Sæson 23-24

3 år 4 dage siden #445 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
4 stolpe skud? Det kan jeg ikke huske. 

Tchouameni var et langskud - det tæller ikke som en reel chance - det er bare godt laver af ham. Det var ret langt ude fra. 

Vinicius har været tæt på, men der har ikke været plads til at han kunne få den ind. Det er ikke store chancer.

Barcelonas chancer i dag er store chancer. Husk lige også Dembeles friløber.

Det er bare en ommer.
Sidste redigering: 3 år 4 dage siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 dage siden #446 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=165330 skrev:

Fondo_Sur post=165329 skrev:

Kiwes post=165317 skrev: ​Godt det ikke handler om resultatet for hold da helt kæft det er ufortjent. Men måske det kan få Perez til at få fingeren ud og hente Mbappe.

​Desværre, det er ikke helt rigtigt. Ja, Real Madrid har haft bolden meget, men Barca har kontrolleret kampen på den måde, at de har holdt Real Madrid væk fra store chancer. Real Madrids spillere er fantastiske, men det handler om at udnytte det på en effektiv måde. 

​Vi havde 4 på træværket? Hvad mener du med de holdt os fra store chancer? Bruh.

​5 faktisk. Vini, Vini, Bellingham, Tchou, Vini. Derudover tre fine muligheder til Vini, og en til Joselu. Sikkert andre jeg har glemt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 4 dage siden #447 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæson 23-24
Det er alt for nemt at se på den her kamp isoleret set, kigge på alle de brændte chancer og konkludere, at vi bare var uheldige i aften.

Det er tydeligt at se, at Carlo ikke aner hvad han skal stille op mod dem.

Nå, men det bliver da en dejlig sæson med en træner, som allerede har sit næste job klar. En ideforladt pladsholder skal simpelthen guide os igennem sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Fondo_Sur

3 år 4 dage siden #448 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
Set på kampen idag, så håber jeg Vini kommer mere ud mod den venstre kant. Han er altså ekstremt farlig derude fra. 

Siger ikke at han ikke kan blive god på toppen, som han startede på idag med Rodrigo, men jeg synes simpelthen man tager så meget fra Vini ved at ligge ham for langt ind centralt. 

3 år 4 dage siden #449 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Når man får Xavi til at ligne prime Mourinho så er der noget galt.

3 år 4 dage siden #450 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Så på en anden side nogen skrive: xG 3.20 RM og xG 0.85 Barcelona. Siger lidt om det også. Ved ikke om det er rigtigt dog.

Sidste redigering: 3 år 4 dage siden ved Kiwes.

3 år 4 dage siden #451 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24

Bismo post=165338 skrev: Det er alt for nemt at se på den her kamp isoleret set, kigge på alle de brændte chancer og konkludere, at vi bare var uheldige i aften.

Nå, men det bliver da en dejlig sæson med en træner, som allerede har sit næste job klar. En ideforladt pladsholder skal simpelthen guide os igennem sæsonen.

Altså hvad vil du så have Ancelotti skal gøre? Hvis han sætter et hold på banen der skaber en masse chancer, som de så brænder, samtidig med at langt de fleste herinde var enige om at Barcelona var ufarlige langt det meste af kampen. Han kan vel ikke gå ind og sparke boldene ind selv :D?

Jeg har været meget utilfreds med Ancelotti, især i El Clasicos, men lige i dag synes jeg vi gjorde det helt fint taktisk.

3 år 4 dage siden #452 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
​Jamen skal vi ikke give Barca et kæmpe selvtillids boost inden sæson start…. Hooold nu kæft hvor er vi pinlige. Vi kan slå alle hold, undtagen et. Godnat!! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 4 dage siden #453 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Tchou og Camavinga gjorde det igen rigtig godt på midten. Som tingene er lige nu håber jeg Ancelotti fortsætter med at starte dem. 

3 år 4 dage siden #454 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24

Lars1991 post=165342 skrev:

Bismo post=165338 skrev: Det er alt for nemt at se på den her kamp isoleret set, kigge på alle de brændte chancer og konkludere, at vi bare var uheldige i aften.

Altså hvad vil du så have Ancelotti skal gøre? Hvis han sætter et hold på banen der skaber en masse chancer, som de så brænder, samtidig med at langt de fleste herinde var enige om at Barcelona var ufarlige langt det meste af kampen. Han kan vel ikke gå ind og sparke boldene ind selv :D?

Jeg har været meget utilfreds med Ancelotti, især i El Clasicos, men lige i dag synes jeg vi gjorde det helt fint taktisk.

​Fatter ikke at Rudiger ikke får et eneste minut i en kamp som denne. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 4 dage siden #455 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24
​Det er en træningskamp, der er intet på spil og flere af spillerne har været tilbage fra ferie i lidt over en uge. Men, vi kan allerede nu se at vi simpelthen ikke kan gå ind til den sæson med så begrænset en offensiv. 

Luk den Mbappe-handel i næste uge. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 4 dage siden #456 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæson 23-24

Lars1991 post=165342 skrev:

​Det ændrer bare ikke på, at vi inkasserer 3 mål, at vores midtbane er hullet som en si, at genpresset endnu ikke fungerer under Carlo, at vi konsekvent år efter år får det svageste Barca i årtier til at se gode ud, at vi spiller med nul intensitet, at spillerne ikke har klare ideer om deres roller på banen og flere løber i vejen for hinanden og ser helt paniske ud, at der ikke er noget system....  Listen er lang. 

​​​​​Det her er ikke en engangsforestilling. Vi har haft de samme problemer mod Barca år efter år under Carlo. 

Hvordan f kan en midtbane bestående af Cama, Bellingham, Valverde og Tchou blive kørt rundt af ny-signede Gündogan, De Jong, Pedri og Oriol?? 

Hvorfor har vi endnu ikke lært, hvordan man presser et forsvar som en enhed? 

ok fair nok, det er en træningskamp som ikke betyder noget i det store billede. Synes bare vi står med de samme problemer i hver sæson. 

​​​​​
Sidste redigering: 3 år 4 dage siden ved Bismo.

Leveret af Kunena Forum