Sæson 23-24
Tchouameni ser både virkelig god på og uden bold, ligner en der er klar til at tage den 6'er. Vini ser ikke ud til at have det svært med ikke at være en decideret venstre-kant, tværtimod. Fran Garcia minder mig meget om Carvajal da han blev købt tilbage. Ikke et vidunder teknisk eller pasningsmæssigt, men hans aggressivitet gør bare en alverdens forskel. Han angriber bare alle bolde og rum på banen 110%. Ser meget bedre ud end Mendy.
Bellingham er jo den spiller man havde håbet på. Jeg synes han er den, der binder hele denne formation sammen. Bindeledet imellem midtbanen og angrebet. Har ikke set ham så meget før Real Madrid, men beskrivelser passer ret godt. Han kan sgu lidt af det hele. Men kan bare se kvaliteten med det samme, han er allerede en kæmpe stjerne. Jeg spår ham til at blive nøglen til vores success i år. Han må ikke blive skadet!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forhåbentlig skifter United Martinez ud, han lavede en kæmpe svinestreg mod Saka forleden, og han har også haft saven med i dag. Det lignede at Vini kiggede op og så det var ham der var bagerste mand og så bare droppede at tage den 1-mod-1 der ellers var masser af plads til, og forsøgte at lægge den til siden i stedet for. Det forstår jeg godt, det er trods alt kun en træningskamp.
Synd for den unge United-spiller der blev skadet efter 1 minut.
Fair nok, jeg ser den også på MUTV og de viste den kun fra vinkler hvor det lignede kæmpe offside, og så blev jeg nok farvet af at de flere gange gentog at den var tydelig, og aldrig ville være godkendt med VAR. Lavede noget andet i pausen så den del fik jeg ikke med.Lars1991 post=165109 skrev: Jeg ser kampen på Manchester United TV, tydeligvist biased. De så målet igennem i pausen og kom frem til, at der ikke var offside. Det tror jeg heller ikke der var. En ting er sikkert, den er i hvert fald ikke tydelig offside :D
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-