Sæson 23-24
Tchouameni var et langskud - det tæller ikke som en reel chance - det er bare godt laver af ham. Det var ret langt ude fra.
Vinicius har været tæt på, men der har ikke været plads til at han kunne få den ind. Det er ikke store chancer.
Barcelonas chancer i dag er store chancer. Husk lige også Dembeles friløber.
Det er bare en ommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 faktisk. Vini, Vini, Bellingham, Tchou, Vini. Derudover tre fine muligheder til Vini, og en til Joselu. Sikkert andre jeg har glemt.Ramos4 post=165330 skrev:
Vi havde 4 på træværket? Hvad mener du med de holdt os fra store chancer? Bruh.Fondo_Sur post=165329 skrev:
Desværre, det er ikke helt rigtigt. Ja, Real Madrid har haft bolden meget, men Barca har kontrolleret kampen på den måde, at de har holdt Real Madrid væk fra store chancer. Real Madrids spillere er fantastiske, men det handler om at udnytte det på en effektiv måde.Kiwes post=165317 skrev: Godt det ikke handler om resultatet for hold da helt kæft det er ufortjent. Men måske det kan få Perez til at få fingeren ud og hente Mbappe.
Det er tydeligt at se, at Carlo ikke aner hvad han skal stille op mod dem.
Nå, men det bliver da en dejlig sæson med en træner, som allerede har sit næste job klar. En ideforladt pladsholder skal simpelthen guide os igennem sæsonen.
Siger ikke at han ikke kan blive god på toppen, som han startede på idag med Rodrigo, men jeg synes simpelthen man tager så meget fra Vini ved at ligge ham for langt ind centralt.
Bismo post=165338 skrev: Det er alt for nemt at se på den her kamp isoleret set, kigge på alle de brændte chancer og konkludere, at vi bare var uheldige i aften.
Nå, men det bliver da en dejlig sæson med en træner, som allerede har sit næste job klar. En ideforladt pladsholder skal simpelthen guide os igennem sæsonen.
Altså hvad vil du så have Ancelotti skal gøre? Hvis han sætter et hold på banen der skaber en masse chancer, som de så brænder, samtidig med at langt de fleste herinde var enige om at Barcelona var ufarlige langt det meste af kampen. Han kan vel ikke gå ind og sparke boldene ind selv :D?
Jeg har været meget utilfreds med Ancelotti, især i El Clasicos, men lige i dag synes jeg vi gjorde det helt fint taktisk.
Fatter ikke at Rudiger ikke får et eneste minut i en kamp som denne.Lars1991 post=165342 skrev:
Bismo post=165338 skrev: Det er alt for nemt at se på den her kamp isoleret set, kigge på alle de brændte chancer og konkludere, at vi bare var uheldige i aften.
Altså hvad vil du så have Ancelotti skal gøre? Hvis han sætter et hold på banen der skaber en masse chancer, som de så brænder, samtidig med at langt de fleste herinde var enige om at Barcelona var ufarlige langt det meste af kampen. Han kan vel ikke gå ind og sparke boldene ind selv :D?
Jeg har været meget utilfreds med Ancelotti, især i El Clasicos, men lige i dag synes jeg vi gjorde det helt fint taktisk.
Luk den Mbappe-handel i næste uge.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det ændrer bare ikke på, at vi inkasserer 3 mål, at vores midtbane er hullet som en si, at genpresset endnu ikke fungerer under Carlo, at vi konsekvent år efter år får det svageste Barca i årtier til at se gode ud, at vi spiller med nul intensitet, at spillerne ikke har klare ideer om deres roller på banen og flere løber i vejen for hinanden og ser helt paniske ud, at der ikke er noget system.... Listen er lang.Lars1991 post=165342 skrev:
Det her er ikke en engangsforestilling. Vi har haft de samme problemer mod Barca år efter år under Carlo.
Hvordan f kan en midtbane bestående af Cama, Bellingham, Valverde og Tchou blive kørt rundt af ny-signede Gündogan, De Jong, Pedri og Oriol??
Hvorfor har vi endnu ikke lært, hvordan man presser et forsvar som en enhed?
ok fair nok, det er en træningskamp som ikke betyder noget i det store billede. Synes bare vi står med de samme problemer i hver sæson.