Sæson 23-24

3 år 1 måned siden #85 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24

The European Super League post=163827 skrev: ​Jeg ville virkelig ønske der var en mere spændende angriber derude end Harry fucking Kane.

Jeg er helt sikker på at Papa Perez er helt enig med dig, og derfor sprænger han banken for Mbappe. Harry Kane, godmorgen røv...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #86 af The European Super League
​Ja med Mbappé måske.
Det er en hån mod en af historiens største spillere at Harry Kane bliver sammenlignet med ham.

"En slags yngre kopi af Benzema."

En slags dårligere kopi af Benzema :)

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 måned siden #87 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
​Jeg er sgu ved at være træt af Jovic-argumentet. Man kan jo ligeså vel sige at vi hellere må købe en “ukendt” sydamerikaner end Kane, nu når Hazard var så stort et flop.  

Jeg tror man er bedre tjent med at erkende at Luka Jovic var et næsten helt enestående tilfælde, og at man simpelthen ikke må være bange for at købe spillere uden et “stort navn”, bare fordi man én gang før har brændt nallerne på serberen. For med den tankegang eksisterer der kun Mbappe eller Haaland, og de kommer ikke til Real Madrid, hverken nu, og formentlig aldrig hvis jeg skulle gætte. 

Benzema og Higuain var heller ikke andet end talentfulde “lottokuponer” da de blev købt, ja jeg havde sågar aldrig hørt om Higuain inden han kom, og de to scorede alligevel tilsammen næsten 500 mål for Real Madrid.

Så jeg synes det ville give fint mening at hente fra hylden under Mbappe denne sommer, chancen for at de spillere kan udvikle sig yderligere i Real Madrid vil jeg alligevel vurdere til at være stor. 

DC19

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #88 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Carvajal-Militao-Alaba-Fran
Tchouameni-Camavinga-Kroos
———Bellingham————
Rodrygo——————Vini

Tchouameni Camavinga-Bellingham
Brahim-Rodrygo-Vini

3 år 1 måned siden #89 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
         ​Vini-Mbappe-Rodrygo
Camavinga-Tchouameni-Bellingham
     Fran-Alaba-Militao-Carvajal
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 1 måned siden #90 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
En ting er sikkert, Tchouameni og Camavinga er ved at finde hinanden rigtig godt på landsholdet. Kæmpe potentiale med dem på banen sammen.

Hvis det virkelig er sandt vi ikke får mere til offensiven, er vi nødt til at gå all in på defensiven i næste sæson. Det bliver essentielt at holde nullet i de fleste kampe, og her vil et velfungerende Tchouameni og Camavinga partnerskab hjælpe gevaldigt.

3 år 1 måned siden #91 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

elle44 post=163921 skrev: En ting er sikkert, Tchouameni og Camavinga er ved at finde hinanden rigtig godt på landsholdet. Kæmpe potentiale med dem på banen sammen.

Hvis det virkelig er sandt vi ikke får mere til offensiven, er vi nødt til at gå all in på defensiven i næste sæson. Det bliver essentielt at holde nullet i de fleste kampe, og her vil et velfungerende Tchouameni og Camavinga partnerskab hjælpe gevaldigt.

​Nu ved jeg ikke hvordan de spiller på landsholdet, men jeg tænker Tchouameni og Camavinga i en double pivot og så Bellingham i en mere fri rolle foran. Det ville være modbydeligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

3 år 1 måned siden #92 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24
Ser ud til Vallejo laver en Mariano, den taber nar!!!

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #93 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 23-24
​altså opfylder den kontrakt som klubben og han har underskrevet? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 1 måned siden #94 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Han koster vel heldigvis ikke så meget....hvis der ikke er plads i truppen er det vel bare at sætte ham af.

3 år 1 måned siden #95 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Vi burde have rigelig plads i budgettet, Vallejo eller ej.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #96 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 23-24

JesperThomsen post=163938 skrev: ​altså opfylder den kontrakt som klubben og han har underskrevet? 

​Ja, men komplet uambitiøst, endnu en sommer hvor der angiveligt er interesse fra andre klubber og hvor Real gerne vil af med ham (da alle endelig har indset han er komplet ubrugelig), men alligevel vil han varme bænken endnu en season for at leve det gode liv i Real…men fair nok han også selv han indset at han ville falde igennem hos et bund hold og derfor skubber ydmygelsen endnu en season.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum