Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Han så rigtig god ud for Osasuna. Jeg håber ikke det bider os i røven i fremtiden.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Muñoz er primært venstrekant. Så det… Newcastle går netop efter en erstatning for Gordon på deres venstrekant.Madrid1998 post=197435 skrev: Munoz angiveligt tæt på Newcastle for 40 m. Jeg forstår ærligt talt ikke, hvorfor ikke han ikke får chancen her. Vi mangler netop en højrekant, og vi får næppe Olise at se.
Han så rigtig god ud for Osasuna. Jeg håber ikke det bider os i røven i fremtiden.
Ville gerne have haft Muñoz ind, hvis enten Mbappé eller Vinicius smutter.
Ellers får vi Endrick ind, der har spillet højrekant for Lyon. Vi har også Yañez, der dog sikkert ikke vurderes som “klar”, men ville kunne give en form for bredde som lovende naturlig højrekant. Forsvarende Youth League-mester. Kunne være, at man skulle give det en chance?
Det kommer dog nok ikke til at ske, da Florentino i højere grad vil have den der succes-nu-og-her-stil, og som Mourinho med glæde træner efter.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hele idéen med at hente Konaté var netop fordi prisen ikke ville være så høj. For fuck sake…
Hvis det er sandt er det mange penge for cirka 2 års god fodbold, for de fleste regner da med, at han får en lang skade på et tidspunkt og falder i niveau.
Ja det lyder vanvittigt.Fondo_Sur post=197446 skrev: Ifølge en kilde vil Konaté få en sign on bonus på €20 mio og hold nu fast… €24 mio om året. Det er €1.5 mio mere end Alaba fik om året.
Hele idéen med at hente Konaté var netop fordi prisen ikke ville være så høj. For fuck sake…
Hvis det er sandt er det mange penge for cirka 2 års god fodbold, for de fleste regner da med, at han får en lang skade på et tidspunkt og falder i niveau.
Sign-on kan gå, men lønnen gør jo Konate til den 4. bedst betalte i truppen eller sådan noget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Fondo_Sur post=197446 skrev: Ifølge en kilde vil Konaté få en sign on bonus på €20 mio og hold nu fast… €24 mio om året. Det er €1.5 mio mere end Alaba fik om året.
Ej ej ej det må simpelthen ikke være sandt!
Enig med Ramos, sign-on er fint nok men lønnen er vel 33 % for høj.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024