Sæsonen 26-27

1 måned 2 uger siden #325 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=197545 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=197542 skrev: ​Vi ved reelt set ikke om Tchou slog Valverde til træning. Hvis han gjorde, så skal han sælges medmindre begge spillere + resten af truppen + Mourinho er enig i at de godt må blive og har talt ud og tingene.

Vi ved reelt set ikke om Valverde forsøge at skade Tchou. Hvis han gjorde, så skal han sælges uanset hvad.

At folk kræver dem solgt uden at vide en dyt om sagen.. dårlig stil.

​Fair nok, vi ved ikke helt ned i detaljen, hvad der er sket. Men vi ved, at de begge fik en historisk høj bøde på 500.000 €. Så er det nok heller ikke forkert at drage konklusionen, at der er foregået noget, der er helt væk fra skiven. Tanken om, at de ikke er i klubben i næste sæson er rigtig rar.

Hm okay ja.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #326 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27

Madrid1998 post=197546 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=197542 skrev: ​Vi ved reelt set ikke om Tchou slog Valverde til træning. Hvis han gjorde, så skal han sælges medmindre begge spillere + resten af truppen + Mourinho er enig i at de godt må blive og har talt ud og tingene.

Vi ved reelt set ikke om Valverde forsøge at skade Tchou. Hvis han gjorde, så skal han sælges uanset hvad.

​Tjaa jeg synes i hvert fald Valverde skal sælges, da vi stadig kan få en del penge for ham, og han imo er alt for begrænset i teknikken og overblikket til at være midtbanespiller for Real Madrid.
Der er så ikke plads til ham, da han ikke gider spille højreback, hvilket er det eneste sted han giver værdi. Vi har nu desuden også Dumfries.

Jeg ved ikke helt med Tchou. Jeg synes han er godt med defensivt, men er ellers ret tung, og lidt langsom i sine bevægelser. Han gør jo det han skal som defensiv anker, men spørgsmålet er om det er nok. Han er ikke dygtig nok til at kontrollere spillet, og bidrager ikke rigtigt offensivt.
Jeg kunne godt tænke mig en defensiv midtbanespiller, der kan lidt mere. Boaddi ser spændende ud, men ham får vi nok ikke, da der er for hård konkurrence, mon ikke han bliver i Frankrig
Typemæssigt havde Rodri været god, men det løb er nok kørt.

Så er der Enzo Fernandez. Jeg har faktisk ikke set så meget til ham, men er han netop ikke en kontrollerende midtbanespiller? Han scorer også pænt mange mål. Han kunne være en god erstatning for i hvert fald Valverde. Vi mister noget dynamik, men det kan Bellingham fint stå for, og så er han bare langt bedre end Fede til nærmest alt, som midtbanespiller.

​Tchouameni har altid været for dårlig på bolden til Real Madrid. Han vender langsomt med bolden og er ikke i stand til at spille i små rum. Jeg vil hellere have Valverde på sekseren. Valverde er stadig en af verdens bedste ottere. Stærkt undervurderet.

1 måned 2 uger siden #327 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=197551 skrev:

​Tjaa jeg synes i hvert fald Valverde skal sælges, da vi stadig kan få en del penge for ham, og han imo er alt for begrænset i teknikken og overblikket til at være midtbanespiller for Real Madrid.
Der er så ikke plads til ham, da han ikke gider spille højreback, hvilket er det eneste sted han giver værdi. Vi har nu desuden også Dumfries.

Jeg ved ikke helt med Tchou. Jeg synes han er godt med defensivt, men er ellers ret tung, og lidt langsom i sine bevægelser. Han gør jo det han skal som defensiv anker, men spørgsmålet er om det er nok. Han er ikke dygtig nok til at kontrollere spillet, og bidrager ikke rigtigt offensivt.
Jeg kunne godt tænke mig en defensiv midtbanespiller, der kan lidt mere. Boaddi ser spændende ud, men ham får vi nok ikke, da der er for hård konkurrence, mon ikke han bliver i Frankrig

Så er der Enzo Fernandez. Jeg har faktisk ikke set så meget til ham, men er han netop ikke en kontrollerende midtbanespiller? Han scorer også pænt mange mål. Han kunne være en god erstatning for i hvert fald Valverde. Vi mister noget dynamik, men det kan Bellingham fint stå for, og så er han bare langt bedre end Fede til nærmest alt, som midtbanespiller.

​Tchouameni har altid været for dårlig på bolden til Real Madrid. Han vender langsomt med bolden og er ikke i stand til at spille i små rum. Jeg vil hellere have Valverde på sekseren. Valverde er stadig en af verdens bedste ottere. Stærkt undervurderet.

​Jeg er enig omkring Tchou. Jeg tror dog ikke, at Valverde kan klare sekser rollen. Han er mere dynamisk, men til gengæld ligeså dårlig på bolden som franskmanden, hvis ikke værre.
Valverde er ikke undervurderet, men stærkt overvurderet imo. Skyd ham af, før det er forsent.

1 måned 2 uger siden #328 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Spørgsmålet er om det er nødvendigt med en type som Tchouameni.

Den klassiske 6'er er måske ikke nødvendig i moderne fodbold. Se Bayern og PSG f.eks. De har ikke den der store 6'er, der er god i luften og som kan trække ned i midterforsvaret.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 måned 2 uger siden #329 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Det ville dog ikke undre mig hvis Mou vælger at stille med både Tchouameni og Enzo.

1 måned 2 uger siden #330 af Madrid1998

Ramos4 post=197554 skrev: Spørgsmålet er om det er nødvendigt med en type som Tchouameni.

Den klassiske 6'er er måske ikke nødvendig i moderne fodbold. Se Bayern og PSG f.eks. De har ikke den der store 6'er, der er god i luften og som kan trække ned i midterforsvaret.

​Lige præcis, men de har til gengæld en sindssyg stærk og dygtig midtbane f.s.v.a løbevillighed og teknisk kunnen.
Spørgsmålet er om Enzo kunne være en del af sådan en midtbane? Jeg kender ikke nok til ham, men hans stats er ret gode.
Så er der lige det med Mourinho. Er han klar til at adoptere den mere moderne tilgang. Det bliver i hvert fald spændende at se.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 2 uger siden #331 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

​Mourinho vil jo gerne spille 4-2-3-1 (men lad os som det bliver det eller en 4-4-2/4–3-3) med en double pivot på midten og her kunne Tchouameni godt fungere som ‘destroyer’/defensiv anker sammen med en DLP, som forhåbentlig er den profil man går efter. Boaddi eller Rodri kunne sikkert godt fungere her. 

I denne formation ville Valverde så komme til kort da han ikke er en playmaker, og foran den double pivot ligger en 10’er i Bellingham eller Guler, så der er ikke meget plads til ham. Alternativt kunne man beholde Valverde sammen med en ny playmaker, men både Tchouameni og Valverde sammen bliver bare for statisk og vi kontrollerer ikke kampene med de to. En af dem burde klart sælges. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 måned 2 uger siden #332 af Ramos4
Schlotterbeck har en release clause på €50m.

Er det ikke bare at komme igang?

Nu da Gvardiol lader til at forlænge, så er det vel bare Slotteren til 50 vi skal have lukket?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 2 uger siden #333 af Madrid1998
Så skal en CB vel først afhændes tænker jeg. Vi har allerede Militao, Rudiger, Huijsen, Konate og Asencio. Det bliver lidt overkill med hele 6, og for svært at holde alle tilfredse.

1 måned 2 uger siden #334 af Ramos4

Madrid1998 post=197561 skrev: Så skal en CB vel først afhændes tænker jeg. Vi har allerede Militao, Rudiger, Huijsen, Konate og Asencio. Det bliver lidt overkill med hele 6, og for svært at holde alle tilfredse.

​Vi er på markedet efter CB, midtbane og angriber.

Mon ikke Asencio skydes afsted.

Der er i øvrigt alt for meget skadeshistorik og dårlige præstationer hos de andre.

1 måned 2 uger siden #335 af Ramos4
Men vi skal 100p til at sælge.

Mener at alle 25 pladser er besat nu.

1 måned 2 uger siden #336 af Ramos4
Josko Gvardiol renews at Man City until 2031. @FabrizioRomano

Leveret af Kunena Forum