Sæsonen 26-27

1 måned 3 uger siden #265 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
90 mio euro for en spiller som ikke engang er med i Portugals bruttotrup. Det lyder ikke som et Real Madrid køb. Han er i øvrigt også boks til boks, ligesom Valverde og Bellingham

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #266 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27
Munoz angiveligt tæt på Newcastle for 40 m. Jeg forstår ærligt talt ikke, hvorfor ikke han ikke får chancen her. Vi mangler netop en højrekant, og vi får næppe Olise at se.

Han så rigtig god ud for Osasuna. Jeg håber ikke det bider os i røven i fremtiden.

1 måned 3 uger siden #267 af Madrid1998
Der er heldigvis tilbagekøbsklausul med - Så må vi se hvor det fører hen. Der er mangel på kvalitets højrekanter nu om dage.

1 måned 3 uger siden #268 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
​Men er han ikke primært venstrekant? Vi skal helst ikke ud i en Rodrygo-omskoling igen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 3 uger siden #269 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

Madrid1998 post=197435 skrev: Munoz angiveligt tæt på Newcastle for 40 m. Jeg forstår ærligt talt ikke, hvorfor ikke han ikke får chancen her. Vi mangler netop en højrekant, og vi får næppe Olise at se.

Han så rigtig god ud for Osasuna. Jeg håber ikke det bider os i røven i fremtiden.

​Muñoz er primært venstrekant. Så det… Newcastle går netop efter en erstatning for Gordon på deres venstrekant. 

Ville gerne have haft Muñoz ind, hvis enten Mbappé eller Vinicius smutter. 

Ellers får vi Endrick ind, der har spillet højrekant for Lyon. Vi har også Yañez, der dog sikkert ikke vurderes som “klar”, men ville kunne give en form for bredde som lovende naturlig højrekant. Forsvarende Youth League-mester. Kunne være, at man skulle give det en chance? 

Det kommer dog nok ikke til at ske, da Florentino i højere grad vil have den der succes-nu-og-her-stil, og som Mourinho med glæde træner efter.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Fondo_Sur.

1 måned 3 uger siden #270 af Madrid1998
Hmm det var jeg så ikke klar over. Jeg har set ham spille højrekant kun, og synes han gjorde det fint. Han var konstant farlig mod Barcelona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 måned 3 uger siden #271 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27
Ifølge en kilde vil Konaté få en sign on bonus på €20 mio og hold nu fast… €24 mio om året. Det er €1.5 mio mere end Alaba fik om året.

Hele idéen med at hente Konaté var netop fordi prisen ikke ville være så høj. For fuck sake…

Hvis det er sandt er det mange penge for cirka 2 års god fodbold, for de fleste regner da med, at han får en lang skade på et tidspunkt og falder i niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Ramos4

1 måned 3 uger siden #272 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

Fondo_Sur post=197446 skrev: Ifølge en kilde vil Konaté få en sign on bonus på €20 mio og hold nu fast… €24 mio om året. Det er €1.5 mio mere end Alaba fik om året.

Hele idéen med at hente Konaté var netop fordi prisen ikke ville være så høj. For fuck sake…

Hvis det er sandt er det mange penge for cirka 2 års god fodbold, for de fleste regner da med, at han får en lang skade på et tidspunkt og falder i niveau.

​Ja det lyder vanvittigt.
Sign-on kan gå, men lønnen gør jo Konate til den 4. bedst betalte i truppen eller sådan noget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 måned 3 uger siden #273 af Estadio Santiago Bernabéu

Fondo_Sur post=197446 skrev: Ifølge en kilde vil Konaté få en sign on bonus på €20 mio og hold nu fast… €24 mio om året. Det er €1.5 mio mere end Alaba fik om året.

Ej ej ej det må simpelthen ikke være sandt!
Enig med Ramos, sign-on er fint nok men lønnen er vel 33 % for høj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 3 uger siden #274 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27
Det er virkelig trist hvis det er rigtigt, en kæmpe falliterklæring, men vi må også bare erkende, at klubben er i frit fald og har været det i en rum tid efterhånden. Konaté er ikke engang verdensklasse, han har potentiale til at blive det, men han har virkelig været ringe de sidste par sæsoner. Så længe Perez er præsident, så er jeg indstillet på at klubben forbliver i krise og pinlige skandaler i medierne, ødelægger vores ry mere og mere. Det er/bliver nok den hårdeste tid. Siden 2004 tiden, hvor vi røg ud i kvartfinalerne hver CHL sæson og generelt bare sejlede rundt med mærkelige indkøb og trænere.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Madridista02.

1 måned 3 uger siden #275 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 26-27
Synes Kian fra MM sagde han fik omkring 12M om året og ikke i nærheden af Alaba. Men kan have hørt forkert.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Ramos4

1 måned 3 uger siden #276 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
@Fondo_Sur: Your move?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum