Sæson 23-24
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det var tydeligt et problem da Modric og Kroos kom ind. Som de to 8'ere skal de løbe mange meter ud og dække, når der kommer en lang diagonal og generelt løbe mange defensive meter i diamanten. Dét kommer aldrig til at fungere med de to aldrende herrer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Derfor man blir nød til at spille ham sammen med Joselu eller Alvaro for den sags skyld på toppen, dercskal være en mand i feltet så Vini får mere plads ude på kanten samt har et target i boksen, det her gejl med ham og Rodrygo kan jeg slet ikke se fungere, heller ikke med mere tid og træning, bedre at få Vini spillet ind i det nye system med en decideret center forward ved hans side istedet for det her hybrid-Griezman pis.Dybbøl post=165339 skrev: Set på kampen idag, så håber jeg Vini kommer mere ud mod den venstre kant. Han er altså ekstremt farlig derude fra.
Siger ikke at han ikke kan blive god på toppen, som han startede på idag med Rodrigo, men jeg synes simpelthen man tager så meget fra Vini ved at ligge ham for langt ind centralt.
Ud over det så har Rodrygo godt nok været ringe den her Preseason, han skal tilbage til at være indskifter, så han kan være afgørende de sidste 20min, istedet for at bruge 70min på banen på at være usynlig!
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kan fx. Huske Ronaldos sidste sæson i klubben, hvor vi i super cuppen ødelagde Barca. Her var jeg sikker på, at vi ville vinde ligaen overlegent den sæson. Men vi endte på en tredje plads, historisk langt bag efter Barca. Så igen, de tidlige kampe i preseason eller i starten af sæsonen, behøver ikke male et klart billede af, hvordan holdet egentlig er.
Jeg savner Pepe :(
Ramos4 post=165323 skrev: Barca jubler som om det betyder en skid. Jøsses. Xavi er helt oppe at køre. Kære ven...det er en træningskamp.
For dem er det ikke en træningskamp. Det er måske også derfor de bliver ved med at vinde over os. For dem betyder det noget at slå Real Madrid hver gang. Xavi sætter sine spillere op som om det er en CL finale mod os, mens søde onkel Carlo render rundt nede i omklædningen og joker lidt. 0-3, jeg syntes det er ydmygende...
Men lidt skarpere angribere havde mange af de bolderobringer vi havde på deres halvdel, udmøntet sig i endnu flere chancer. Vi dominerer desuden alle statistikker bortset fra mål.
3-0 må selvfølgelig aldrig ske mod Barca, men det her resultat er altså langt mere nuanceret end de andre gange de har vundet med de margen.
Læser man kommentarerne i Marca og andre fan forums virker det til, at jeg ikke er helt alene med min kritik.
Efter deres mål sad vi på alt i første. Sådan husker jeg det i hvert fald. Det rigtigt at de startede bedst...eller de spillede i hvert fald bolden rundt uden rigtigt at blive farlige.Bismo post=165354 skrev: Skal lige se første halvleg igen. Synes der var flere perioder, hvor presset slet ikke fungerede og de spillede sig for nemt igennem vores midtbane. Synes også der blev begået for mange dumme fejl.
Læser man kommentarerne i Marca og andre fan forums virker det til, at jeg ikke er helt alene med min kritik.
Possession 53/47 til os. Skud 29/12 til os. Skud på mål 7/5 til dem - husk overlægger tæller ikke med her og dem havde vi 5 af.
Så virker 3-0 altså lidt overdrevent og det var også den følelse jeg sad med efter kampen. Vi skal blive langt skarpere i offensiven og mere koncentreret i defensiven.
Kiwes post=165355 skrev:
Efter deres mål sad vi på alt i første. Sådan husker jeg det i hvert fald. Det rigtigt at de startede bedst...eller de spillede i hvert fald bolden rundt uden rigtigt at blive farlige. Så virker 3-0 altså lidt overdrevent og det var også den følelse jeg sad med efter kampen. Vi skal blive langt skarpere i offensiven og mere koncentreret i defensiven.Bismo post=165354 skrev: Skal lige se første halvleg igen. Synes der var flere perioder, hvor presset slet ikke fungerede og de spillede sig for nemt igennem vores midtbane. Synes også der blev begået for mange dumme fejl.
Possession 53/47 til os. Skud 29/12 til os. Skud på mål 7/5 til dem - husk overlægger tæller ikke med her og dem havde vi 5 af.
Nååå, jamen så vandt RM alligevel. Det er hamrende ligegyldigt om man har 6000 skud på mål eller 5, hvis man stadig taber 3-0. Træningskamp eller ej, skal RM ikke tabe på den måde.
Jeg fornemmer lidt at nederlaget virkelig går dig på og det er fair nok. Men lad nu vær med at lægge så meget i de sidste 5 minutter hvor vi inkasserer 2 dumme mål. Vi spillede en ganske fin kamp. Offensiven skal blive skarpere..det er mit takeaway.PMO post=165357 skrev:
Kiwes post=165355 skrev:
Efter deres mål sad vi på alt i første. Sådan husker jeg det i hvert fald. Det rigtigt at de startede bedst...eller de spillede i hvert fald bolden rundt uden rigtigt at blive farlige. Så virker 3-0 altså lidt overdrevent og det var også den følelse jeg sad med efter kampen. Vi skal blive langt skarpere i offensiven og mere koncentreret i defensiven.Bismo post=165354 skrev: Skal lige se første halvleg igen. Synes der var flere perioder, hvor presset slet ikke fungerede og de spillede sig for nemt igennem vores midtbane. Synes også der blev begået for mange dumme fejl.
Nååå, jamen så vandt RM alligevel. Det er hamrende ligegyldigt om man har 6000 skud på mål eller 5, hvis man stadig taber 3-0. Træningskamp eller ej, skal RM ikke tabe på den måde.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det giver luksus problemer hvis vi får en men vi mangler en. Men så skal der virkelig roteres.
Jeg vil ønske at vi kunne få løsningen på 9er issuet i dag klokken 12.