Sæson 23-24
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tchouameni vil nok gerne snuppe 8’eren når Kroos stopper.
Rodrygo vil gerne have 10'eren. Det bliver nok ham eller Mbappe.NadaMás post=163547 skrev:
Hvis Vallejo ryger, kunne man forestille sig at Rüdiger fik nr. 5, og Bellingham så kunne forsætte i nr. 22.Cristiano7 post=163545 skrev: Fran Garcia fik nr 20.
Brahim forventes at snuppe nr.21 igen.
Hvilke nummer får Bellingham mon?
Ledige numre er = 9, 14, 24 og 25.
Hvis det lykkes at sælge Vallejo og Odri ; så nr 5 og 16 også ledige.
Men det er vel midlertidigt om alle omstændigheder, nr. 8 og 10 bliver jo nok fri om et år.
Tror Bellingham er glad for 22 eller 5.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Men Silvio er nu røget.
Stadig ingen Bellingham
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
www.besoccer.com/new/official-dortmund-c...r-bellingham-1260013
Real Madrid behøver ikke bekræfte handlen før at den er officiel. Ret mig hvis jeg tager fejl men når Dortmund som er et aktieselskab bekræfter handlen, så er det mere officielt end vi Real Madrid selv bekræfter den.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Du har fuldstændig ret. BVB er, som aktieselskab, forpligtet til at melde offentlig ud.The European Super League post=163560 skrev: Er Jude Bellingham ikke officiel? Dortmund har bekræftet handlen og det gør den jo officiel.
www.besoccer.com/new/official-dortmund-c...r-bellingham-1260013
Real Madrid behøver ikke bekræfte handlen før at den er officiel. Ret mig hvis jeg tager fejl men når Dortmund som er et aktieselskab bekræfter handlen, så er det mere officielt end vi Real Madrid selv bekræfter den.
Så jo, den er også officiel, også selv om Real ikke selv har udsendt en Comunicado Oficial.
Er der nogen der kan kloge sig på, hvorfor Real endnu ikke har offentliggjort næste sæsons trøje?
Flere klubber gør det allerede i slutningen af sæsonen. Det giver vel også lidt mere mening når man præsentere spillere til den nye sæson, at præsentere dem i den nye trøje. Fran blev eksempelvis præsenteret i nuværende trøje.
Nogle gange ser man også hold benytte næste sæsons trøje i finaler. Arsenal, der også spiller i Adidas, brugte deres nye trøje i den sidste kamp i sæsonen. Deres trøje i denne sæson var meget lig Reals med kraven og mønsteret og jeg synes den nye Arsenal-trøje er virkelig flot, så det lover godt.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
El_Juan post=163561 skrev: Du har fuldstændig ret. BVB er, som aktieselskab, forpligtet til at melde offentlig ud.
Så jo, den er også officiel, også selv om Real ikke selv har udsendt en Comunicado Oficial.
Tak. Det tænkte jeg nok.
Bellingham Camavinga Tchouameni