Real Madrids hold 2013/2014:
- Orange You Glad
- Gæst
-
"Han er en af de største. Efter Cristiano er han den mest fulgte på Twitter."
Det siger meget godt, hvor dybt man skal grave for at finde noget positivt at sige efterhånden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er 95% sikker på at Bale kommer, som den sidste altoverskyggende signing.... Zidanes gentagne (planlagte) komplimenter. Bale's galacticos status. Behovet for et målfarligt alternativ til Ronaldo og Benzema. Tottenhams manglende kval. til CL. Hans seneste udtalelser om ønske om at spille i La Liga.
De seneste udtalelser fra Perez om Kaka ved jeg ikke hvor meget man skal ligge i. Han skal gøres attraktiv, men måske han får chancen ligesom Jese og de andre unge. Lad os se.
Mit tidligere bud på truppen fastholder jeg:
Casillas, Lopez
Carvajal, Nacho, Ramos, Varane, Pepe, Albiol, Marcelo, Arbeloa
Alonso, Illarra, Khedira, Casemiro, Modric, Isco
Ozil, Jese, Bale, (Kaka), Ronaldo, Benzema, Morata
20-21 markspillere og så kan der suppleres med Cristian Benavente, Alex, Jose F og co.
Ud: Adan, Coentrao (20-25), Di Maria (25-30), (Kaka), Higuain (30)
Jeg tror at sidste indkøb bliver Bale og at Jese kommer op. Så er truppen klar til denne sæson.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg er ret overbevist om, at Ancelotti ser Kaka an og vurderer om han vil kunne tilføre truppen noget og ikke bare "stjæle" minutter for upcoming spillere som Jese, Isco og Morata.
Tilføjelse:
Enig i at Coentrao og Di Maria's dage er talte. Di Maria har ingen egenskaber som Bale ikke har og der er langt mere perspektiv i Isco og Jese. Coentrao har været solid, men han bliver aldrig mere end reserve for Marcelo.
Hugol skrev: Hvis Bale bliver købt, så er jeg 100% sikker på at Di Maria ryger sammen med Coentrao. Jeg kan ikke se hvorfor folk sætter Kaka på transfer listen nu hvor det klart er meldt ud at han bliver, samt at han får 100% opbakning af Perez.
Jeg tror at sidste indkøb bliver Bale og at Jese kommer op. Så er truppen klar til denne sæson.
Nå ja, havde sgu helt glemt, at det er Perez, som er træneren, og dermed sætter holdet - huge brainfart!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Hvis Bale bliver købt, så er jeg 100% sikker på at Di Maria ryger sammen med Coentrao. Jeg kan ikke se hvorfor folk sætter Kaka på transfer listen nu hvor det klart er meldt ud at han bliver, samt at han får 100% opbakning af Perez.
Kaká er Florentino Pérez´ ide og derfor vil man se Real Madrid-præsidenten forsvare brasilianeren til det alleryderste og så lige et par meter ekstra.
Det kan sagtens ende med, at Kaká får lov til at spilde endnu et år i Real Madrid, men han er ikke blevet mere fredet af Florentino Pérez´ floromvundne ord. Man kan dog håbe, at brasilianeren selv snart vågner op og indser, at penge ikke er alt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Kaká er Florentino Pérez´ ide og derfor vil man se Real Madrid-præsidenten forsvare brasilianeren til det alleryderste og så lige et par meter ekstra.
Det kan sagtens ende med, at Kaká får lov til at spilde endnu et år i Real Madrid, men han er ikke blevet mere fredet af Florentino Pérez´ floromvundne ord. Man kan dog håbe, at brasilianeren selv snart vågner op og indser, at penge ikke er alt.
Jeg har måske været hurtigt ude omkring Kaka, og selvf er der ingen der er fredet. Det ville dog kun være positivt ved et økonomisk perspektiv at sælge Kaka, fodbold mæssigt kan han stadig bidrage med meget til klubben. Mit fokus er ligesom Perez at man kan bringe Kaka tilbage på et højt niveau, hvis han altså får chancen. Han har fået chancer under Mou, men det har ikke været kontinuerligt, og nærmest til grin nogen gange. Mourinho har efter min mening ikke forstået at arbejde rigtigt med spillerne, i og med at hans egne behov altid har været foran klubbens og spillernes.
Bliver Kaka, er jeg ikke i tvivl om at han vil præstere bedre end hidtil set.
Hugol skrev: Bliver Kaka, er jeg ikke i tvivl om at han vil præstere bedre end hidtil set.
Det kan sgu heller ikke være så svært, hans præstationer in mente. Han har på intet tidspunkt været sin løn værd, og det er altså ikke Mourinhos skyld, at Özil har en bedre profil og er en bedre spiller.
Jo han trækker penge ned i kassen pga trøjesalg = Perez mand
Men han tænker jo kun på sin løn, ellers havde han smutter for lang tid siden.
BBB skrev:
Hugol skrev: Bliver Kaka, er jeg ikke i tvivl om at han vil præstere bedre end hidtil set.
Det kan sgu heller ikke være så svært, hans præstationer in mente. Han har på intet tidspunkt været sin løn værd, og det er altså ikke Mourinhos skyld, at Özil har en bedre profil og er en bedre spiller.
Vi har i realiteten intet at klage over økonomisk set. Jeg kan vitterligt ikke forstå hvorfor folk har så ondt i røven over at Kaka trækker en hyre på 10 millioner euro om året. Jeg kan forstå hans præstationer ikke er holdbare og folk er utilfredse med dette, men lad nu vær med at tal som om at det er penge der bliver taget fra jeres egen lomme.
Kaka skal selvf løfte sit niveau, der er ingen grund til at beholde ham hvis han ikke gør. Hvis Ancelotti og Perez har et mål med Kaka så har jeg fuld tiltro til dem. Det ville jeg ikke have hvis det var Mourinho.
Hugol skrev: Sagt på en anden måde og lidt mere groft, Danske sofafans har stort set ikke noget at klage over når det kommer til Real Madrids økonomi og hvordan de vælger at styre den. Er der nogen der skal klage, er det medlemmerne, folk der tager på stadion hver anden weekend, og giver sit liv til klubben.
Er kriteriet for at man må klage at man kan stemme til præsidentvalget? Fedt kriterium. Hvem har gjort dig til boss?
Hvis pengene fra hans kontrakt kan bruges bedre andet steds (fx hos Ronaldo), så vil jeg have lov at klage. Specielt hvis det gør en af vores bedste spillere nogensinde utilfreds. Retteligt utilfreds vil jeg mene. Hvorfor skal holdets helt store stjerne tjene det samme som en reservespiller, der ikke har leveret på et acceptabelt niveau i hele hans Real Madrid-karriere?
Derudover så er jeg med til at betale de 10 mio euro per år, uanset om du er klar over det eller ej, så stik lige piben ind.