Real Madrids hold 2013/2014:
- Vi har store forventninger knyttet til Isco, han er fremtiden på landsholdet, siger Del Bosque til Radio Nacional de Espana.
Også Real Sociedad-midtbanespilleren Asier Illarramendi får pæne ord med på vejen.
- Illarramendi er en komplet midtbanespiller. Han har personligheden til at spille for alle hold i verden, siger Del Bosque.
Rigtig store ord fra overskægget.
[bold.dk]
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Redondo skrev: Folk er helt oppe og køre over Illarramendi. Men er der nogen der har set nok med ham til at vurdere at han er et godt køb?
Ud fra Spaniens præstationer for div. landshold, så kan noget tyde på at det er fint at købe spanske spillere. Men jeg synes altså at tendensen er bare at virke vidende og håbe (og råbe), helt ufilteret, på spillere som Illarramendi, Verratti, Jese, Isco, Gündoğan, Kondogbia osv. ud fra hvad medierne nu vælger at kæde sammen med Real.
Vi har alle set dem på Youtube, men er der nogen der seriøst har set flere kampe med dem og kan vurdere at det er gode indkøb?
Jeg har ikke selv set så meget andet end Real kampe, da det er det eneste hold som interesserer mig, så måske er det bare mig der mangler noget mere viden om unge talenter. Men jeg nægter at tro at alle som håber på /vil satse på flere af de førnævnte spillere, faktisk kender nok til dem.
Ja jeg har set kampe med ham for både Sociedad og Spanien.
Har valgt at takke af på forum!
- Redondo
- Gæst
-
- Redondo
- Gæst
-
Synes bare der er mange der råber op om at de vil have den ene og den anden, for mig, knapt så kendte spillere. Det kræver alligevel at man har set noget mere end klip på Youtube, før man kan udtale sig, synes jeg.
Men fedt. Jeg bestemt også at det er en god idé at købe spanske spillere nu hvor mange af dem gør det godt for deres respektive landshold.
Redondo skrev: Fedt at høre.
Synes bare der er mange der råber op om at de vil have den ene og den anden, for mig, knapt så kendte spillere. Det kræver alligevel at man har set noget mere end klip på Youtube, før man kan udtale sig, synes jeg.
Men fedt. Jeg bestemt også at det er en god idé at købe spanske spillere nu hvor mange af dem gør det godt for deres respektive landshold.
Det sker da at jeg engang imellem ser på nogle spillere på youtube og siger at ham må vi bare ha; bla Lucas Moura. Han har da også gjort det fint i PSG. Efter jeg er kommet til Spanien og har muligheden for at se Castilla med flere undgdoms hold, har jeg da også været bedre til at vurdere om spillere kan rykkes op. Og jeg fortrækker da også helst at ha fulgt en spiller minimum en sæson inden jeg snakker om en spiller. For eksempel ham Judic der er blevet rygtet til Madrid aner jeg ikke noget om. For mig at se er det blot medierne som spekulerer lidt i nogle indkøb.
Vidal er klassespiller, ganske enkelt den mest komplette midtbanespiller der længe er set. Synes vi skal passe på med at sammenligne andre spillere med ham.
Tror ikke vi skal frygte for en udstillet central midtbane i den kommende sæson. Ancelotti er en mester til at få det bedste ud af materialet han har til rådighed.
Jeg tror ikke han vil vælge Xabi-Khedira-Ozil centralt i de store kampe, hvor Xabi og Khedira let bliver udstillet i bredde-retningen.
Istedet tror jeg han hælder til Xabi som dybdeliggende playmaker, med Khedira/Illarra og Modric/Isco foran, så han er pakket godt ind.
Ovenstående kombination behøver ikke være defensiv, hvis der foretages dybdeløb og backsene stormer op og ned af flankerne.
Har personligt stor fidus til Modric til den kommende sæson. Han er uhyre komplet offensivt og arbejder altid stenhårdt defensivt.
Forstår slet ikke snakken om Thiago når man har kroaten.
Illarra-transferen er god, da man så har spillermaterialet til en 3-mandsmidtbane:
Xabi, Khedira, Modric, Illarramendi, Isco, Casemiro.
Og som sagt, så behøver den ikke være mere defensiv end 4-2-3-1, da man kan give frihed til offensive backs som Marcelo og Carvajal samt benytte Isco og Modric foran en dybdeliggende spiller som Alonso eller Illarra.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Trup 2013/14:
Mm: Casillas(1), Lopez(13), Jesus(25)
Hb: Carvajal(15), Arbeloa(17)
Hcb: Varane(2), Albiol(18)
Vcb: Ramos(4), Martínez(3)
Vb: Marcelo(12), Nacho(21)
Hcm: Khedira(6), Casemiro(16)
Vcm: Modric(8), Alonso(14), Illarramendi(5)
Om: Özil(10), Isco(23)
Hw: Bale(11), Jesé(19)
Vw: Ronaldo(7)
Ang: Benzema(9), Morata(20)
Den perfekte trup - 23 spillere
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Redondo
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Begynder at danne sig et mønster!
Trup 2013/14:
Mm: Casillas, Lopez, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Albiol
Vb: Marcelo, Nacho
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Modric, Alonso, Illarramendi
Om: Özil, Isco
Hw: Di Maria, Jesé
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema, Morata
Med et evt. køb af en ny angriber vil vi have den perfekte trup - 24 spillere
Du tror ikke at Pepe og Di Maria bliver solgt? Jeg håber i hvert fald.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Redondo skrev:
Trup 2013/14:
Ved ikke helt med Di Maria, kommer jo helt an på Bale. Jeg tror dog stadig på, at vi endnu har det bedste fra Di Maria's side til gode!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Redondo
- Gæst
-
Real Madrid skrev:
Redondo skrev:
Trup 2013/14:
Ved ikke helt med Di Maria, kommer jo helt an på Bale. Jeg tror dog stadig på, at vi endnu har det bedste fra Di Maria's side til gode!
Der tror jeg tilgengæld at vi har set det. Forrige sæson var han god. Sidste sæson faldt niveauet (efter kontraktforlængelsen). Hans motivation for os er faldet. Det er mit bud. Måske Ancelotti kan ændre på det, men hans topniveau har vi set tror jeg.
Trup 2013/14:
Mm: Casillas(1), Lopez(13), Jesus(25)
Hb: Carvajal(5), Arbeloa(17)
Hcb: Varane(2), Martínez(3)
Vcb: Ramos(4), Albiol(18)
Vb: Marcelo(12), Nacho(15)
Hcm: Khedira(6), Casemiro(16)
Vcm: Modric(8), Alonso(14), Illarramendi(21)
Om: Özil(10), Isco(23)
Hw: Di Maria(22), Jesé(19)
Vw: Ronaldo(7)
Ang: Benzema(9), Morata(20), Ny angriber (11)
Med et evt. køb af en ny angriber og mit personlige ønske om Iñigo Martínez fremfor Pepe, så vil vi have den perfekte trup - 24 spillere
Nummer 11 er forbeholdt én spiller: Gareth Bale! Angrebet i Real Madrid er på plads, som jeg ser det. Mulighederne med Jesé, Morata, Benzema og Ronaldo er mere end rigeligt. Illarramendi eller en anden spiller af denne kaliber og Gareth Bale er det eneste, der sker yderligere i Real Madrid denne sommer - naturligvis er der også spillerafgange, men disse er af mindre betydning.
Jeg er med på, at majoriteten herinde ikke ser Bale i Real Madrid, men han er Perez' mand i år, og som der er skrevet tidligere (mener det var Siempre - måske i en nyhed), så vil Real Madrid strække sig langt for at hente ham denne sommer....... i kulissen!