Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg kan ikke se nogen steder om kontrakten skal godkendes af LaLiga, men man ved jo aldrig.
Så nej det er ikke 100% officielt, bare 99% :)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Troværdige Facebook siger at han er på vej til Madrid fra Grækenland.
Thomaskjensen post=163567 skrev: Og om jeg ikke har læst forkert er han PT knæskadet, så det kan tage et par uger inden han får møde en læge i Madrid.
Tror der har været en del læger på ham allerede nu og vurderet at hans knæskade ikke er alvorlig. Ellers tænker jeg ikke Real har kastet 130mill efter ham.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Mbappe junk i medierne igen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg fik google lidt og jeg havde fejl. Enligt flere artikler bestod Bellingham den medicinske test i sidste uge, dette "bekræftes" også af Fabrizio Romano.Real HWL post=163568 skrev:
Thomaskjensen post=163567 skrev: Og om jeg ikke har læst forkert er han PT knæskadet, så det kan tage et par uger inden han får møde en læge i Madrid.
Tror der har været en del læger på ham allerede nu og vurderet at hans knæskade ikke er alvorlig. Ellers tænker jeg ikke Real har kastet 130mill efter ham.
Forventningerne er at det bliver officielt fra RM side i denne uge.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
9eren post=163618 skrev: Stadig ingen officiel nyhed om Bellingham fra Real Madrids side. Måske den kommer i morgen.
Mbappe junk i medierne igen
Er du stædig eller sådan noget? :)
Det blev gjort officielt i sidste uge
Bellingham Camavinga Tchouameni
Det eneste, der angivetligt mangler, at de rette personer får underskrevet de retter dokumenter, hvilket meget vel kan være sket i tiden siden. Så ja, handlen er efter alt at dømme i hus, og Bellingham er nok mere end "tæt på" at skifte til Real Madrid, men nej, han er teknisk set ikke officielt Real Madrid-spiller endnu. Når det så er sagt, så ligger det på grænsen til det paranoide, hvis man endnu ikke tør stole på at han er at finde i klubben fra næste sæson.
-
- Platin bruger
-
Hvis du taber er det dit ansvar at få skubbet Ceballos ud af klubben i dette transfer vindue ;-)The European Super League post=163653 skrev: Jeg tør godt tage et væddemål med hvem som helst. Og I kan få gode odds.
Donde está la biblioteca?
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Har lige læst at de var nødsaget til at tage nye billeder af trøjerne, for stjernerne i trøjerne var Benzema og Asensio….som jo er smuttet nu.NadaMás post=163562 skrev: Kunne forestille mig, at Real Madrid først offentliggøre den umiddelbart efter landsholdssamlingen, hvor der kan laves en storstilet præsentation af ham.
Er der nogen der kan kloge sig på, hvorfor Real endnu ikke har offentliggjort næste sæsons trøje?
Flere klubber gør det allerede i slutningen af sæsonen. Det giver vel også lidt mere mening når man præsentere spillere til den nye sæson, at præsentere dem i den nye trøje. Fran blev eksempelvis præsenteret i nuværende trøje.
Så de kommer nok ret snart.
-
- Platin bruger
-
DeLaRed post=163671 skrev:
Hvis du taber er det dit ansvar at få skubbet Ceballos ud af klubben i dette transfer vindue ;-)The European Super League post=163653 skrev: Jeg tør godt tage et væddemål med hvem som helst. Og I kan få gode odds.
Deal!
Hvis der er en, der vil bide på væddemålet, så kan jeg godt smide det ansvar oveni i købet!