao og Rüdiger i topform mod City. Men desværre er valget nok mellem Nacho og Tchou. Og jeg tror jeg går med sidstnævnte.9eren post=173765 skrev: Hvis Militao er klar så er det edderdælme en kanon forstærkning til de afgørende kampe. Vamos
Jeg savner Pepe :(