Sæsonen 26-27
Perez har alle dage voldsomt nedprioriteret den defensive midt. Helt fra start, hvor han sælger makelele, hvilket muligvis var det dummeste salg i real madrids historie.NickyMad post=198907 skrev:
Jeg tror ærligt slet ikke Perez er interesseret i at hente Rodri eller andre til den position, det har vel bare været pres fra fansene. Han tror vel stadig på vores midtbane fejler intet og det er trænerens opgave at løse det. Sidste år havde vi ikke "råd" til Zubimendi, og i år prioriterer vi alt muligt andet end den position. 2 spillere til begge back positioner, der ville starte i fleste andre klubber, men midtbanen.. nej nej vi venter på Camavinga smutter. Man kan håbe interessen fra Barca vækker PerezNadaMás post=198903 skrev: Amen det er jammerligt.
Jeg er med på at vi ikke bare kan købe, købe og købe, uden at sælge - Og det har vist sig en anelse svært. Men klubben er i forhandlinger med Rodri, da man henter Espí først, velvidende at det er den ene trupplads til overs, såfremt der ingen sælges.
Så luk da den vigtige handel. Den spiller holdet virkelig mangler. Den der går ind i startopstillingen, i stedet for den spiller der får en halvleg om måneden.
Jeg tror ærlig talt, at der var en anelse arrogance fra Perez i situationen, fordi aftalen med Rodri var ‘lukket’, og at Rodri ingen andre steder ville tage hen.
Nu skal man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.. Så Rodri er ikke Barca-spiller endnu.
Men det er jo ikke fordi, at Camavinga bliver solgt i morgen.
Som jeg ser det, er det all-in på Rodri, og så må man finde den plads efter - Selvom det ikke er den rette måde at gøre tingene på, normalvis.
Rodrygo behøves ret beset ikke at blive registreret før januar. Ellers kan Mendys kontrakt måske ophæves, men det er også dyrt og lidt tosset. Selvfølgelig vil et Camavinga-salg være best case.
City har eftersigende med vilje ventet på en budkrig. Real må betale mest, så vigtig er Rodri altså.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hvis Vini forlænger, så det vigtigt at have spillere, der kan klare tingene selv derinde, og så vil Rodri jo være god for det er han klog nok til. Hvis træneren ikke skal være hjernen på banen (og det er desværre ikke muligt med Vini), så det vigtigt at man har spillere der har hjerne selv.
Mendy og Camavinga hygger til gengæld.