Sæsonen 26-27
Jamen det er flot. Den absolut vigtigste signing. Den skal lukkes, og så må de finde ud af resten efterfølgende. Om så Mendys kontrakt skal rives i stykker - så gør vi det.
Det vil være en 180’er på min optimisme over den nye sæson.
Kan dog godt forstå, hvorfor Barca virker mere tiltalende for ham - Men synes også snakken gik på af han drømmede / var desperat for at komme til Real? Tænker ikke det sidste punktum er sat endnu, men bliver ikke overrasket over at se ham bag Pedri og Olmo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Perez prøvede og prøvede denne sommer, men signingen som 90% af adspurgte fans ville have, blev lige prioriteret efter Diomande og Espí. Tragikomisk.
Tchou og Valverde får ikke et ben til jorden mod Rodri og Pedri.
Min optimisme kommer også til dykke helt vildt hvis det er tilfældet. Så er jeg sådan set ligeglad med at 140M Diomande sidder i flyveren på vej til Madrid.NadaMás post=198896 skrev: Perez har simpelthen været så overbevist om, at Rodri ikke ville tage andre steder hen, at han følte sig sikker nok til at hente Espí først ..
Jamen det er flot. Den absolut vigtigste signing. Den skal lukkes, og så må de finde ud af resten efterfølgende. Om så Mendys kontrakt skal rives i stykker - så gør vi det.
Det vil være en 180’er på min optimisme over den nye sæson.
Kan dog godt forstå, hvorfor Barca virker mere tiltalende for ham - Men synes også snakken gik på af han drømmede / var desperat for at komme til Real? Tænker ikke det sidste punktum er sat endnu, men bliver ikke overrasket over at se ham bag Pedri og Olmo.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Madrid mod Barca bliver 100% som at se Frankrig mod Spanien.
Tchouameni og Valverde mod Rodri, Pedri og co.
Og oppe foran kan vi have alle de hurtige esser vi vil, men bolden skal jo derop! Ligesom vi så det med Frankrig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er med på at vi ikke bare kan købe, købe og købe, uden at sælge - Og det har vist sig en anelse svært. Men klubben er i forhandlinger med Rodri, da man henter Espí først, velvidende at det er den ene trupplads til overs, såfremt der ingen sælges.
Så luk da den vigtige handel. Den spiller holdet virkelig mangler. Den der går ind i startopstillingen, i stedet for den spiller der får en halvleg om måneden.
Jeg tror ærlig talt, at der var en anelse arrogance fra Perez i situationen, fordi aftalen med Rodri var ‘lukket’, og at Rodri ingen andre steder ville tage hen.
Nu skal man ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.. Så Rodri er ikke Barca-spiller endnu.
Men det er jo ikke fordi, at Camavinga bliver solgt i morgen.
Som jeg ser det, er det all-in på Rodri, og så må man finde den plads efter - Selvom det ikke er den rette måde at gøre tingene på, normalvis.
Rodrygo behøves ret beset ikke at blive registreret før januar. Ellers kan Mendys kontrakt måske ophæves, men det er også dyrt og lidt tosset. Selvfølgelig vil et Camavinga-salg være best case.
City har eftersigende med vilje ventet på en budkrig. Real må betale mest, så vigtig er Rodri altså.