Real Madrids hold 2013/2014:

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #997 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Vi har da haft nogle fine køb indtil vidre, og der er jo masser af tid tilbage, som Siempre Madrid nævner...
Er enig i, at Vidal og Veratti/Illaramendi er et must.... Bale er også okay, men hvor skal Isco så være?

"Mange talenter går spildt, fordi folk ikke har modet" Kan ikke lige huske hvem der sagde det, så det i Criminal Minds ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #998 af Siempre fiel

Dios skrev: Ikke lige specifikt med Asier, for der er klart bedre alternativer IMO, og du nævner da selv Verratti og Gündogan, som jeg også foretrækker foran Asier, men han bliver gjort dårligere end han er herinde, altså Asier.
Spillere der har vist sig på et højt niveau igennem flere sæsoner er stjerner. Vidal er jo også en verdensklassespiller, men det var han ikke før han kom til Juve, og det er præcis den vej jeg mener vi skal gå. En blanding af købte verdensstjerner, breddespillere og egen avl.

"Stjernespillere" er overhovedet ikke et fy ord. Problemet opstår bare, når vores største talenter bliver skubbet til side, fordi der skal være plads til de såkaldte verdensstjerner, som i Real Madrid heller ikke altid slår igennem. Hvad taler for Jesé ikke tager springet, og bliver vores nye verdensstjerne? Den eneste forhindring jeg kan se, er specifikke fans som kræver titler og kvalitet hver sæson, for talentet har han! Det kræver bare tid og tålmodighed.

Mange gange, så tænker jeg, at folk slet ikke fatter hvad taktik går ud på, og hvor vigtigt det egentlig er. Mange gange lyder det bare som et stort Fm spil, for hvis man ser på vores resultater sort på hvidt de seneste par år, så gør du os nok lige 10 gange dårligere end hvad vi er.
Vi spillede fuldstændig lige op med Bayern, og blev slået ud på straffe. En midtbane du kalder 10 gange bedre end vores, og selvom jeg vil give dig ret, så var det endnu engang taktikken der fejlede, og ikke om manden hed Khedira eller Vidal.
Sidste sæson var vi Barca fuldstændig overlegne, og selvom vi igen har en midtbane som nok også er 10 gange dårligere, så slog vi dem, ikke bare 1 gang, men 3 gange.
Og det er stort set en selvfølge, at vi har en dårligere midtbane end Juve, for de stiller jo op i noget der minder om 11 midtbanespillere, men jeg vil igen give dig ret i, at Vidal vil være god erstatning for Khedira, men ikke så meget bedre, at vi skal give plus 300 mil. kr. for ham.

Dortmund har jo ikke et bedre hold med meget mere kvalitet end os, men de har 11 spillere som alle arbejder efter en genial taktik lagt af Klopp.

Det jeg prøver og sige, er faktisk bare, at uden den rette taktik, så kan du købe nok så gode spillere, men de intet vil bevise sammen. Vi har nok kvalitet, men nu handler det bare om og få spillet spillerne sammen i et system, hvor alt går op i en højere enhed, og hvor konceptet ikke bliver ændret, hvis det går galt med Ancelotti.
Inden Januar vil alle tænke, hvem er ham Bale, Isco FTW! :D Placer ham på den højreside, Özil og Modric centralt, på hver sin position selvfølgelig, så skal du se ;)

Jeg håber at din optimisme kommer til at holde stik - og du har self ret omkring at taktik ka gøre rigtig meget. Og ja, jeg ser måske lidt mere sort på det end det egentlig har været, men jeg mener faktisk at isoleret set, så er vores midtbane Khedira-Alonso ik særlig god - og problemet består jo i at den er for nedadgående med en Xabi som virker til for længst at ha toppet.

Og jeg tror såmænd meget på Jese - han er imo bedre end Di Maria (uden at det dog i sig selv siger så meget). Og det er nu ik fordi jeg tror at Illarramendi er dårlig, men jeg føler bare ik han er en spiller der er oplagt til en plads i startopstillingen og så hjælper det jo ik så vildt på vores evner i de store kampe. Lige netop taktisk så vi fremragende ud mod Barca sidste sæson, men synes dog stadig det er meget begrænset hvor mange gode kampe mod store hold vi har spillet de seneste mange år. Jeg savner for alvor noget dynamik og speed på den centrale midt - og helst ik i form af en simpel spiller som Kondogbia der næppe tager 3 på foden med en ballon.

13 år 2 måneder siden #999 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Siempre fiel skrev:

Jeg håber at din optimisme kommer til at holde stik - og du har self ret omkring at taktik ka gøre rigtig meget. Og ja, jeg ser måske lidt mere sort på det end det egentlig har været, men jeg mener faktisk at isoleret set, så er vores midtbane Khedira-Alonso ik særlig god - og problemet består jo i at den er for nedadgående med en Xabi som virker til for længst at ha toppet.

Og jeg tror såmænd meget på Jese - han er imo bedre end Di Maria (uden at det dog i sig selv siger så meget). Og det er nu ik fordi jeg tror at Illarramendi er dårlig, men jeg føler bare ik han er en spiller der er oplagt til en plads i startopstillingen og så hjælper det jo ik så vildt på vores evner i de store kampe. Lige netop taktisk så vi fremragende ud mod Barca sidste sæson, men synes dog stadig det er meget begrænset hvor mange gode kampe mod store hold vi har spillet de seneste mange år. Jeg savner for alvor noget dynamik og speed på den centrale midt - og helst ik i form af en simpel spiller som Kondogbia der næppe tager 3 på foden med en ballon.

Holdet har alt, og modsat dig, så har jeg kæmpe tiltro til Modric og Benzema. Måske også derfor jeg ser mere positivt på det end du gør?.
Nu har jeg alle dage også været efter Alonso, for jeg mener det er ham der er problemet, og ikke Khedira. Alonso skal ud, og drømmescenariet ville for mig være, at Modric overtog Alonso's rolle, og man næste sæson købte Gündogan, som på sigt vil være fremtiden. Jeg er bare en kæmpe fan af Modric, og synes det er dybt mærværdigt, at han er så undervurderet som han er, men jeg har stor tiltro til ham.

Som sagt, så mener jeg også, at der findes bedre alternativer end Asier. Og selvom jeg er glad for spanske spillere, så vil jeg alligevel ikke hoppe med på bølgen, for jeg er ligeså stor fan af tysk fightervilje, og det ville være helt oplagt og købe spilleren som virker til og have alt, nemlig Gündogan.

Barca er det eneste storhold vi har spillet godt imod, men det skyldes jo taktikken. Mourinho's mandskaber har aldrig været dynamiske, eller offensive stærke. De har stået kompakt, og været giftige på kontra angreb. Presset i Real Madrid var bare for stort til, og indføre en så destruktiv og defensiv taktik, så han blev nødt til og ryste posen, og han har altså ikke mange taktiske justeringer og rode rundt med. Vi så også Pep være fuldstændig overlegen på det taktiske plan imod ham. Derfor sad man heller aldrig med følelsen af, at Real Madrid var storfavorit. For ligeså snart vi kom foran, så var det klokkeklart, at Mourinho ville ned og stå kompakt, og det kan du bare ikke med 6 offensive spillere, hvor der intet organiseret presspil var.
Det bliver der lavet om på med Ancelotti, er jeg ret så sikker på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken, MMM

13 år 2 måneder siden #1000 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Verratti's agent: Real Madrid? It can happen. Ancelotti hasn't called him to ask him to join him in Madrid. [Le 10 Sport]

Verratti lyder til at være frisk på et eventyr i Spanien. Ham eller Gündogan, køb!

13 år 2 måneder siden #1001 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev:

Verratti's agent: Real Madrid? It can happen. Ancelotti hasn't called him to ask him to join him in Madrid. [Le 10 Sport]

Verratti lyder til at være frisk på et eventyr i Spanien. Ham eller Gündogan, køb!

Har været forlydender om ancelotti allerede har aftale med veratti og så Alonso til PSG.

opstilling:

casillas
carvajal, varane,Ramos,marcelo
khedira, veratti/modric
isco,ozil,ronaldo
benzema

sku giftigt:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, rezamadridista

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1002 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Onside skriver at Ancelotti har bedt om at få Zlatan til klubben.

Jeg havde nu hellere set Cavani. Men hvis det endelig bliver Zlatan og han får succes, så vil jeg fryde mig helt vanvittigt.

13 år 2 måneder siden #1003 af rezamadridista

asp3200 skrev:

Steen skrev:

Har været forlydender om ancelotti allerede har aftale med veratti og så Alonso til PSG.

opstilling:

casillas
carvajal, varane,Ramos,marcelo
khedira, veratti/modric
isco,ozil,ronaldo
benzema

sku giftigt:)

Yderst giftigt.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 2 måneder siden #1004 af Hierro 2.0
Hvad mener folk om en angriber som Edin Dzeko? - Jeg mener personligt, at han kunne være en spændende signing for Madrid. Hans statistikker taler for sig selv, både i Wolfsburg og Manchester City. Han er 27 år og tror ikke vi har set det bedste til ham endnu. Jeg tror han ville være en glimrende supplement til Benzema. Hans forcer er nogle helt andre, hvilket jeg tror Ancelotti ville finde brugbart i en del kampe, eller som en "plan b" løsning. I mine øjne er han yderst undervurderet!

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1005 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg ved altså ikke helt hvad tænker på, når de skriver at vi ikke skal købe flere spillere nu.

Vi mangler altså en angriber, en god midtbanespiller, så må højreback og venstreback meget gerne skiftes ud da jeg synes at Carvajal/Arbeloa og Marcelo/Coentrao slet ikke er gode nok til at spille for Real Madrid.

ind må gerne komme Lahm og Ashley Cole, Yaya Toure, Bale og Cavani

Iker
Lahm-Varane-Ramos-Ashley Cole
Modric-Yaya
Bale-Özil-Ronaldo
Cavani.

Med denne startopstilling kan vi tvære samtlige hold ud af banen.

Kom så Perez.!!

13 år 2 måneder siden #1006 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Brian_H skrev: Jeg ved altså ikke helt hvad tænker på, når de skriver at vi ikke skal købe flere spillere nu.

Vi mangler altså en angriber, en god midtbanespiller, så må højreback og venstreback meget gerne skiftes ud da jeg synes at Carvajal/Arbeloa og Marcelo/Coentrao slet ikke er gode nok til at spille for Real Madrid.

Iker
Modric-Yaya
Bale-Özil-Ronaldo
Cavani.

Kom så Perez.!!

ZZZZZZzzzzzz

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Brian_H

13 år 2 måneder siden #1007 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Brian_H skrev:
så må højreback og venstreback meget gerne skiftes ud da jeg synes at Carvajal/Arbeloa og Marcelo/Coentrao slet ikke er gode nok til at spille for Real Madrid.

Iker
Modric-Yaya
Bale-Özil-Ronaldo
Cavani.

Kom så Perez.!!

Det er ''guldkorn'' som disse, der gør at folk gerne vil have Brian væk herfra, Siempre. Hvis han mente det, så ville det være noget andet, men han gør jo kun det her fordi at han keder sig..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

13 år 2 måneder siden #1008 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Steen, vi kan starte med at ignorere knægten. Jeg er sikker på at det er Kassows grandfætter.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, JimmyBroe, Brian_H, Hierro 2.0

Leveret af Kunena Forum