Real Madrids hold 2013/2014:
Elkrimi skrev: Prepare for...
K: Casillas, Diego Lopez
HB: Carvajal, Arbeloa
VB: Marcelo, Nacho
CB: Ramos, Varane, Pepe/?, Albiol
DFM: Alonso, Illarra
CM: Khedira, Casemiro
CM: Modric, Isco
OFM: Bale, Ozil, Kaka/Callejon/Di Maria
OFM: Ronaldo, Jese
ANG: Benzema, Morata
Vildt!
Isco som CM? Det kommer ikke til og gå godt
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev: I en 3-mands midtbane med Xabi/Illarra og Khedira bag sig, jo.
Vil man så ikke kalde den rolle for en offensiv midtbane? Som du har betegnet OFM. Isco kan ikke begå sig på en 2-mands midtbane, og derfor vil jeg mene betegnelsen CM er forkert.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Lyder for mig, som en 4-2-3-1 i hvert fald. En formation jeg håber vi kører videre med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/get...a-real-madrid-talent
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev:
Vil man så ikke kalde den rolle for en offensiv midtbane? Som du har betegnet OFM. Isco kan ikke begå sig på en 2-mands midtbane, og derfor vil jeg mene betegnelsen CM er forkert.
Jeg tror at Carletto vil anvende sin 3-mands midtbane, med Xabi liggende dybt med to mand foran sig. Alt efter modstanderen så kan disse hedde Khedira/Modric og Modric/Isco. Isco skal fungere lidt som Iniesta centralt, når han spiller sammen med Sergio B og Xavi.
Selvfølgelig kan Isco også fungere længere fremme. Jeg er dog overbevist om at Carlo vil stabilisere midtbanen med 3 centralt som skal arbejde defensivt. Hvorfor der her vil være stor chance for spilletid.
...............Xabi............
....Modric........Khedira
.............Xabi...............
...isco...........Modric
Jeg tror lettere Ancelotti kan "forme" Isco end en Ozil til at tage de defensive pligter. En udvikling som Modric og Iniesta også har gået igennem tidligere.
- Paulochichon
- Gæst
-
K: Casillas, Diego Lopez, Tomas Mejias
HB: Carvajal, Arbeloa
VB: Marcelo, Nacho
CB: Ramos, Varane, Pepe, Albiol
DFM: Alonso, Modric
CM: Khedira, Casemiro
CM: Isco, Özil
OFM: Bale,,Callejon
OFM: Ronaldo, Jese
ANG: Benzema, Morata
Så er der plads til at hive et par ungdomsspillere op, et evt. køb af Kondogbia eller lignende.
Indkøb af Cavani, Illaramendi, og i det hele taget centrale midtbanespillere og en angriber er overvurderet IMO
Wild!
- Brian_H
- Gæst
-
Cavani ser ud til at tage til Psg desværre, men det kan betyde at en handel mellem Psg og Real Madrid kan være under opsejling mht til Zlatan.
Jeg synes Zlatan har den målnæse og den erfaring der skal til for at vinde La Decima, sammen med resten af holdet.
Iker
Lahm-Varana-Ramos-Ashley Cole
Modric-Yaya Toure
Bale-Özil-Ronaldo
Zlatan
Bænk
Lopez
Albiol
Pepe
Marcelo
Carvajal
Isco
Illarramendi
Khedira
Casemiro
Kaka
Benzema
Morata
Ud med Arbeloa, Di Maria, Alonso, Coentrao, Adan, Higuain og Callejon
En god trup på 22 spillere, med mange unge spillere på bænken, så de kan tage i lære hos de rutineret spillere.
- unrectify
- Gæst
-
Brian_H skrev: Jeg så gerne man gik ud og købe nogle som ku gå ind og gøre startopstillingen bedre. Gerne rutineret spillere som Lahm, Ashley Cole, Yaya Toure, Bale og Zlatan osv.
Cavani ser ud til at tage til Psg desværre, men det kan betyde at en handel mellem Psg og Real Madrid kan være under opsejling mht til Zlatan.
Jeg synes Zlatan har den målnæse og den erfaring der skal til for at vinde La Decima, sammen med resten af holdet.
Iker
Modric-Yaya Toure
Bale-Özil-Ronaldo
Zlatan
Bænk
Lopez
Albiol
Pepe
Marcelo
Carvajal
Isco
Illarramendi
Khedira
Casemiro
Benzema
Morata
En god trup på 22 spillere, med mange unge spillere på bænken, så de kan tage i lære hos de rutineret spillere.
Jeg ved ikke om du troller, eller du bare smider et par navne ind uden at give det nogen som helst tanke. Ja, der skal være plads til alles mening, det har jeg fattet. Men det lugter ualmindeligt meget om en Barcelona-fan, som har lidt for meget fritid på hænderne.
unrectify skrev:
Brian_H skrev: Jeg så gerne man gik ud og købe nogle som ku gå ind og gøre startopstillingen bedre. Gerne rutineret spillere som Lahm, Ashley Cole, Yaya Toure, Bale og Zlatan osv.
Iker
Modric-Yaya Toure
Bale-Özil-Ronaldo
Zlatan
Bænk
Lopez
Albiol
Pepe
Marcelo
Carvajal
Isco
Illarramendi
Khedira
Casemiro
Benzema
Morata
Jeg ved ikke om du troller, eller du bare smider et par navne ind uden at give det nogen som helst tanke. Ja, der skal være plads til alles mening, det har jeg fattet. Men det lugter ualmindeligt meget om en Barcelona-fan, som har lidt for meget fritid på hænderne.
Brian H er smidt ud fra utallige af debat forums de sidste mange år. Enten så har personen et problem, eller også keder han sig enormt. Bortset fra det havde han glemt Kaka.
PS; han er ikke min grandfætter !
Har valgt at takke af på forum!
Hvilken beslutsomhed i dette transfervindue indtil videre; Casemiro (21), Carvajal (21), Isco (21) og Illarra (23) kan slutte sig til Morata (20), Nacho (23) og formentligt Jese (20).
Utrolig hvilken transformation dette giver truppen, foryngelse og dermed 6 unge spaniere i vores trup - fantastisk.
Nu har Perez og co. alt tid i verden (næsten) til at hente Gareth Bale (23).
Ufattelig spændende projekt!
Elkrimi skrev:
Dios skrev:
Jeg tror at Carletto vil anvende sin 3-mands midtbane, med Xabi liggende dybt med to mand foran sig. Alt efter modstanderen så kan disse hedde Khedira/Modric og Modric/Isco. Isco skal fungere lidt som Iniesta centralt, når han spiller sammen med Sergio B og Xavi.
Selvfølgelig kan Isco også fungere længere fremme. Jeg er dog overbevist om at Carlo vil stabilisere midtbanen med 3 centralt som skal arbejde defensivt. Hvorfor der her vil være stor chance for spilletid.
...............Xabi............
....Modric........Khedira
.............Xabi...............
...isco...........Modric
Jeg tror lettere Ancelotti kan "forme" Isco end en Ozil til at tage de defensive pligter. En udvikling som Modric og Iniesta også har gået igennem tidligere.
Det tror jeg du har helt ret i. Det kan da også være du har ret, men tror bare, at Ancelotti vil viderføre vores 4-2-3-1 system, men få holdet til og arbejde som en enhed. Men nu må vi se :) Jeg synes ihvertfald vores trup er komplet som den er.