Sæson 23-24

3 år 1 måned siden #49 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
​Ville være lidt fedt hvis Billingham fik nr 14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #50 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 23-24
Jeg tror at 10’eren går til Mbappe næste år.
Tchouameni vil nok gerne snuppe 8’eren når Kroos stopper.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 1 måned siden #51 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

NadaMás post=163547 skrev:

Cristiano7 post=163545 skrev: Fran Garcia fik nr 20.

Brahim forventes at snuppe nr.21 igen.

Hvilke nummer får Bellingham mon?

Ledige numre er = 9, 14, 24 og 25.

Hvis det lykkes at sælge Vallejo og Odri ; så nr 5 og 16 også ledige.

​Hvis Vallejo ryger, kunne man forestille sig at Rüdiger fik nr. 5, og Bellingham så kunne forsætte i nr. 22.
Men det er vel midlertidigt om alle omstændigheder, nr. 8 og 10 bliver jo nok fri om et år.  

​Rodrygo vil gerne have 10'eren. Det bliver nok ham eller Mbappe.
Tror Bellingham er glad for 22 eller 5.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #52 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Silvio Berlusconi

3 år 1 måned siden #53 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 23-24
Hvis Rodrygo så gerne ville have nr. 10, så synes jeg han burde have ventet med at skifte nr. indtil den blev ledig. Tror den bliver givet til Mbappe eller et andet stort navn til næste sommer. At Vini fik nr. 7 er kun naturligt og forventet synes jeg. Selvom det bliver en del skiften rundt, 28, 25, 20 og nu 7. Varane havde så vidt jeg husker også 19, 2 og 5 men har aldrig set nogle nå at have fire forskellige.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #54 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Tingenene popper op så der røg et indlæg ind i den forkerte tråd. Jeg bliver bombarderet med popups og meget andet.

Men Silvio er nu røget.

Stadig ingen Bellingham

3 år 1 måned siden #55 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 23-24
​Bellingham får nummer 22. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Det var været hans foretrukne nummer både hos BVB og det engelske landshold. Rüdiger overtager nok Vallejos trøjenummer, 5.

3 år 1 måned siden #56 af The European Super League
​Er Jude Bellingham ikke officiel? Dortmund har bekræftet handlen og det gør den jo officiel.

www.besoccer.com/new/official-dortmund-c...r-bellingham-1260013

Real Madrid behøver ikke bekræfte handlen før at den er officiel. Ret mig hvis jeg tager fejl men når Dortmund som er et aktieselskab bekræfter handlen, så er det mere officielt end vi Real Madrid selv bekræfter den.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 1 måned siden #57 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 23-24

The European Super League post=163560 skrev: ​Er Jude Bellingham ikke officiel? Dortmund har bekræftet handlen og det gør den jo officiel.

www.besoccer.com/new/official-dortmund-c...r-bellingham-1260013

Real Madrid behøver ikke bekræfte handlen før at den er officiel. Ret mig hvis jeg tager fejl men når Dortmund som er et aktieselskab bekræfter handlen, så er det mere officielt end vi Real Madrid selv bekræfter den.

​Du har fuldstændig ret. BVB er, som aktieselskab, forpligtet til at melde offentlig ud.

Så jo, den er også officiel, også selv om Real ikke selv har udsendt en Comunicado Oficial.

3 år 1 måned siden #58 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Kunne forestille mig, at Real Madrid først offentliggøre den umiddelbart efter landsholdssamlingen, hvor der kan laves en storstilet præsentation af ham. 

Er der nogen der kan kloge sig på, hvorfor Real endnu ikke har offentliggjort næste sæsons trøje?
Flere klubber gør det allerede i slutningen af sæsonen. Det giver vel også lidt mere mening når man præsentere spillere til den nye sæson, at præsentere dem i den nye trøje. Fran blev eksempelvis præsenteret i nuværende trøje. 

3 år 1 måned siden #59 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 23-24
Det er næsten altid forskelligt, en af grundene kan være rokaden af spillernes numre, en anden kan være at man ønsker at offentliggøre den sammen med en stor transfer. Det handler nok alt sammen om den strategiske timing der kan give flest penge i kassen i sidste ende.

Nogle gange ser man også hold benytte næste sæsons trøje i finaler. Arsenal, der også spiller i Adidas, brugte deres nye trøje i den sidste kamp i sæsonen. Deres trøje i denne sæson var meget lig Reals med kraven og mønsteret og jeg synes den nye Arsenal-trøje er virkelig flot, så det lover godt.

3 år 1 måned siden #60 af The European Super League

El_Juan post=163561 skrev: ​Du har fuldstændig ret. BVB er, som aktieselskab, forpligtet til at melde offentlig ud.

Så jo, den er også officiel, også selv om Real ikke selv har udsendt en Comunicado Oficial.

Tak. Det tænkte jeg nok.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum